Beginnen met endurance

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Muurp
Fotograaf

Berichten: 15112
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Beginnen met endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 11:35


Hilli

Berichten: 22948
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 11:40

Muurp schreef:
http://Www.endurancevereniging.nl :) daar vind je alle wedstrijden terug. KNHS heeft ze volgens mij nergens staan.

Mendurance niet. Kijk daarvoor op mendurancenederland.nl

Hilary

Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Re: Beginnen met endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 11:48


Lukasje
Berichten: 11255
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Beginnen met endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 12:00

top dames, dankjewel !

Smart

Berichten: 1630
Geregistreerd: 11-11-07
Woonplaats: Wenum Wiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 21:00

Zijn er dames of heren die aanstaande zaterdag Holterberg rijden? K1?

Napie

Berichten: 9075
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Re: Beginnen met endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 19:48

Nog mensen die vandaag in Someren hebben gereden. Ik ben benieuwd hoe jullie de combinatie mendurance en endurance hebben ervaren.

Was een leuke route. Zeker met de kar was hij op enkele plekken mooi technisch. Koppie erbij houden en flink sturen vooral met een pony die het tempo er mooi in had. Ik heb klasse 2 gereden met mijn shet met een eindtijd van 14 km/u

Deeskuh88
Berichten: 289
Geregistreerd: 17-11-13

Re: Beginnen met endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 22:47

Ik had graag mee willen doen, maar kon geen vervoer regelen. Ik hoop dus dat het volgend jaar nog gewoon doorgaat.. Voor volgend jaar heb ik alvast een rijmaatje!

Pascalle_78
Berichten: 4
Geregistreerd: 29-08-17

Re: Beginnen met endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 16:47

Hoi allemaal,

Op 9 september zal ik mijn allereerste wedstrijd gaan rijden op de Ginkelse heide (impulsklasse). Is er iemand die met mij dit avontuur aan wilt gaan? Of zou ik bij iemand mogen aanhaken? Ik rijd met mijn merrie van 8 jaar.

groetjes Pascalle

Lein_

Berichten: 2999
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 18:21

Pascalle_78 schreef:
Hoi allemaal,

Op 9 september zal ik mijn allereerste wedstrijd gaan rijden op de Ginkelse heide (impulsklasse). Is er iemand die met mij dit avontuur aan wilt gaan? Of zou ik bij iemand mogen aanhaken? Ik rijd met mijn merrie van 8 jaar.

groetjes Pascalle


Ik ga voor klasse 3 dus dat is lastig, Hihi.
Maar een tip, kijk eens bij de Endurance faceboekgroep! Daar worden vaak met succes dit soort oproepjes gedaan, er zitten veel ruiters op Facebook.

Smart

Berichten: 1630
Geregistreerd: 11-11-07
Woonplaats: Wenum Wiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 11:59

In oktober onze eerste K2 starten en dus voorbereiden. Om paard een keer te laten ervaren hoe het is om een rit te rijden, te pauzeren en weer op te stappen wil ik dit hele spektakel opzetten bij ons op stal. Ik doe dit samen met een andere ruiter. Idee is 14/15 oktober.

Ik kan het wat groter maken dan alleen voor ons. Zijn er nog andere ruiters die dit een keer willen doen? Locatie is Vaassen en 1,5 km van het bos. Ik kan een mooie route uitzetten van 23 km, die kun je dan 2 keer rijden.

We rijden (vanwege de logistiek) dan wel de route als groep.

Overnachten met paard behoort tot de mogelijkheden.

xxCYNNxx

Berichten: 5661
Geregistreerd: 06-07-11
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 23:56

klinkt heel gezellig, maar Goliath en ik zijn nog niet zover. Misschien volgend jaar; mocht je er een soort jaarlijkse traditie van maken :P

Vandaag besloten toch Goliath op ijzers te zetten. Nu we de trainingen uitbreiden en daardoor helaas ook langere stukken over asfalt moeten voor we bij een groot bos zijn, slijten zijn hoeven toch wel heel erg helaas.
Van de week liep hij echt op eieren toen we op een pad reden met veel steentjes. Een gevoeligheid waar hij voorheen nooit last van had. Ook vind ik de hoef erg kort geworden.
Dus voor nu toch ijzers eronder.
Had eigenlijk voor morgen een buitenrit geplanned staan, maar durf het nu niet zo goed aan; moet dan toch een heel stuk over asfalt en hoefsmid komt volgende week pas, dus nog geen ijzers eronder nog.

Rachel_x

Berichten: 3128
Geregistreerd: 17-03-06
Woonplaats: Arnhem

Re: Beginnen met endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 09:15

Hoi! Ik wil mezelf opgeven voor mijn eerste impulsklasse bij endurance by the sea. Heb nog weinig kaas gegeten van de sport, dus eens goed inlezen. Is zo'n eerste wedstrijd een beetje te doen in je eentje, of is het beter om met een ervaren iemand op pad te gaan?

Lein_

Berichten: 2999
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 10:26

Rachel_x schreef:
Hoi! Ik wil mezelf opgeven voor mijn eerste impulsklasse bij endurance by the sea. Heb nog weinig kaas gegeten van de sport, dus eens goed inlezen. Is zo'n eerste wedstrijd een beetje te doen in je eentje, of is het beter om met een ervaren iemand op pad te gaan?


Leuheuk!!!
Ik ben alleen gestart impuls, goed inlezen + boekje, daar lekker vragen stellen en dan komt t helemaal goed!

Rachel_x

Berichten: 3128
Geregistreerd: 17-03-06
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 18:48

Lein_ schreef:
Rachel_x schreef:
Hoi! Ik wil mezelf opgeven voor mijn eerste impulsklasse bij endurance by the sea. Heb nog weinig kaas gegeten van de sport, dus eens goed inlezen. Is zo'n eerste wedstrijd een beetje te doen in je eentje, of is het beter om met een ervaren iemand op pad te gaan?


Leuheuk!!!
Ik ben alleen gestart impuls, goed inlezen + boekje, daar lekker vragen stellen en dan komt t helemaal goed!
leuk dankjewel! Hebben jullie een idee wat het inschrijfgeld is? Ik kan het pas zien nadat ik lid ben geworden van Khns maar ben wel benieuwd waar ik op kan rekenen voor de Impulsrubriek

funnypony11
Berichten: 857
Geregistreerd: 02-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 19:08

Rachel_x schreef:
leuk dankjewel! Hebben jullie een idee wat het inschrijfgeld is? Ik kan het pas zien nadat ik lid ben geworden van Khns maar ben wel benieuwd waar ik op kan rekenen voor de Impulsrubriek


Voor klasse 0 in wassenaar is het 32 euro geloof ik. Stond geloof ik in het vraagprogramma.

FelineNanet

Berichten: 1630
Geregistreerd: 03-09-11

Re: Beginnen met endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 19:40

Leuk idee Smart! Zou graag willen maar ik ben waarschijnlijk dat weekend groomen in Frankrijk (ook heel tof :) )

Heeft er hier toevallig iemand een M400? Kan je het trainingsscherm aanpassen naar wat jij wilt? En zo ja waar? Ik heb de hele handleiding al doorgespit maar misschien er toch overheen gekeken

Black_Moon
Berichten: 684
Geregistreerd: 18-01-06
Woonplaats: Waar het goed is

Re: Beginnen met endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 19:47

Hoi,

Waar kan ik zien waar er een impulsrubriek gereden kan worden? Ik zie wel Klasse 1, 2, 3 en 4, maar geen impulsrubriek

Groetjes Maureen

Lein_

Berichten: 2999
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 20:17

Black_Moon schreef:
Hoi,

Waar kan ik zien waar er een impulsrubriek gereden kan worden? Ik zie wel Klasse 1, 2, 3 en 4, maar geen impulsrubriek

Groetjes Maureen


Hi,
Vrijwel overal waar klasse 1 is, kun je ook deelnemen in klasse 0. Kijk maar eens 'random' op de websites via de endurancevereniging.

Black_Moon
Berichten: 684
Geregistreerd: 18-01-06
Woonplaats: Waar het goed is

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 20:20

Lein_ schreef:
Black_Moon schreef:
Hoi,

Waar kan ik zien waar er een impulsrubriek gereden kan worden? Ik zie wel Klasse 1, 2, 3 en 4, maar geen impulsrubriek

Groetjes Maureen


Hi,
Vrijwel overal waar klasse 1 is, kun je ook deelnemen in klasse 0. Kijk maar eens 'random' op de websites via de endurancevereniging.


Thanks voor het antwoord. Ik ga even rond kijken de sites

Lein_

Berichten: 2999
Geregistreerd: 05-08-05

Re: Beginnen met endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 22:54

Geen dank :)
PB gerust hoor bij vragen

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 07:22

FelineNanet schreef:
Leuk idee Smart! Zou graag willen maar ik ben waarschijnlijk dat weekend groomen in Frankrijk (ook heel tof :) )

Heeft er hier toevallig iemand een M400? Kan je het trainingsscherm aanpassen naar wat jij wilt? En zo ja waar? Ik heb de hele handleiding al doorgespit maar misschien er toch overheen gekeken

Ja dat kan, maar alleen via de computer.

Smart

Berichten: 1630
Geregistreerd: 11-11-07
Woonplaats: Wenum Wiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 11:14

Datum kan nog worden verschoven en 1 rondje rijden mag natuurlijk ook.... ;)....

Ik heb de M400 en aanpassen kan inderdaad alleen via de PC...

Afgelopen weekend Holterberg gereden, mooie rit.... :j

Leuk dat er weer nieuwe mensen starten! Succes allemaal.. Mocht je vragen hebben stuur gerust een PB...

FelineNanet

Berichten: 1630
Geregistreerd: 03-09-11

Re: Beginnen met endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 14:03

Ik rijd volgende week kk1 Ginkelse heide! Nog meer bokkers die daar starten?

Psydoxy

Berichten: 2124
Geregistreerd: 03-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 18:55

Yes, wij gaan de 60 km proberen.

Detroit
Berichten: 2675
Geregistreerd: 16-08-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Beginnen met endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 20:33

Ik kan helaas niet starten omdat ik zaterdag moet werken, maar ga de 30 km route vrijdag voorrijden.