Beginnen met endurance

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
linoleum

Berichten: 6458
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Beginnen met endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 21:17

Ik rij altijd alleen. Vind het heerlijk, lekker mijn eigen gang gaan en niet rekening houden met iemand.

Rij ook zonder ijzers of schoenen. Redelijk wat op asfalt, langzaam opgebouwd. Ze loopt op beiden even goed.

I'm not weird, I'm limited edition :D

linoleum

Berichten: 6458
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Beginnen met endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 14:12

Dat inloggen zou ik het absoluut niet voor doen. Een logboek heb je sowieso bij de Polar M400 (telefoon en ook internet).

Heb zelf de Polar M400 met hartslagband voor mezelf voor sporten. Mogelijk in toekomst ook nog hartslagapparatuur erbij kopen voor paard. Maar dat moet maar even wachten, geen geld voor op moment.

I'm not weird, I'm limited edition :D

linoleum

Berichten: 6458
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 15:18

Nessa schreef:
dan heb je al een groot deel.
De hartslagmeter voor paard (de elektrodes) zijn 'maar' 100 euro

Klopt inderdaad, dat scheelt alweer. Wel super tevreden met de M400, gebruik bijna dagelijks voor sporten (hardlopen/fitness) :D

Maar net paard gekocht wat niet helemaal planning was :') Dus moet even zuinig aan doen.

I'm not weird, I'm limited edition :D

linoleum

Berichten: 6458
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Beginnen met endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 17:52

Nee niet Juul, andere tinker van Chantal, Carrera. Blijf Juul nog wel rijden.

Mijn knappe meid:
Afbeelding

I'm not weird, I'm limited edition :D

linoleum

Berichten: 6458
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Beginnen met endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 15:27

Ga niet meedoen met endurance Ruinen :( paar dagen erna 2 toetsen. En aangezien ik vanaf komende week fulltime werk in plaats van parttime kan ik de tijd wel even goed gebruiken.

Ga denk ik wel even kijken tussendoor.

Succes iedereen morgen in Wateren!

I'm not weird, I'm limited edition :D

linoleum

Berichten: 6458
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Beginnen met endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 20:12

Ik niet meer :( Maar kom wel even rond op de fiets om te kijken :D

I'm not weird, I'm limited edition :D

linoleum

Berichten: 6458
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Beginnen met endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 13:48

Ik kom mij ook melden in dit topic! Aantal jaar geleden wel begonnen met endurance gericht trainen, maar toen niet doorgezet om ook daadwerkelijk een wedstrijd te rijden.

Nu begint het echter toch serieus te lijken! De mail is verzonden in me op te geven voor de impulsklasse van endurance De Holterberg.

Nu komt dus de voorbereiding. Hoe werkt het precies en waar moet ik aan denken? Gelukkig een stalgenote die endurance gereden heeft. Het rijden is ook wel op orde. Maar dat maakt het nog niet minder spannend :')

I'm not weird, I'm limited edition :D

linoleum

Berichten: 6458
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 09:39

Djilna schreef:
Leuk! :D
Ik zou in ieder geval een keer de reglementen doorlezen zodat je weet wat je kunt verwachten met de keuringen.
Zorg ervoor dat je paard aan de hand kan draven zodat voorbrengen makkelijk gaat.
En verder gewoon lekker gaan rijden!

Reglementen gisteren al eens doorgenomen globaal. En verder maar gewoon op me af laten komen. Maar vind het stiekem toch wel heel spannend.

Qua afstand en tijd gaan we het prima redden. Daar maak ik me niet druk om. Maar alles eromheen is nieuw en dus kwestie van leren kennen.

I'm not weird, I'm limited edition :D


linoleum

Berichten: 6458
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Beginnen met endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 21:37

Vanavond wel TREC theorie training gehad! Andere discipline, maar wel met handige tips die ook te gebruiken zijn voor endurance. (Voorbereiding, welke spullen je mee moet nemen etc.)
Morgen TREC PTV training. En de persoon die de trainingen geeft, rijdt ook endurance. Dus als ik nog vragen heb, kan ik die ook gelijk vragen :D

I'm not weird, I'm limited edition :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, OmgiliBot en 4 bezoekers