Duindorp

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Cookies

Re: Duindorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 08:47

Ik sta er echt verbaasd over hoe het tegenwoordig allemaal gaat. Ze mogen geen fikkie stoken, dus ik maak alles om me heen kapot, steek de boel in de fik en ga lopen rellen en vechten.
Niet alleen met dit, maar met alles.
Stookallert: oh nee, ik wil niet dat die astmalijders m'n pleziertje afpakken, dus ik stook hem juist extra op, dat zal ze leren om mij iets te verbieden.
Zwarte Piet: de ME moet er aan te pas komen om de boel in de gaten te houden, op een kinderfeest notabene.
Bij ons in de buurt werden auto's in de fik gestoken omdat hun hangplek opgedoekt werd. Er kwamen mensen die niet eens in ons dorp woonden om hier te komen rellen en de boel op de stoken.

My imaginary friend, in space, thinks you are stupid.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 11:26

Als ze het vreugdevuur wel gaan toestaan dan krijg je dit dus elke keer. Iemand krijgt zijn zin niet en gaat dan als een driejarige gillen en rellen.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 08:40

Wat een beangstigende ervaring Frummels. Dit soort figuren heeft het inlevingsvermogen en het IQ van een visstick. Als zij hun pleziertje maar hebben dan is het goed. Dat een ander daar van te lijden heeft is niet interessant en als hun pleziertje afgepakt wordt dan is het dorp te klein.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 10:16

Ja er zijn dus mensen die dit soort dingen aangrijpen om lekker mee te komen rellen. Dat was hier ook toen er een poos auto's in de fik gestoken werden. Er kwamen jongeren uit andere dorpen om hier te komen rellen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie