De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wat is er gebeurd met Madeleine McCann?

Madeleine leeft nog
57 (3%)
Madeleine is als gevolg van een ongeluk overleden
132 (9%)
Madeleine is ontvoerd
133 (9%)
Madeleine's ouders zijn betrokken bij het verbergen van haar lichaam
464 (32%)
De verdwijning van Madeleine wordt opgelost
110 (7%)
De verdwijning van Madeleine blijft voor altijd een mysterie
531 (37%)

Totaal aantal stemmen: 1427


ThreeFingers

Berichten: 4292
Geregistreerd: 30-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 21:10

Ja pfff, daar heb ik ook over nagedacht, vind het een goede vraag!
Ik zou nu zeggen, nee ik was daar gebleven, maar ik heb ooit dingen meegemaakt in mijn leven, waarvan ik gevlucht ben, om de pijn te ontlopen.
Soms vind ik dit soort dingen heel moeilijk, de ene reageert anders dan de andere, en ik probeer dingen los te laten.

ThreeFingers

Berichten: 4292
Geregistreerd: 30-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 21:12

Jnien schreef:
ThreeFingers schreef:
En zal de typische dokters handschoenen gedragen kunnen hebben.


Er waren toch alleen sporen van Kate gevonden?
Of ook handschoensporen?


Dacht alleen van Kate!

Ik zag ook niet dat Russel erachter zit, maar soms liggen de zaken anders dan gedacht.

Lusitana

Berichten: 22438
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 21:36

ThreeFingers schreef:
ps, de eigenaar die het opgenomen heeft, zegt dat de video van april 2007 is. Die video heb ik al eerder gepost.

Ja, dat zegt hij, maar er is geen manier om te weten wanneer het gefilmd is.

Kate moet in elk geval het lijkje op schoot gehad hebben om genoeg imprint geur te krijgen op haar kleding.


Devriezer is vervangen. Er is sprake van vervoer van een oude en aanvraag van een nieuwe.
En een lichaam van een peuter past makkelijk. Waarom zou dat niet passen, er worden zoveel lichamen in vriezers gevonden. Je vouwt het zo op hoor, voordat rigor optreedt.

Dit is wat ik heb kunnen vinden in een topic van een ander site, maar ik zoek verder:

Citaat:
shortly after the McCanns hired their car, Gerry reported in his blog that he had taken the fridge from the rented apartment to the dump because it wasnt working.
Gerry himself wrote this and mentioned that people had been supportive at the dump site.
This was of course before they were declared suspects, when the fund was bringing in money everyday and the wave of global sympathy was at its height. Gerry must have felt very relaxed and confident that he didnt need to hide this rather strange action.

But it is a strange thing to do isnt it?
You rent an apartment, the fridge breaks, and instead of getting the owner to replace or repair it you take it upon yourself to remove the fridge and dump it?
How do you know the owner hasnt got a brother who is a fridge repair expert??

You must admit its a VERY strange thing to do

Citaat:
I told you when he put it in his blog...there are copies...its not in his blog now....because hes removed it.

Citaat:
during
the summer months gerry had wrote in his blog that the freezer at the
rented villa had broken and he took it to the dump. the blog was edited
within 24 hours. there was a large thread about it on here. i rembember
that in one of the portugese papers the owners of the villa saying they
were not informed of the breakdown and that gerry had replaced the
freezer.

i also believe that all the apartment in the ocean
club are privately owned and all have fridges/freezers. i also recently
found out that the apartment the mccanns moved to from 5a after the 3rd
may was an apartment on the complex owned by a mr and mrs hubbard!!!

Ik moet er bij zeggen dat er naar mijn weten in het andere appartment waar ze in gezeten hebben voordat ze naar de villa trokken, de honden niet hebben aangeslagen, ik weet wel dat een hond een pad naar een ander appartement volgde, maar ik weet niet welke hond dat was, kan zelfs een van de eerste speurhonden geweest zijn en ik weet ook niet meer naar welk appartement.
Verder is dit blijkbaar iets dat verdwenen is dus ook lastig na te gaan. Maar het past in de theorie. Wil niet zeggen dat het zo is. Dat je niet begint met "maar Lusitana zegt dat" of "jj beweert dat". Het is iets wat me is bijgebleven uit de tijd, iets dat het rondging.

Ik weet niet wat je probeert te zeggen betreffende honden? Ze hadden ieder hun taak ja. Neemt niet weg dat de politie evengoed fysek forensish bewijs moet zoeken en als de honden aangeven waar te zoeken is dat wel handig....
En als de geur volgens jou er niet meer kan zijn: Wat rook de kadaverhond dan als hij niet op iets anders reageert?
Ze hoeft niet overal meerdere uren gelegen te hebben. Als de geur er eenmaal is, is het er. Stel ze is overleden achter de bank en heeft daar een uur gelegen (ik weet bijna zeker dat een klein lchaam veel sneller door het proces gaat).Ze is daar ontdekt, in een tas gestopt in de kast. Laat daar de al aanwezige lucht achter. Ze zijn er toch niet zeker van of het daar wel veilig ligt, en laten het uit het raam zakken in de tuin, zetten het wat meer uit zicht onder een ander bosje en laat dus op die plekken ook lucht, wellicht ook vloeistof achter, voordat besloten wordt het toch maar ergens anders heen te brengen.... Ik noem maar mogelijkheid.
En waarom zou het na drie maanden niet meer aanwezig zijn? Er zijn moleculen die gewoon in de kiertjes en de grond gaan zitten. Bloed dat schoongemaakt is kunnen ze toch ook na ik weet niet hoeveel tijd vinden?
Waarom zou je de honden in diskrediet brengen?

ThreeFingers

Berichten: 4292
Geregistreerd: 30-06-10

Re: De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 22:21

Nee die zijn er niet meer! Maddie kan nooit veel uren bv buiten op het stoepje gelegen hebben, hoe luguber ook het duurt een poos voordat lichaams sappen gaan uitlekken. En Maddie kan NIET zo lang bv buiten gegen hebben. Omdat de politie omwonende andere toeristen al aan het zoeken waren.
De tijd wanneer ze overleden zou zijn, en het weg werken van haar lichaam, kan nooit na 3 maanden tot dit soort beschuldigen voeren!!

Kwa tijdlijn onmogelijk!

Nogmaals, de politie traint honden met lijken geur van ca 4 dagen, Maddie kan volgens de tijdlijn nooit zo lang dood geweest zijn!

Maar verklaar mij de bloed sporen in de auto?
Een lijk in ontbinding, verliest geen bloed meer. Tot maximaal 6 uur na de dood kan dit niet meer zijn!

De auto, 3 weken na de vermissing? Bloed? Onmogelijk omdat een lichaam in ontbinding is. Die verliezen geen bloed meer!



Volgens de tijdlijn ca 1.30 uur, mocht Payne gelogen hebben, langer.
Maar nogmaals, Maddie moet meerdere uren op verschillende plaatsen gelegen hebben. Voordat ze vervoert werd.
Onmogelijk, er is nog buiten, nog binnen het appartement, Maddie gevonden!

Lusitana

Berichten: 22438
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 22:35

ThreeFingers schreef:
Het kan best zijn dat wij het allemaal heeel ver zoeken.
Bij bv Rüssel kan ik me voorstellen dat hij bv het raam en rolluiken openzet, om het juist uit te laten zien als een ontvoering. En zal de typische dokters handschoenen gedragen kunnen hebben.

Ik wil hiermee absoluut geen misschien valse beschuldigen doen.
Maar zo "simpel" kan de Maddie zaak zijn.

Ja dat had gekund als ze zelf niet aan jan en alleman verkondigden dat er ingebroken was en het rolluik "jammied" was. Als het open was gezet, heb je het niet over inbraak, maar binnensluipen en is er geen sprake van een "jammied" rolluik. Ze waren overtuigd van inbraak en zelfs ontvoering door het raam. Dat rolluik heeft niet "jammied" gezeten want dan was er schade aan opgetreden. Waarom ze het hebben verzonnen is een raadsel, maar dat het verzonnen is, is een feit.
Als het van binnenuit open was gedaan, gebruik je de band. Dan staat het niet "jammied" .
En ook handschoenen laten sporen achter, alleen geen vingerafdrukken.

Als ze nou niet zo stellig hadden verkondigd dat het raam opengebroken was en het rolluik "jammied", ik blijf het zeggen, was het allemaal niet zo verdacht. Dan kun je inderdaad een lijn volgen van een bekende heeft gedaan alsof een vreemd het heeft gedaan.
Overigens was de conclusie van de PJ dat het geheim in de vriendengroep ligt. Die bekijkt het ook breder.

Lusitana

Berichten: 22438
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 11:20

Het blijft hoe dan ook nog steeds overiend dat de ontvoering in scene is gezet. Precies de conclusie van de PJ.

Citaat:
A report by Chief Inspector Tavares de Almeida to the Coordinator of the Criminal Investigation

Where he concludes, after analyzing all the evidence gathered, that the child is dead and the parents were responsible for cadaver occultation, and the entire GROUP was lying since the first day of the investigation.

Citaat:
From the beginning the parents of the minor attributed the fact (disappearance) to the action of a third party, defending the KIDNAPPING.

Even though it was a possible scenario, the actions of the family were in the sense of conducting into that direction, through the publicity of the fact in a way that was never seen before.
In fact, in the following day, the British televisions 'opened' the news already publicizing the disappearance/kidnapping of the minor.


Citaat:
Meanwhile the diligences continued in order to recover all types of information and always in the perspective of working over all the possible scenarios.

The information recovered, in the beginning, with the family and friends, was uncertain and 'worked up', by the group, in order to give strength to the version presented and defended.


Citaat:
The truth, however, is that this statements made the investigation to wander, losing time and resources.

It is not admissible (understandable) that this information was given in the beginning and maintained all along the time, in spite of the fact that anyone could verify the losses that it caused to the investigation.

After all this time the version is maintained paired with the public and 'hammered 'statement that what they want the most is 'to help the investigation'.

The investigation had to assume the incorrect information and move forward.


Citaat:
Continuing with the analysis of the information presented, we have an element of the GROUP that became a witness, pretensely important, Jane Tanner, because of what she communicated: she SAW someone at dinner time crossing the road from the place of the disappearance, in the direction of Robert Murat's house.

This information swerved (directed) and mobilized the work of the investigators for a long time. This can be the example how information that is not correct can, not only delay, but could have also lead to the loss of the little girl.



Citaat:
The investigation didn't follow the command or the will of anyone; the family and Group's information that on this type of crime is fundamental, was always distorted.

The fact that the individuals were foreigners prevented, until now, that direct information about the persons of the GROUP were obtained.


Citaat:
Although maintaining all the lines of the investigation opened it was, nevertheless, decided to advance in the direction of a new inspection to the local where the girl disappeared.
The inspection technique is frequently used in the United Kingdom and consists on the use of dogs especially trained.


Citaat:
We refer now that the location of the cadaver odours signifies that physically the body (cadaver) is not on the place, marked by the dog, but certainly it has been there, as long as the dog signals it.


Citaat:
The places and the pieces marked and signaled by the blood dog are being subjected to forensic exams, part of which are already concluded.

Not less relevant is the refinement of the results that point towards Madeleine's DNA as being present at the apartment 5A behind the sofa, a place marked by the cadaver and the blood dog. In every place marked by the blood dog it was confirmed there was DNA.


Weet ook meteen waar het idee van het plaatsen van bewijs vandaan komt. Niet verwonderlijk.
Citaat:
When the media informed that blood had been detected 'in the car and in the apartment', Kate and members of her family come to the public with the simple excuse that it had been someone, with access to the apartment, to place the evidence.

Now they even admit it was a member of the criminal investigation to place the 'false' evidence (blood and cadaver odour in the apartment and in the car).

Kate in an attempt to justify the blood went even further, informing that on that occasion, Madeleine had, sometimes, nasal haemorrhages.

Admit is trouwens een foute interpretatie van het portugese admitam, dat meer "aangeven" is en niet "toegeven". Ik kom dit heel vaak tegen in vertaalde stukken omdat het nu eenmaal zo in het woordenboek staat, maar die houdt geen rekening met context.

Citaat:
From everything that was gathered, the facts point in the direction that the death of Madeleine McCann occurred, on the night of May 3rd of 2007, inside the apartment 5A, of the Ocean Club resort, occupied by the couple McCann and by their three children;

There is a coincidence between the marking of cadaver odour and blood, according to the Laboratory Report (partial) annexed to the 'Autos'.

Such markings, occurred behind the sofa of the living room (cadaver and blood odour/DNA), which proves that indubitably such piece of furniture was pushed back by someone, after the death of Madeleine McCann occurred. Because of the weak (small) vestiges recovered at such place, it is to admit as a strong hypothesis that the same was subjected to a wash, at the time the death occurred.

In the same way, the soft toy used by the dead child, found at the head of the bed where she usually slept (see photos about the initial forensics) reveals that someone put it there in a moment posterior to the death, once the bed doesn't have cadaver odour. This is, there occurred an intentional modification in order to simulate a 'picture' that doesn't correspond with the reality;

It must be added that the cadaver odour signalled a strong odour in the bedroom where the McCann slept, which can indicate the moving of the corpse from the actual death scene (living room) to the non visible part of the bedroom;

Coincidence is niet als toeval, maar als samenhang.

Citaat:
From everything that was exposed from the AUTOS, we conclude that:
A) The minor Madeleine McCann died in the apartment 5A of the Ocean Club resort, on the night of May 3rd of 2007;

B) It was performed a simulation of kidnapping;

C) In order to avoid the death [alarm] of the minor before 22H00, it was created a situation of the children's surveillance by the McCann while the children slept;

D) Kate McCann and Gerald McCann are involved in the occultation of the cadaver of their child Madeleine McCann;

E) At this moment, there seems that there aren't strong indicia that the death of the minor didn't happen due to a tragic accident;

F) From what was obtained until now, everything points out that the McCann, as self-defence, didn't want to deliver immediately and voluntarily the cadaver, existing a strong possibility that the same was transported from the initial place of deposition. This situation is susceptible to raise questions about the circumstances under which the death of the minor occurred.



Het is niet meer dan logish dat ze de McCanns -als ouders- arguido maakten en ondervroegen, maar ze zijn er helaas geen steek mee opgeschoten.
Zelfs al had wie dan ook van de groep er mee te maken, dan blijft alles van het hele onderzoek en de conclusies overeind.

Los daarvan kan er nog steeds iemand het appartement ingewandeld zijn en uitgewandeld met kind, maar dat klopt dat niet met de bevindingen van de honden.
Laatst bijgewerkt door Ladybird op 02-08-20 16:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: berichten bij elkaar gevoegd.

ThreeFingers

Berichten: 4292
Geregistreerd: 30-06-10

Re: De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 12:31

De Pj's hebben enorm veel fouten gemaakt in het begin, ze waren overweldigd met deze zaak. Ze gingen er vanuit dat Maddie aan de wandel was gegaan.
Het heeft uren geduurt voordat er een onderzoek gestart werd.
Het is een schande, dat het appartement niet direct werd afgesloten, nee, werd gewoon verder verhuurd. Pas 3 maanden later komen de juiste honden!!

En nog word de PJ hier als "de politie" beschouwd, en word er steeds weer op hun onderzoeken terug gevallen. Al het andere deugt niet.

Wat de honden betreft heb ik al meerdere keren uitgelegd, en ga dat niet weer doen.

Als het overtuigend bewijs geweest was, zaten de Mccanns achter slot en grendel.

Keer op keer kom je met bewijzen zoals dat volgens jouw de honden in september kwamen.
Dat Brückner lange krullen had.
Enz
Heb je bewijzen dat de vriezer vervangen is, en dan wel door wie?
Maddie moet dus in de vriezer, in een ander appartement gelegen hebben, ca 3 weken, voordat ze in de auto weg gebracht werd.
Die appartementen werden gewoon verder verhuurd, en dan valt het niemand op dat er een dood meisje in ligt?

Maar goed, de vriezer werd vervangen? Zo ja, wanneer en door wie? En waar was Maddie toen?

Babootje

Berichten: 26256
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-20 13:27

ThreeFingers schreef:
Is toch altijd weer bijzonder te lezen, hoe onbetrouwbaar de getuigen om de Mccanns zijn.

Al meerdere keren heb ik hier aangetoond, dat het soms ook anders zat.
Zoals het raam en de rolluiken, waar WEL getuigen het bevestigt hebben dat het open stond. Maar ja, dan deugen de getuigen niet.


Ik denk dat je dat verkeerd hebt begrepen, want niemand zegt dat het raam niet openstond. Het is alleen de vraag, wie heeft hem weer (nagenoeg) dichtgedaan? Want toen de GNR op locatie kwam, was het raam / het rolluik voor het grootste deel weer dichtgeschoven. Daar zijn foto's van en die heb je gezien. Dat is 1 van de grootste bezwaren van die avond dat de McCanns / hun vrienden de plaats delict niet ongemoeid hebben gelaten.

ThreeFingers schreef:
Er zijn getuigen verklaringen dat ze Maddie gezien hebben op 3 mei.

Buiten de kleuterjuf is er eigenlijk niemand buiten de vriendenclub om die Maddie op 3 mei nog hebben gezien. Daarbij is ze volgens Gerry en Kate ook maar even in de club geweest. Gerry en Kate waren die dag niet met hun vrienden op het strand, maar bleven thuis, zaten volgens henzelf met Maddie aan het zwembad (zie de laatste foto met Gerry, Maddie en 1 van de tweeling. Catriona Baker, de kleuterjuf, maakte een rommeltje van het in- en uitchecken en het is niet duidelijk door wie Maddie dan wel of niet is opgehaald.
Zelfs Gerry en Kate zijn het daarover onderling niet eens want hun getuigenverklaringen zijn op dat punt tegenstrijdig.
https://www.youtube.com/watch?v=cZubpju-ElE

De getuigenverklaringen van David Payne over zijn bezoekje (op verzoek van Gerry) aan Kate en de kinderen om half zes 's avonds en die van Kate bevatten helemaal veel tegenstrijdigheden.
Over hoe lang het bezoekje geduurd heeft, of hij uberhaupt binnen is geweest. De verschillen zijn enorm.

ThreeFingers schreef:
Waar was ze de restelijke 3 weken, voordat ze volgens jullie in de huurauto vervoerd werd?
Er gaat een bericht dat het in de auto enorm gestoken had, zodat de Mccanns, steeds de achterklep open lieten staan.
De geruchten bevestigend, dat Maddie in staat van ontbinding achterin de auto gelegen heeft..
Waarom is het dan de bloedspeurhond die verwijst?



Daar zijn verschillende theorieën over. En een theorie is geen bewijs natuurlijk. Het is ook niet "onze theorie" het zijn denkrichtingen die de politie heeft beschreven.
Zo is de theorie dat Maddie vanuit het kerkje is gecremeerd te samen met een te cremeren Britse vrouw. (wanneer dat dan precies gebeurd zou moeten zijn moet ik nog eens nazien)
En de theorie dat Maddie vervoerd is geweest in de huurauto die de McCanns huurden 3 weken na haar verdwijning. Deze theorie is op basis van de vondst van de honden. Daarbij is er een theorie dat Madeleine bewaard is geweest in een vriezer. Tot het moment dat er een gelegenheid was haar lichaam te laten verdwijnen.

Jnien

Berichten: 2373
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: somewhere in limburg (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 13:33

Even een vraag tussendoor, maar is het serieus dat Kate het restaurant de schuld geeft? Dat het reserveringsboek open lag en daardoor de ontvoerder/pedo heeft geweten dat ze iedere avond gingen eten bij het tapas-restaurant?

ThreeFingers

Berichten: 4292
Geregistreerd: 30-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 13:41

Babootje, het was Lusitana zelf die schreef dat het raam nooit open geweest is.
Omdat het dermate lawaai maakt, en niemand iets gehoord heeft.

Getuigen verklaringen, van de crèche dat Maddie er was zal ik even opzoeken.

Daarom heb ik eerder gevraagd of jullie willen vertellen, wat er volgens jullie gebeurt is.

Is ze gecremeerd? Lag ze 3 weken in de vriezer?

Babootje

Berichten: 26256
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-20 14:07

Jnien schreef:
Even een vraag tussendoor, maar is het serieus dat Kate het restaurant de schuld geeft? Dat het reserveringsboek open lag en daardoor de ontvoerder/pedo heeft geweten dat ze iedere avond gingen eten bij het tapas-restaurant?


Dat heb ik idd ergens gelezen. Mss in de (latere) getuigenverklaringen of pas later in Kates boek.

Babootje

Berichten: 26256
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-20 14:32

ThreeFingers schreef:
Daarom heb ik eerder gevraagd of jullie willen vertellen, wat er volgens jullie gebeurt is.

Is ze gecremeerd? Lag ze 3 weken in de vriezer?


Ik ben geneigd om uit te gaan van wat er is. Als ik de getuigenverklaringen van de McCanns en vrienden van die dag buiten beschouwing laat.
En de vondsten van de honden. Die een lijkgeur hebben aangetroffen in de (achterbak van de) huurauto, op de autosleutels en bloedsporen in de achterbak van de auto.
Als we daarvan uitgaan, dan moet Maddie ergens "koel" bewaard zijn gebleven. Of ze gecremeerd is zou ik niet kunnen zeggen. En of dat sluitend is met hetgeen de honden in de achterbak van de auto hebben gevonden weet ik op dit moment ook niet. Het is 1 van de thorieen van de PJ.

Dat de dame die heeft getuigd dat de McCanns huurauto nachtenlang geventileerd werd. Dat deze tip niet is opgevolgd. Daarvan ook niets in de dossiers is teruggevonden, maar dat (vreemd genoeg) de McCanns het toch nodig vonden daar een verklaring over te geven, omdat deze verklaring in de media terecht kwam.
https://jillhavern.forumotion.net/t2090 ... -the-night

https://jillhavern.forumotion.net/t1324 ... s-hire-car

ThreeFingers

Berichten: 4292
Geregistreerd: 30-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 14:46

Jnien schreef:
Even een vraag tussendoor, maar is het serieus dat Kate het restaurant de schuld geeft? Dat het reserveringsboek open lag en daardoor de ontvoerder/pedo heeft geweten dat ze iedere avond gingen eten bij het tapas-restaurant?


Ik heb ergens in een video meegekregen, dat openlijk te zien was, voor wie de tafels gereserveerd waren enz. Niet dat Kate hun de schuld gaf.


Hier getuigen verklaringen buiten de Tapas vrienden om.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ThreeFingers

Berichten: 4292
Geregistreerd: 30-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 14:55

Babootje schreef:
ThreeFingers schreef:
Daarom heb ik eerder gevraagd of jullie willen vertellen, wat er volgens jullie gebeurt is.

Is ze gecremeerd? Lag ze 3 weken in de vriezer?


Ik ben geneigd om uit te gaan van wat er is. Als ik de getuigenverklaringen van de McCanns en vrienden van die dag buiten beschouwing laat.
En de vondsten van de honden. Die een lijkgeur hebben aangetroffen in de (achterbak van de) huurauto, op de autosleutels en bloedsporen in de achterbak van de auto.
Als we daarvan uitgaan, dan moet Maddie ergens "koel" bewaard zijn gebleven. Of ze gecremeerd is zou ik niet kunnen zeggen. En of dat sluitend is met hetgeen de honden in de achterbak van de auto hebben gevonden weet ik op dit moment ook niet. Het is 1 van de thorieen van de PJ.

Dat de dame die heeft getuigd dat de McCanns huurauto nachtenlang geventileerd werd. Dat deze tip niet is opgevolgd. Daarvan ook niets in de dossiers is teruggevonden, maar dat (vreemd genoeg) de McCanns het toch nodig vonden daar een verklaring over te geven, omdat deze verklaring in de media terecht kwam.
https://jillhavern.forumotion.net/t2090 ... -the-night

https://jillhavern.forumotion.net/t1324 ... s-hire-car


Wat bedoel je met koel? 3 weken buiten een vriezer is niet te doen.. Gezien de bloedsporen in de auto.

Persoonlijk lijkt het mij ook, dat mocht je je eigen kind in staat van ontbinding, vervoeren, dat "het" ingepakt is, in een deken, zak, tas?

Maddie zou bij vrienden, in de vriezer gedaan zijn. Die dan ook medeplichtig zijn. En het spelletje meespelen..

Maddie gelijk laten mee cremeren is de veiligste weg. Zo word er nooit iets terug gevonden, en je kunt als ouders de pers inlichten, en constant de zaak opnieuw in de media brengen, want je bent dan 100% zeker van je zaak. Niemand gaat dat ooit bewijzen.

Lusitana

Berichten: 22438
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 15:00

@ThreeFingers, ik heb ook gezegd dat ik best wil geloven dat Kate het raam heeft open gezet zodat de getuigen dat zouden zien, maar het punt blijft dat een ontvoering door het raam in scène is gezet.


Jnien schreef:
Even een vraag tussendoor, maar is het serieus dat Kate het restaurant de schuld geeft? Dat het reserveringsboek open lag en daardoor de ontvoerder/pedo heeft geweten dat ze iedere avond gingen eten bij het tapas-restaurant?



Ze zijn ontzettend goed in het schuld afschuiven. Zo begonnen zij (als groep) over het "verdachte gedrag" van Murat en "plaatsen van bewijs in het appartement" (Kate) en meer van dat.
Ze verzinnen van alles waar je bij staat.

Er staat nergens dat ze daar zaten omdat de kinderen alleen waren. Er staat "4 tafels bij elkaar" en "Zelfde tafel 2, 2, 2 en 3, 9 personen." Meer niet behalve de achternamen.
Om de reserveringen te kunnen lezen moet je ook nog weten hoe ze heten. Hoe weet je zo iets als buitenstaander?

https://www.mccannpjfiles.co.uk/PJ/TAPAS_BOOKING.htm

Citaat:
It wasn’t until a year later, when I was combing through the Portuguese police files, that I discovered that the note requesting our block booking was written in a staff message book, which sat on a desk at the pool reception for most of the day. This book was by definition accessible to all staff and, albeit unintentionally, probably to guests and visitors, too. To my horror, I saw that, no doubt in all innocence and simply to explain why she was bending the rules a bit, the receptionist had added the reason for our request: we wanted to eat close to our apartments as we were leaving our young children alone there and checking on them intermittently.

Klinklare leugen.

ThreeFingers

Berichten: 4292
Geregistreerd: 30-06-10

Re: De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 15:05

@lusitana

Jouw vriezer uitleg?

ThreeFingers

Berichten: 4292
Geregistreerd: 30-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 15:13

@lusitana jij hebt zelf gezegd dat Het raam nooit open is geweest, daarna (omdat er getuigen verklaringen waren) kwam je met dat Kate het open gezet heeft.

Een andere optie is volgens jou niet mogelijk.

En ook wat betreft de honden heeft ook Daphara eerder al een link geplaatst.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3078300/

Babootje

Berichten: 26256
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-20 17:50

ThreeFingers schreef:


Deze heb ik helemaal nagelezen TF. Ook de links naar de zogenaamde wetenschappelijke onderzoeken die echt zo wetenschappelijk niet zijn als je de artikelen goed leest (omdat ze niet met vergelijkbaar getrainde honden werken).

ThreeFingers

Berichten: 4292
Geregistreerd: 30-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 18:36

Babootje schreef:
ThreeFingers schreef:


Deze heb ik helemaal nagelezen TF. Ook de links naar de zogenaamde wetenschappelijke onderzoeken die echt zo wetenschappelijk niet zijn als je de artikelen goed leest (omdat ze niet met vergelijkbaar getrainde honden werken).


Wat was het verschil tussen de honden?

Lusitana

Berichten: 22438
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 18:39

ThreeFingers schreef:
@lusitana jij hebt zelf gezegd dat Het raam nooit open is geweest, daarna (omdat er getuigen verklaringen waren) kwam je met dat Kate het open gezet heeft.

Een andere optie is volgens jou niet mogelijk.

Hoe kom je daar in hemelsnaam bij? Ik ga ook rustig mee in dat Russell het heeft opengezet als je die theorie wil volgen.
Ik zit niet vastgeroest in dingen. Als iemand het tegendeel bewijst, of iets aannemelijk maakt door argumenten, of als ik door iets dieper te onderzoeken iets anders tegenkom, kan ik gewoon van gedachten veranderen.
Maar gezien wat we weten, dat bv in verklaringen van die kinderen gingen checken en er langs moesten niks zeggen over een open raam, kunnen we aannemen dat het dicht was en als het open is geweest, is dat tot kort voordat er alarm is geslagen, en meteen is weer dichtgedaan want gesloten toen de GNR arriveerde.
Maar of het open is geweest en wanneer maakt verder niet uit. In hun verklaringen, waar de PJ vanuit ging zeggen ze dat het open stond en er een ontvoering door plaats heeft gevonden en daarmee hebben ze zichzelf juist verdacht gemaakt op in scène zetten van een en ander want er is niets dat er op wijst dat er een inbreker, al of niet met kind, of kind, door is geweest. Het tegendeel is tot nu toe niet bewezen. En dat is niet mijn persoonlijke overtuiging ofzo.

En nog maar een keer, ik zou het op prijs stellen, en ik denk dat ik daar niet alleen in ben, als je het niet persoonlijk maakt met "Lusitana dit en dat" of "jij dit en dat" en ook nog eens in zit te vullen met hoe ik in elkaar zou zitten.

Je kunt nu zelf zien hoe dat een topic derailed omdat ik me dan begrijpelijk ga verdedigen.
Ik reageer dan ook lang niet altijd op dat soort dingen om de flow niet te beïnvloeden.

Lusitana

Berichten: 22438
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 19:06

ThreeFingers schreef:
Wat was het verschil tussen de honden?

"Eighteen drug and/or explosive detection dog/handler teams each completed two sets of four brief search scenarios (conditions)."

Dus het waren sowieso geen honden en handlers die getrained waren op mensenlucht.

Over Keela en haar training kun je hier lezen.
https://www.gerrymccannsblogs.co.uk/Nigel/id157.htm

"HER detective work is unsurpassed, her dedication to duty during some of Britain’s most challenging murder cases unfailing."

De McCanns zochten een manier om de vondsten van de honden als niet betrouwbaar te zien. Dat baseerdens ze op 1 (!!!!!) zaak van een hond die zich ooit vergist lijkt te hebben.
Citaat:
Leaked reports from the investigation have suggested Madeleine's parents could have accidentally killed her and then disposed of her body using the car.

Although they do not know the full details of Portuguese prosecutors' case against them, the McCanns are concerned it may rest on the dog's reaction.

They want to highlight the judge's dismissal of cadaver dog evidence in the high-profile Eugene Zapata murder trial in Madison, Wisconsin.

The couple's lawyers have already contacted Zapata's defence team, who are now sending their large file on the matter to Britain.


Waarom zou je dat doen als je niks te verbergen hebt?

ThreeFingers

Berichten: 4292
Geregistreerd: 30-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 19:10

Het gaat niet om jouw persoonlijk. We kennen elkaar niet eens.

Ik reageer op wat jij schrijft.

En ook eerder geef jij aan dat bv Maddie ruimte zat heeft in de vriezer, maar ook dat volgens jouw de vriezer weg gehaald is.

Dan vraag ik om onderbouwing, maar die komt niet.

Ik reageer op jouw uitspraken, waar ik de dingen anders opvat of andere getuigen verklaringen gelezen heb.

En als ik dan om uitleg vraag, word het opgevat als "persoonlijk" wat ik erg jammer vind.

Want als nog vind ik ook jouw mening interessant.

En we hoeven het toch niet met elkaar eens te zijn?

Ik ben echt benieuwd naar jouw reconstructie, wat jij denkt wat er gebeurt is!

Maar nu zou ik toch graag willen weten hoe dat nu zat met die vriezer?

ThreeFingers

Berichten: 4292
Geregistreerd: 30-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 19:17

Lusitana schreef:
ThreeFingers schreef:
Wat was het verschil tussen de honden?

"Eighteen drug and/or explosive detection dog/handler teams each completed two sets of four brief search scenarios (conditions)."

Dus het waren sowieso geen honden en handlers die getrained waren op mensenlucht.

Over Keela en haar training kun je hier lezen.
https://www.gerrymccannsblogs.co.uk/Nigel/id157.htm

"HER detective work is unsurpassed, her dedication to duty during some of Britain’s most challenging murder cases unfailing."

De McCanns zochten een manier om de vondsten van de honden als niet betrouwbaar te zien. Dat baseerdens ze op 1 (!!!!!) zaak van een hond die zich ooit vergist lijkt te hebben.
Citaat:
Leaked reports from the investigation have suggested Madeleine's parents could have accidentally killed her and then disposed of her body using the car.

Although they do not know the full details of Portuguese prosecutors' case against them, the McCanns are concerned it may rest on the dog's reaction.

They want to highlight the judge's dismissal of cadaver dog evidence in the high-profile Eugene Zapata murder trial in Madison, Wisconsin.

The couple's lawyers have already contacted Zapata's defence team, who are now sending their large file on the matter to Britain.


Waarom zou je dat doen als je niks te verbergen hebt?


Nogmaals de honden liegen niet, dat heb ik al eerder aangegeven.

Het is ook juist Keela die heel duidelijk een verwijzing maakt, achterin de auto!
Keela verwijst ALLEEN bloed, dus geen lijkengeur.
En bloed na 3 weken van Maddie is onmogelijk, mits ze ingevroren is geweest.

Dan komt Amaral met de vriezer Theorie.

Ik persoonlijk, denk nog steeds dat ook een insider, geuren aangebracht heeft.

Ik ben daarin niet de enigste.

Afbeelding

Lusitana

Berichten: 22438
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 19:42

Je blijft dingen herhalen, maar het feit dat Keela niet op lijkenlucht reageert wil toch niet zeggen dat ze fout zit? Als er bloed aan het lijk en/of haar kleding zat, pakt ze dat toch op? Bloed in kleding kan nadat het gewassen is nog op te pikken dus waarom zou er geen bloed opgepikt kunnen worden?

Waarom werden de McCanns nerveus betreffende de bevindingen van de honden en probeerden ze de honden in diskrediet te brengen en gingen ze daarvoor heel ver?

Dat iemand beweert dat iets theoretisch mogelijk is, maakt nog niet dat het zo gebeurd is.

Zelfs de PJ heeft het steeds over theorieën en mogelijkheden en waarschijnlijkheden.

De enige die weten hoe het zit zijn de MCanns en hun vrienden.


En dat je komt met dat ik geen onderbouwingen heb is ronduit belachelijk. Als er één komt met waar ik dingen opbaseer, ben ik het wel.

Ik denk dat je niet begrjpt wat er bedoeld wordt met persoonlijk. Als je begint met "Lusitana" of "jij" dan IS dat per definitie persoonlijk en niet op het onderwerp. Als je dan ook nog zegt dat "iets anders volgens mij niet mogelijk is" zit je in te vullen.
Zet gewoon je posts op zonder "Lusitana" of "jij" er in. Dan is het gewoon een onderwerp en neutraal en nodig je iedereen uit om er op te reageren ipv alleen ik.

Enfin, on topic:
Citaat:
De laatste operatie van de Duitse politie in Hannover, naast de hut waar de hoofdverdachte in de ontvoering van Madeleine McCann woonde, is in grote geheimhouding betrokken. Expresso weet echter dat het belangrijkste doel van de opgravingen was om 'trofeeën' te vinden, zoals kleding of andere persoonlijke voorwerpen, afkomstig van de vermeende seksuele slachtoffers van Christian Brückner, waaronder het Engelse kind dat in mei 2007 in Praia da Luz (Algarve) verdween. In tegenstelling tot wat er gesuggereerd werd, is deze operatie in Hannover niet bedoeld om de lichamen te vinden van mogelijke slachtoffers van de Duitser, die momenteel in Duitsland een gevangenisstraf uitzit wegens drugshandel.

Een paar maanden geleden vond BKA, de Duitse politie, een badpak en ongeveer 8000 pedofiele afbeeldingen verborgen in een camper die Christian Brückner in 2010 kocht. Het voertuig stond op een terrein naast een verlaten fabriek, in de buurt van Braunschweig, in Duitsland.

Deze week kwam de Britse pers met dat de politie bij deze opgravingen in Hannover een geheime kelder heeft gevonden waar ze voorwerpen zoals een waszak, canvas of een blauwe emmer zouden hebben verwijderd. Maar tot nu toe zwijgen de Duitse autoriteiten en praten ze niet over wat ze ter plaatse hebben ontdekt.

Deze opgravingen zijn de meest recente stap in het onderzoek naar Christian Brückner, die geweigerd heeft om verklaringen af ​​te leggen. Begin juli inspecteerden de Portugese autoriteiten drie putten die ongeveer 100 meter van elkaar verwijderd waren bij Vila do Bispo (Algarve). Putten die oorspronkelijk dienden om landbouwplantages te irrigeren, maar die al meer dan 20 jaar niet worden gebruikt. Er is echter niets gevonden.

De gerechtelijke politie werkt in dit geval samen met BKA en de British Scotland Yard. In Portugal zijn getuigen die informatie over de verdachte zouden kunnen hebben al ondervraagd.

Drie jaar geleden begon het onderzoek van start te gaan nadat de autoriteiten de informatie hadden ontvangen dat Christian Brückner in een café in Duitsland opschepte dat hij betrokken was bij de ontvoering van het Engelse kind. Hij was dronken en liet de 'bravoure' los in mei 2017, op een moment dat de tiende verjaardag van de verdwijning van Maddie de zaak weer in de schijnwerpers had gezet.

https://expresso.pt/sociedade/2020-08-0 ... n-Bruckner

Hebben jullie ook nog van zulke "updates"? (Hoewel het enige zogenaamde nieuwtje is dat ze geen lichamen zoeken)

ThreeFingers

Berichten: 4292
Geregistreerd: 30-06-10

Re: De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 20:32

We blijven allemaal dingen herhalen!

Nogmaals mijn vraag, (herhaling) hoe zit het met de vriezer?