Peppys Dunnit Boy, een nieuw avontuur

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XxChelsey1xX

Berichten: 1290
Geregistreerd: 23-03-13
Woonplaats: Amsterdam

Peppys Dunnit Boy, een nieuw avontuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-18 00:30

Jaja zoals de titel al een klein beetje verklapt ben ik begonnen aan een nieuw avontuur, sinds 12 mei ben ik namelijk de gelukkige eigenaar van een super knappe quarter genaamd Sunny.

Klein paspoortje:
Peppys Dunnit Boy aka Sunny
Ruin
Quarter Horse
5 jaar oud

Ik reed Sunny eigenlijk al vanaf september en heb hem ingereden, hij was een echt een "gevalletje stress" en het heeft dan ook ruim 4 weken geduurd voordat ik uberhaupt op hem heb kunnen zitten.

Dit was 5 september 2017
Afbeelding

Ik heb hem dus langzaam aan ingereden en doorgereden, toen gingen er geruchten rond dat hij waarschijnlijk zou worden verkocht dus ben ik er mee gestopt. Ik had geen zin om mijn tijd in een paard te steken waar ik uiteindelijk niks meer aan had, terwijl ik mijn eigen paard een soort van aan de kant schoof (Tommy, de superknappe haflinger die wel vaker op bokt is langsgekomen)
Het brak me wel, ik heb totaal geen klik met andere paarden en met hem dus wel.

Ik heb het de staleigenaar verteld en ze had me toch een beetje overgehaald om hem te blijven rijden, daarbij zou het ook gewoon een goede oefening voor mezelf zijn om een jong paard door te rijden.

Ik had nog een fotoshoot te goed bij mijn stalgenootje en een vriendin wou wel wat foto's maken met mijn eigen camera dus kijk en geniet:

Eerst wat foto's van ons samen
Afbeelding
Afbeelding

Een paar van hem alleen
Afbeelding

https://www.mupload.nl/img/kw6b2sr4h.jpg

Dit koppie daar smelt je toch van <3
Afbeelding

En dan de rij foto's, voor hier de hell losbarst over hoe onverstandig ik wel niet ben om zonder cap op een jong paard te rijden...
Ik rij hem dus NIET ZONDER CAP! dit is enkel voor de foto's en ookal ziet het er op de foto's dus niet zo uit, hij kan echt terror zijn en heeft tijdens de fotoshoot ook zijn uiterste best gedaan om me te laten vliegen }>
daarbij is het mijn eigen keuze en probleem als ik er wel af donder

Anyway
Afbeelding

Galopje (is niet zo heel geweldig nog vandaar in een url)
https://www.mupload.nl/img/1jnha1tl.jpg

Vanaf dag 1 loopt meneer tijdens het rijden met zijn oren zijwaards, als je erop zit is het net een ezel maar nu snap ik waarom mijn stalgenoten hem 'vliegtuig' noemen als we rijden _O-
Afbeelding

En toen ik deze foto zag... Ik schreeuwde letterlijk in mijn kamer HOLY SH*T WAT KEN DAT BEEST LOPEN *\o/* *\o/*
Afbeelding

En nog een detail foto waarvan ik niet eens wist dat ie was gemaakt
Afbeelding

Zoals de meesten dus weten is die gekke haflinger Tommy ook van mij, een paar mensen dachten dat ik hem weg had gedaan omdat hij dus al aardig op leeftijd is (23) maar no way dat hij ooit weg gaat!
Deze twee zijn echt mijn duo penotti dream team!

AfbeeldingAfbeelding

Tom heeft een eigen topic gekregen met de foto's van dezelfde dag
[WN-ITP] Haflinger Tommy weer eens voor de lens

Jullie zullen zeker nog een hoop zien van Sunny hier op bokt dus be prepared :')

khirshanta

Berichten: 7565
Geregistreerd: 28-08-06

Re: Peppys Dunnit Boy, een nieuw avontuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 03:14

Wat een knapperd! Gefeliciteerd!

SayaJones

Berichten: 11927
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 08:23