Moderators: Dyonne, Pistasche, Nicole288, Apple, C_arola, Coby
Veertje2 schreef:Mis alleen de coƶrdinaten of het adres van Gp1 op de 23 km. Kaart lezen is niet het sterkste punt van mijn groom
Josien_ schreef:Voor de impuls en korte klasse 1 staat bij terrein open 11.30. Mag je dan pas arriveren op het terrein of hoe moet ik dat zien?
Napie schreef:Ik mag de dag aftrappen. Starten om 9 uur. Ben ik voor de lunch weer thuis
_mjwb schreef:Dat GPX snap ik ook niet echt. Ik heb het ooit geprobeerd om op mijn polar te krijgen maar zonder succes en het openen op mijn mobiel lukt ook niet. Ik heb eigenlijk altijd gewoon de borden gevolgd
Veertje2 schreef:Top dank je wel!
Wegwerkzaamheden, Altijd leuk die laatste veranderingen dan denk je waarom nu
AlexVB schreef:houd je rekening met eventueel verboden bestanddelen in Compagel? Als er iets in zit wat op de verboden lijst staat en er is controle is je wedstrijd voorbij.
Citaat:Heb ook een klein bedrag gedoneerd. Het is niet veel, maar alle kleine beetjes helpen toch?
black_kelpie schreef:De Renegade hoefschoenen worden volgens mij het meest gebruikt in de endurance, zijn daar ook echt voor ontwikkeld.
SunnyHorse schreef:2 issues: op en afstappen zonder krukje (paard is bijna 1.80 hoog) en hij plast niet onder het zadel of als ik er naast ben buiten. Dat doet hij pas in de trailer.
Weet iemand of er in het noorden (Friesland/ Groningen/ Drenthe) ook clinics of trainingen of iets dergelijks gegeven wordt?
Memuska schreef:Zo... de kalender in Belgiƫ is nogal euhm... sober....
Kan ik ergens de NL kalender raadplegen? Is ook niet zo ver voor mij...
lideli schreef:[ [url=m/DWFfZP.png]Afbeelding[/url] ]
Dit is de Nederlandse endurance kalender
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 bezoekers