Endurance Laag Soeren 16 juni 2002

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 20:57

Jammer dat ik je niet ff wat langer heb kunnen spreken dan 'hoi Laui, hoe ging het?'. Maar ja, ik moest weer zo nodig met een oud-stalgenoot socializen... Haha!

Jammer dat Vol er niet zoveel zin in had. Normaal gaat-ie toch best in full speed? Ach ja, er komt wel weer een volgende keer. Start je in Lage Vuursche?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 22:55

Wat Jet zegt zou heel goed kunnen kloppen. Vol had altijd een vast train- en wedstrijdmaatje, en nu niet meer. Kan best zijn dat hij daarom wat uit z'n normale doen was, niemand om zich aan op te trekken.

Afke, ik heb jou helemaal niet gezien. Heb jij 'm wel helemaal uitgereden? En hoe voelde je paard deze keer aan, beter dan in Leersum?

De uitslagen staan nog niet op internet, maar ik zag dat Annalynn meldde dat ze 32e was geworden (van de 52 overgeblevenen van 74 starts). Zij had een gemiddelde snelheid van 10.99, ik zat op iets van 11.11 dus zal ik tussen de 20 en 30 zitten.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 23:21

Ganna schreef:
Afke je bent 29e geworden met 11.17
Karin je bent 30e geworden met 11.11
(jaja op de prijsuitreiking gewacht)


Dat is nog best aardig, 30e van de 74! Lachen

Afke, kijk ff op ITP naar mijn fototopic van vandaag. Je hebt 'm gezien in Leersum (singel passen in de trailer), maar misschien herken je 'm beter van foto's onder het zadel.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers