endurance en inentingen en chipnummers

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
porsche
Berichten: 68
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Katwijk aan Zee

endurance en inentingen en chipnummers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-03 15:58

hallo allemaal,
Graag zou ik iedereen die mee gaat rijden op 11-10-2003 in Katwijk willen vragen om er voor te zorgen dat zij de juiste papieren bij zich hebben, zoals paspoort van het paard/pony, de gegevens van de entingen (ook datum basisinenting) chipnummer. Dit om teleurstellingen te voor komen. Wanneer dit niet in orde is kan er absoluut niet gestart worden. Ik was in Leersum en daar deden zich weer vervelende taferelen voor net zoals bij ons vorig jaar in Katwijk.
Ik hoop hiermee jullie van dienst te zijn geweest en dat het een heerlijke dag gaat worden.
Heel veel sportieve groeten van Jeanette Bartelings

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 16:03

Een aanvulling voor de goede orde: dit geldt ook voor de kennismakingsklasse!

Twee stalgenoten van mij kwamen er drie dagen voor de rit in Holten achter dat ze niet konden meedoen omdat hun paarden niet gechipt waren. Daar ging hun inschrijving.

Veel succes met de organisatie, Jeanette! Helaas kan ik er dit jaar niet bij zijn, hopelijk volgend jaar wel!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 18:38

Dag Jeanette, wij rijden inmiddels al een heel seizoen mee. VAn beide paarden ehbben we nie tde eerste boekjes. Daarna staat alles in de paspoorten. We hebben beiden in de paspoorten een verklaring van de da staan dat de paarden correct geent zijn. Zou ik wel graag willen weten of dit ook in Katwijk ok is (beetje raar als dat niet zo is terwijl alle anderen het ok vonden ) want dan schrijven wij namelijk niet in.