Hoe beginnen met TREC en/of WE?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jennybaby

Berichten: 14
Geregistreerd: 28-04-17
Woonplaats: Holten

Hoe beginnen met TREC en/of WE?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-17 07:20

Hallo allemaal,

Ik heb filmpjes gezien over TREC en WE. Het lijkt me heel erg leuk om te doen met mijn paard. Vroeger heb ik fanatiek dressuurwedstrijden gereden tot en met Z2-dressuur, maar nu wil ik graag wat anders doen.

Ik heb echter geen idee hoe ik daarmee moet beginnen. Ik ken niemand in mijn omgeving die dit doet en ik heb ook nog niks op internet gevonden hoe je de training van TREC of WE (Working Equitation) moet beginnen.
Ik ben redelijk autodidactisch, maar het is wel fijn om een beetje een richtlijn te weten van hoe je hier mee begint met handige tips en trics.

Weten jullie handige websites of filmpjes die mij verder kunnen helpen?
Of data en plaatsen van oefen-dagen of clinics?
En een lijstje van instructeurs of ervaren TREC-era of WE-ers? (Mijn paard staat in Holten)
Oh ja en misschien kan ik dan ook de keuze maken om TREC te doen of WE..... of kan dat ook allebei?

Ik ben benieuwd!!!

Santos_05

Berichten: 3071
Geregistreerd: 23-12-04

Re: Hoe beginnen met TREC en/of WE?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 07:25

Wij hebben eerst meegedaan met een Trec Training. Daar krijg je goede uitleg hoe je de oefeningen het best kan uitvoeren en krijg je gevoel bij de oefeningen. Wendy Koekoek organiseert deze training op locatie. (In het noorden via fb site Trec Noord)

janouk
Blogger

Berichten: 17865
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Hoe beginnen met TREC en/of WE?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 07:41

Ik ben met working equitation begonnen met de website can de vereniging doot te nemen en het regelboek.
http://www.workingequitationholland.nl/regelboek.html