Duindorp

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

SusanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 16:41

Nee half 8 is niet laat. Maar kom op een kind van 9. Mijn dochter is ook zo oud. En die mag echt niet buiten in het donker. Ik vind het vooral heel zielig gedrag die rellen. Onze burgemeester heeft van de week een bericht de wereld ingeslingerd dat hij er over denkt om vuurwerk in onze woonplaats te gaan verbieden. Ik weet hoe mensen kunnen reageren maar toch schrok ik oprecht van de reacties op Facebook. Ik wil echt graag van vuurwerk af (heb er een hekel aan) maar ik maak me wel zorgen om wat sommige mensen gaan doen als ook maar een klein deel van de mensen die reageerden hun woorden in daden om zet.

SusanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 07:54

Hoe komen mensen er toch altijd bij dat het de schuld is van Links? Hun eigen burgemeester is van de VVD. En als ik naar de zetelverdeling in Den Haag kijk is links echt niet de grootste.

Zelfde met die boeren. Maar roepen dat het de schuld is van Jesse, en dat Jesse moet oprotten. Maar daarmee even vergeten dat "hun" eigen CDA minister destijds degene was die alles wat nu speelt veroorzaakt heeft.

Ik moet zeggen dat ik ook wel klaar ben met de onvrede die er heerst. Ik snap het ook niet. Ik denk dat idd kleine gemeenschap en de geschiedenis van de betreffende plek in Duindorp een grote rol spelen. Maar wat dan de oplossing is vind ik een hele lastige. Toegeven zeker niet. Maar of keihard er tegenin gaan gaat werken?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie