endurance

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

endurance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-02 18:16

hallo,

ik ben van plan om met iemand samen endurance te gaan rijden. ik weet er alleen heel weinig vanaf. ik weet dat het een lange afstandsrit is en dat je zo snel mogelijk zonder uitputten bij de finisch moet zijn. ik ben benieuwd wat de kosten ongeveer zijn, of je aparte spullen moet hebben enzovooort. ook ben ik benieuwd of mijn pony het aankan. ik heb een pony die lijdt aan een chronische peesschedeontsteking. hij mag niet op een te zware ondergrond lopen en niet springen. is hij wel geschikt. in 2003 kan hij wel weer M1 starten, maar ik weet niet of dit veel zwaarder is.

oké ik hoop op antwoord, en bvd
_________________
Een mensenleven is te kort om goed te leren paardrijden


paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-02 18:47

oké dank je. nog mensen die een antwoord op mijn vragen hebben?

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-02 20:46

dank je, ik zal het met de veearts overleggen. ja het bit heb ik gelezen. wat zijn de kosten?

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-02 22:24

Liesje_1 schreef:
kosten heb je eigenlijk niet, gewoon een standaard uitrusting is alles!
enkel is als je er echt mee wilt doorgaan de kosten van lidmaatschap van de DER en de inschrijfgelden voor de wedstrijd.
Deze bedragen om en nabij de € 20.-voor de wedstrijd.
Lidmaatschap weet ik niet precies maar is terug te vinden op bovegenoemde websites.

hoop dat je hier iets aan hebt!


dank je


paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Re: endurance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-02 17:48

carola"]
[quote="paardje schreef:
ook ben ik benieuwd of mijn pony het aankan. ik heb een pony die lijdt aan een chronische peesschedeontsteking. hij mag niet op een te zware ondergrond lopen en niet springen. is hij wel geschikt. in 2003 kan hij wel weer M1 starten, maar ik weet niet of dit veel zwaarder is.


Het lijkt me niet verstandig om met een dier in deze conditie nog endurance te gaan starten. Vaak kom je heel zware ondergronden tegen (blubber, zandverstuiving, enz...), en daar kún je gewoon niet omheen. Persoonlijk zou ik het zeker niet doen met een paard zoals dat.

Verder zijn de wedstrijden toch best wel kostbaar. 25 euro inschrijfgeld is vrij normaal.
[/quote]

oké, jammer maar dan doe ik het niet. ik train er wel gewoon voor en ga dan met het meisje lange ritten maken. ook leuk.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker