Beginnen met endurance

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20034
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Re: Beginnen met endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 20:53

Geven jullie ook extra eiwitten oid bij ritten rond de 20 km? Ik had vd week voor het eerst dat er eentje na de rit wat stijfjes was...

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20034
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Re: Beginnen met endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 11:43

Bedankt voor alle antwoorden!
We hebben vorig jaar eigenlijk wel langere ritten gereden. Vit e krijgt ze. Het andere paard heeft nergens last van. Qua tempo moeten we ze vooral inhouden eigenlijk.

Enige wat ik kan bedenken is volgende keer de dag na de rit toch nog even een stapritje doen oid.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20034
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 20:23

Linda_Fleur schreef:
Ja ik doe ook mee komend weekend! Zaterdag een korte klasse 1, als warming up voor (hopelijk) een lange klasse 2 op zondag :D . Ben benieuwd hoe het gaat zijn met de temperatuur maar haast hebben we niet, mijn doel is zondag zo lang mogelijk in het zadel te zitten ter voorbereiding op de Derby. En uiteraard alles naargelang mijn lieve Ele het volhoud.


Als je nog eens zoveel mogelijk kms op een vreemd paard wil maken ben je meer dan welkom om dat varken van mij eens mee te nemen. :+ Doet niks verkeerds maar is een soort rupsjenooitgenoeg kilometers...

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20034
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Re: Beginnen met endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 15:22

Ik kan er iig rustig 20 km of meer mee rijden. In een jaar of 5 hoefschoenen ooit 1 keer een schoen verloren tijdens een nogal ruige strandrit. Verder nooit. Heb er 3 paarden vierkant opstaan. Hoofwear.com is een goed begin voor je, zij hebben ook een passervice.


Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20034
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Re: Beginnen met endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 20:56

Kassa scooby, gewoon verzamelen tot je een compleet paar voor op mp hebt. :+

Maar wat erg om te lezen... Ik heb notabene alle paarden op hetzelfde model staan omdat dat me bevalt. Niet eens op de pasvorm van verschillende modellen gelet.

Het schijnt wel zo te zijn dat het icm hoge hielen zelden een succes is. Dat daar geen enkel model bij past.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers