Endurance Kootwijk 23 maart 2003

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 14:24

Ik ben er ook bij 23 maart in KWB, heb me vorige week ingeschreven. Qua conditie is Ret prima in orde, nu ik nog. En qua gehoorzaamheid ben ik prima in orde, nu Ret nog. Haha!

Afgelopen zondag hadden we een flink verschil in inzicht midden op een breed zandpad over de Holterberg. Pas toen er van de andere kant een aanspanning naderde, veranderde het inzicht van Ret richting mijn inzicht. Gelukkig maar, want we gingen vrij hard en stuurloos. Kortom: we moeten nog even flink om de tafel gaan zitten voor wat betreft tempo, hulpen en manieren om te remmen. Ret zit nog helemaal met z’n koppie in het cross-seizoen en dat moet nu juist net niet. Haha!

Fasel, heb jij al plannen om ergens klasse 2 te gaan starten of kijk je het eerst even aan hoe het in KWB gaat?

BTW Originele msn-naam heb je, Faseltje! Tong uitsteken

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 10:39

Vanes, je kunt je aanmelden via de DER-site: www.deronline.nl waarna je eerst op 'Wedstrijden' klikt en dan op 'Nederland'. Vervolgens klik je op de wedstrijd van je keuze om het vraagprogramma te bekijken en het adres te noteren waar je aanmelding heen moet.

Dan: één scherm terug en daar 'Wedstrijdformulier' aanklikken. Dat formulier vul je op scherm in, je print het uit, zet je handtekening eronder en stuurt het op naar de organisatie van de betreffende wedstrijd. Vergeet ook niet om de ingevulde pagina op te slaan op je harde schijf voor het geval er iets misgaat.

Als je al lid bent van de DER, dan kun je je ook opgeven met het formulier achter in de Her&Der.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 01:50

Tip voor Vanes (en anderen):

De route is aangegeven met gekleurde lintjes en/of paaltjes: rood = rechtsaf, wit = linksaf en geel = rechtdoor. Verder krijg je bij je startnummer een routekaart op A4. Die kun je heel makkelijk in een mapje (zo'n plastic 23-rings ding) stoppen en met een touwtje (of skipaskoord) aan je zadel bevestigen. Bij twijfel heb je dan zo de juiste route bij de hand. Sinds ik een keer 4 km (heen en terug) verdwaald ben, rijd ik altijd met een kaart aan mijn zadel en sindsdien gaat het goed. Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 01:37

Ik heb vandaag heerlijk relaxed ruim anderhalf uur in de binnenbak gereden (wegens rotweer buiten). En ik hoop van harte dat Retje op 23 maart net zo relaxed is als vandaag... Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers