Beginnen met endurance

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Charlottemv
Berichten: 904
Geregistreerd: 05-05-15
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Beginnen met endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 19:11

Ik heb komend jaar ook geen paard meer om wedstrijden te starten helaas. Mijn paard gaat een jaartje in bruikleen naar de verzorgster en ik denk niet dat zij endurance wedstrijden gaat rijden. Ik ga lekker vrijwilligen dit jaar want dat heb ik nog nooit gedaan! Kunnen jullie wedstrijden aanraden die leuk zijn om te vrijwilligen?

OLG Gladiolo mijn Spaanse allemansvriend

Charlottemv
Berichten: 904
Geregistreerd: 05-05-15
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 19:53

Piekosjj schreef:
Ik begin het jaar weer goed als groom, over twee weken mag ik weer mee op wedstrijd! :):)

Over 2 weken? Dat is geen endurance wedstrijd dan denk ik toch? Of in een ander land?

OLG Gladiolo mijn Spaanse allemansvriend

Charlottemv
Berichten: 904
Geregistreerd: 05-05-15
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Beginnen met endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 19:54

Oh sorry je woont in Zweden hahaha dat zag ik niet! Begint het seizoen daar zo vroeg ja? Heb je dan geen last van sneeuw enz?

OLG Gladiolo mijn Spaanse allemansvriend

Charlottemv
Berichten: 904
Geregistreerd: 05-05-15
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Beginnen met endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 14:44

Ik heb helaas komend jaar geen paard doordat ik een studie ga doen (ik heb hem een jaar in bruikleen gegeven aan de verzorgster) en daardoor te weinig tijd en geld heb het komende jaar.
Nu is er een super leuk paard op mijn pad gekomen waar ik af en toe op rijd, binnenkort wekelijks en waar ik dan ook mee mag starten.

Nu vroeg ik mij af.. ik heb afgelopen jaar met mijn eigen paard een punt behaald in de klasse 2, dit paard heeft al meerdere punten in klasse 2 en volgens mij ook in 3.
Ik mag dan toch direct klasse 2 starten met dit paard? Of heb ik het niet helemaal goed begrepen?

OLG Gladiolo mijn Spaanse allemansvriend

Charlottemv
Berichten: 904
Geregistreerd: 05-05-15
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Beginnen met endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 15:29

Oké Thanks voor je snelle reactie!

OLG Gladiolo mijn Spaanse allemansvriend


Charlottemv
Berichten: 904
Geregistreerd: 05-05-15
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Beginnen met endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 20:16

Wie zijn er vandaag allemaal droog gefinisht? :):)
Dan had je waarschijnlijk een goed regenpak!

OLG Gladiolo mijn Spaanse allemansvriend

Charlottemv
Berichten: 904
Geregistreerd: 05-05-15
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Beginnen met endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 14:25

Na gisteren de hele dag bij start/finish te hebben gestaan is het onbedoeld toch weer gaan kriebelen en heb ik een startlicentie aangevraagd en ingeschreven voor Epe. Helaas zit de wedstrijd al vol, maar ik hoop echt heel erg dat mensen die niet gaan zich netjes afmelden zodat ik hopelijk toch nog kan starten! :):)

OLG Gladiolo mijn Spaanse allemansvriend

Charlottemv
Berichten: 904
Geregistreerd: 05-05-15
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Beginnen met endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 13:14

Gelukkig mag ik toch meedoen in epe! (Stond 4de op de wachtlijst dus ik was er niet vanuit gegaan) maar nu moet ik dus wel echt hard aan de bak! Ik heb zelf al een half jaar niet op dit paard gereden dus ben heel benieuwd. Levert wel wat extra wedstrijdspanning op dus als hier nog iemand is die korte klasse 2 gaat starten en zin heeft om samen te rijden.. graag!
Morgen maar even een goede trainingsrit maken en dan de rest van de week rustig aan denk ik he?
Wat doen jullie in de week voor de wedstrijd?

OLG Gladiolo mijn Spaanse allemansvriend

Charlottemv
Berichten: 904
Geregistreerd: 05-05-15
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 10:24

scooby09 schreef:
Ik mag toch hopen dat je al wel getraind hebt voor Epe...
Anders ben je nu rijkelijk laat.
Week voor een wedstrijd train je niet zwaar meer maar geef je beweging en houd je hem of haar soepel.


Ja dat zou wat zijn als ik nu nog moest beginnen. Nee ik rijd normaal met mijn eigen paard, maar die is sinds februari weg en nu ga ik starten op iemand anders zijn paard. Paard is dus gewoon op conditie!

OLG Gladiolo mijn Spaanse allemansvriend

Charlottemv
Berichten: 904
Geregistreerd: 05-05-15
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Beginnen met endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 21:02

Aangezien ik al een paar keer voorbij heb zien komen dat ruiters in dit topic gaan trainen in de Eiffel stel ik hier even mijn vraag.. ik ga binnenkort naar de Eiffel voor een paar dagen en zoek een leuk adresje om een paard te huren en een rit te maken (met of zonder begeleiding maakt niet uit) mijn Duits is alleen echt vreselijk en ik kom dus totaal niet uit die website van Eiffel zu pferd :n

OLG Gladiolo mijn Spaanse allemansvriend

Charlottemv
Berichten: 904
Geregistreerd: 05-05-15
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Beginnen met endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 09:02

Succes iedereen, misschien kom ik nog iemand tegen bij groompunt B want ik ben vandaag aan het groomen.
Hier kom ik elke keer vandaag dus als je water nodig hebt, vraag het gerust!

OLG Gladiolo mijn Spaanse allemansvriend

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers