verslag endurance Leersum met (Drift) Kikker :-)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 20:08

ik vond het ook heel leuk dat ik jullie daar heb gemeet. ik vond het parcour op zich niet super zwaar. wat stukjes met heuvels en wat natte plekken en die zandverstuiving. op zich niet overdreven zwaar maar voor mezelf vond ik het wel pittig. ik heb ook overal spierpijn en nina moet morgn in de les. zal ze leuk vinden. ik vind toch dat je het heel netjes hebt gedaan. ik was als 43e geeindigd en was toch ook wel trots op nina omdat er idd zoveel paarden uit waren gevallen. het was een leuke drukke zware dag en nu ga ik zo lekker Slapen hoop dat je op lage vuursche toch nog mee kan doen. ik ga me er goed op voorbereiden zodat ik daar misschien wat meer op snelheid kan rijden.



ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 15:50

in principe is het niet de bedoeling dat je elkaar dravend passeerd. het is mij tijdens mijn rit gisteren ook al opgevallen dat er toch een hoop zijn die dat doen. helaas word er niets van gezegd door de organisatie en doet iedereen dus gewoon waar hij of zij zin in heeft. heb je mij trouwens gezien met die palominobonte??

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 1 bezoeker