Duindorp

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Boras
Berichten: 9946
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 10:19

Ik word zo langzamerhand heel boos van dit soort boze mensen. Het totale gebrek aan fatsoen.

Ik word ook steeds bozer als ik weer eens lees dat er bijvoorbeeld 100 man aan het rellen waren en dat er maar 3 aanhoudingen zijn verricht.

Bij (boeren)protesten idem dito. Rellen of regels overtreden, dat moet gevolgen hebben. Juist bij grote groepen waar het massaal gebeurd. Anders neem ik de politiek, justitie en politie steeds minder serieus merk ik. Watjes. De politie is je beste vriend werkt niet bij dat soort mensen. Ze lachen zijn zich dood om die houding.

Mensen komen er mee weg. Het gaat me niet om strenger straffen, het gaat me om straffen. Arresteren. Mensen laten zien dat je er niet mee wegkomt. Dat het niet normaal is en NIET GETOLEREERD wordt. De.volgende dag zit je in een cel, heb je wat uit te leggen aan je werkgever en op school, waar ook sancties volgen voor afwezigheid.

Ik ben niet voor een politiestaat,maar wel voor stevig optreden als de overheid onder de voet wordt gelopen.


Boras
Berichten: 9946
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 10:55

MarliesV schreef:
MarcoBorsato schreef:
Ahhh Duindorp, die ken ik uit 'Probleemwijken'. Platgooien daar. Klaar.


Pardon? Je kent iets 'van TV' en dan dit als reactie?
Daar wonen ook mensen he, met een leven en emoties en gevoelens. Hoeft niet in jouw straatje te passen qua leven, maar dit vind ik echt asociaal.


Hap, hap hap :)

Boras
Berichten: 9946
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 11:03

purny schreef:
Dat het van God los is is hetgene wat ze laten zien. Tv weet je... Krijg je altijd eenzijdige communicatie van.
Ik weet zeker dat Duindorp ook een wijk is waar men door dik en dun voor elkaar klaar staat.


Nou Purny, dat gedrag is nooit goed te praten.


Boras
Berichten: 9946
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 11:05

Sicayes schreef:
MarcoBorsato schreef:
Ahhh Duindorp, die ken ik uit 'Probleemwijken'. Platgooien daar. Klaar.


:') ik moest lachen. Vooral om het happen erna.

Het is jammer dat het niet meer doorgaat voor de mensen, maar de houding die daar nu aannemen is ook niet echt bevorderlijk lijkt me :+ 'Hoe krijg ik sowieso m'n vreugdevuur niet terug, deel 1'


Nou, dat weet ik nog zo net niet. Kijk maar naar de boerenprotesten.

Het is absurd, dat wel.

Boras
Berichten: 9946
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 12:49

purny schreef:
Cookies schreef:
Als ze het vreugdevuur wel gaan toestaan dan krijg je dit dus elke keer. Iemand krijgt zijn zin niet en gaat dan als een driejarige gillen en rellen.

Er moet dan een afweging gemaakt worden over wat minder gaat kosten. Een vreugdevuur die verzekeringstechnisch minder kost en dat je de jeugd de zin gaat geven of alle schades bij elkaar


Absoluut mee oneens!

Opvoeden die blagen. Als hun ouders dat niet willen of niet kunnen, dan de overheid maar.

Boras
Berichten: 9946
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 13:21

purny schreef:
@Boras: De schade zal hoe dan ook op ons verhaald worden, hetzij door hogere premies te rekenen.


Ik woon gelukkig in heel ander deel van het land.

Boras
Berichten: 9946
Geregistreerd: 21-10-10

Re: Duindorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 20:00

Geen compromissen meer en het leger inzetten. Niet dat bijna heel Nederland zonder voldoend3 politiebezetting zit, omdat men zich op een plek massaal misdraagt.

Boras
Berichten: 9946
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 09:43

Ik kan me jullie bezorgdheid heel goed.voorstellen, Frummels.

Oud en nieuw zag er op tv al eng uit, hoe moet het wel niet gevoeld hebben daar op jullie dak? Vreselijk.

Het zou een mooie tijd voor iedereen moeten zijn, maar zo sla gaat je december liever over lijkt me.

Boras
Berichten: 9946
Geregistreerd: 21-10-10

Re: Duindorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 15:57

Ik geloof niet dat die mensen de verantwoordelijkheid aankunnen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Femke_Tweety en 79 bezoekers