Sexting - ook bv's werden er de dupe van. Jullie mening?

Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Shae

Re: Sexting - ook bv's werden er de dupe van. Jullie mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 10:28

Op zich is dit topic voor de paardenwereld misschien wel een goede waarschuwing. Nu gaat het om mannen, maar hoeveel jonge meiden laten zich ompraten tot het versturen van dergelijke filmpjes en foto's?

Natuurlijk is het fout (en illegaal!) om dergelijk materiaal te lekken, maar het gebeurt. Wees voorzichtig met naar wie je zulk materiaal stuurt, want het kan tegen je gebruikt worden en niemand wordt er beter van als iemand dit met bijvoorbeeld je hele school deelt. Dan is het leed ook al geleden, je kan naar de politie gaan, maar je kan het niet terugdraaien.

Ik heb niks tegen het maken van pikant materiaal, maar let er mee op en vertrouw niet iedereen op z'n blauwe ogen.

He who neglects the present moment, throws away all that he hath

Shae

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 10:55

Palmera schreef:
Daarom dus voorlichting. Meenemen in de opvoeding van de jeugd. Wijzen op gevaren. En juist daarom is een topic als dit imo goed.

Mensen moeten leren afwegen.

Ik kan ook wel nut zien in dit topic. Als het volwassen mannen (met waarschijnlijk management om reputatie een beetje in goede banen te leiden) kan overkomen, kan het jonge paardenmeiden ook overkomen.

Denk gewoon goed na over wat je stuurt en maak het bespreekbaar, grote kans dat je tiener pikant materiaal maakt (ook als je het niet verwacht) en volgens mij weten we allemaal dat verliefde/hormonale pubers niet altijd slimme dingen doen.

Maar dan kijk ik er vanuit die kant naar en niet 'omg kijk nou eens, een snikkel van een bezette kerel, wat een sukkel'.

He who neglects the present moment, throws away all that he hath

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie