geen slechte tijd, hoef ik tenminste niet heel vroeg op
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
geen slechte tijd, hoef ik tenminste niet heel vroeg op
Nou ja, weet je het nu iig zeker!
Woestein schreef:blijft een foutmelding geven ....
Zowel bij startlijst als programma boekje..
Hoop dat dit op te lossen is bij mij anders heb ik geen boekje![]()
En dan weet ik niet hoe of wat...
Hmm 11.16.. lekker vroeg even snel uit rekenen... 10 uur aanwezig voor de voor bespreking dus zeker een uurtje rijden.. dus om half 9 van stal weg...
Dat moet te doen zijn
@LL: is inderdaad een bijrijdster op Garfield, paard ken ik wel maar berijdster nog niet echt..
We starten officieel klasse 1...
@Lars: Ben inderdaad wel wat zenuwachtig.. Eerste keer dat ik met dit paard start en ja is toch altijd wel spannendMaar het komt allemaal wel goed
@Nancy: Zal de startnummers noteren van de mensen die ik "ken" en als ik er 1 vergeet kom maar gewoon naar mij toe hoor
Weet alleen niet of ik door de zenuwen voor de rit echt aanspreekbaar en gezellig ben..
Dus hierbij alvast mijn excuses daarvoor
Maar Suus misschien wel.
Nóg een herkenningspunt.

Judith_ schreef:Hoorde tussen de 15 - 18 graden, met wat regen.
Beter dan de 31 graden van Onstwedde.

Maarja hij heeft zijn kleur ook niet echt mee, zijn huid word heel warm en dat trekt ontzettend veel dazen aan. Ik reed toen samen met Eva, en haar schimmel had gewoon veel minder last van dazen dan Visco. Maar ik ben er deze keer op voorbereid, heb een belachelijke vliegen frontriem voor hem gekocht die haast tot aan zijn neus komt, en ik ga binnnenkort een vliegen uitrijdeken voor hem kopen zodat in iedergeval zijn kont een beetje vlieg vrij blijft.