Endurance leersum

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Endurance leersum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-02 21:22

Ik start zondag om 11.50 in leersum. wie starten er nog meer daar?? hoe zit het met de voorkeuring?? moet je daar verplicht om 8.30 aanwezig zijn als je zo laat start?? en de voorbespreking?? moet ik daar ook bij zijn en wat houd die in?? het is voor mij allemaal helemaal nieuw dus ik moet nog een hoop weten. hoe zit het met het der paspoort en de veterinaire kaart?? waar krijg ik die of waar moet ik die aanvragen??



ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-02 21:34

ik start dus om 11.50. ik heb het boekje al wel doorgelezen. hoop dat ik er uit kom. hoe laat starten jullie daar?? ik ben al wel lid maar heb nog niets van een paspoort vernomen. heb alleen mijn eigen paspoort waar dr chip opstaat. hoe zit dat dan?? ben al een paar maanden lid. ik vind het leuk dat jullie er ook zijn. hoop echt jullie nog te zien want vind het nu toch wel eng zo alleen voor t eerst. t lijkt me een mooie rit. hopen dat het weer ook meezit.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-02 07:54

ik start om 1150 als allerlaatste. ik zorg dat ik er om 10 uur ben dan kan ik nog wat losrijden. ik ga ff op de startlijst kijken. hoop dat ik jullie daar nog zie.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-02 10:50

mij en mijn palo bonte zul je zeker wel herkennen. ik heb paulien bij me en frenske hier van bokt. ik rijd met een witte trailer met stal serena erop. ik hoop je daar nog te zien. sterkte met de drukkingen en ik hoop dat je mee kunt doen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers