Carrièreswitch voor Dexter, yeehaw

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maflinger_S
Berichten: 12159
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Carrièreswitch voor Dexter, yeehaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 15:48

Nah, leg je nou expres het kleinste zadeltje dat je kon vinden op die grote lummel?

Overigens rijdt in de westernwedstrijden van de WRAN regelmatig Danielle mee, op haar trekpaardkruising Amber. Zij zijn minstens 1x Nederlands Kampioen in de trail geworden en het is fantastisch om te zien hoe Amber die grote pannenkoekvoeten van haar in het kleine vierkantje weet te frommelen. Reining is misschien niet jullie ding maar trail? Ik zou het eens gaan proberen als ik jou was.

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Carrièreswitch voor Dexter, yeehaw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-18 16:04

Nou 'werken' over het algemeen is eigenlijk niet Dexter zijn ding maar dat terzijde haha.
Ik heb me inderdaad wel eens verdiept in het trail gedeelte :j maar ik ben niet erg mobiel qua vervoer, heb geen trailer en ik ben maar weinig een hele dag vrij dus ik kan me moeilijk ergens echt op toespitsen helaas omdat ik er niet de tijd in kan steken die ik zou willen :(

foxy80

Berichten: 7871
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 07:46

Dexter is zijn tong verloren?! :D

shadowstar

Berichten: 340
Geregistreerd: 13-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 07:49

Ik vind jou paarden echt geweldig <3 <3 en geniet van je topics *\o/*

CoonArt

Berichten: 23292
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: Carrièreswitch voor Dexter, yeehaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 09:29

Wat een grote vriendelijke reus en dat dekje, ach who cares? Ik kijk er wel overheen... :) Maar hij moet niet op je tenen staan, ouchies!

Morganlefay

Berichten: 8695
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 09:38

Laatst bijgewerkt door Morganlefay op 23-02-18 09:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 09:45

Granoek schreef:
Als iemand zich beledigd voelt door de vlag op het dekje is dat niet mijn bedoeling. Ik werd pas later gewezen op de betekenis hiervan, niet mijn dekje en niet mijn zadel dus ik roei met de riemen die ik heb

Niet " beledigd", maar het was wél het eerste wat me ( negatief) opviel, en dat is jammer van je foto's.
De associaties met deze vlag zijn dermate dat ik persoonlijk een ander dekje zou regelen. Kost je de kop niet, en dan hoef je hier niet mee over straat.

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-18 09:54

Kuggur schreef:
Granoek schreef:
Als iemand zich beledigd voelt door de vlag op het dekje is dat niet mijn bedoeling. Ik werd pas later gewezen op de betekenis hiervan, niet mijn dekje en niet mijn zadel dus ik roei met de riemen die ik heb

Niet " beledigd", maar het was wél het eerste wat me ( negatief) opviel, en dat is jammer van je foto's.
De associaties met deze vlag zijn dermate dat ik persoonlijk een ander dekje zou regelen. Kost je de kop niet, en dan hoef je hier niet mee over straat.

Jammer dat je dat zo ervaart, echter voor eenmalig eens een westernzadel op te willen leggen (want het is niet mijn ding) ga ik geen eigen spullen kopen haha :) Wij blijven verder gewoon bij Engels

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-18 09:55

Morganlefay schreef:
Gezien zijn afkomst zou deze vlag niet misstaan.:+
https://www.google.nl/search?q=schotse+ ... l-sYpcxvEM:
Maarre krukje erbij, jeutje wat een kasteel.
Heb er trouwens gester weer een paar langs zien komen in "Bravehaert"

Ja die vlag is niet te vinden als dekje! En als hij er is, vind ik het dekje op zich niet mooi.
Heb echt al heeeeel lang lopen zoeken naar zo'n dekje om nu tot het besluit te komen dat ik het beter zelf kan maken :+

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-18 09:57

CoonArt schreef:
Wat een grote vriendelijke reus en dat dekje, ach who cares? Ik kijk er wel overheen... :) Maar hij moet niet op je tenen staan, ouchies!


Inderdaad geen aanrader _O-
Voor wie het wilt weten:
Tenen worden geel/groen/blauw/paars en dit voor een 3 à 4 weken zoiets. En als je veel geluk hebt blijft je teennagel zitten, dus dat is wel fijn dan :')

shadowstar schreef:
Ik vind jou paarden echt geweldig <3 <3 en geniet van je topics *\o/*

Oehh fijn dat je volgt :D


foxy80 schreef:
Dexter is zijn tong verloren?! :D

Haha nee hoor, op 11, 13 en 14 steekt ie er gewoon uit. Zijn vertrouwde plaatsje :=

Morganlefay

Berichten: 8695
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Re: Carrièreswitch voor Dexter, yeehaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 10:05

Scapa had ze als dekje alleen die maat :wave: iets met postzegels.

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Carrièreswitch voor Dexter, yeehaw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-18 10:11

AI TOCH dat gaat niet lukken *\%/* 8)7

mvermeulen1

Berichten: 704
Geregistreerd: 25-09-09
Woonplaats: Rhauderfehn

Re: Carrièreswitch voor Dexter, yeehaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 10:45

Geweldig!! Ik heb altijd al hele grote stevige paarden leuk gevonden.. Hier zelf een uit de kluit gewassen KWPN van 1,85. De jongste wordt denk wel groter dan Dex?

kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 10:53

ElCamino schreef:
Dat is idd de Rebel-vlag, ik had er ook eentje maar ben er nooit mee gestart.
Denk dat het hier in NL niet zo leeft hoor, de meesten weten niet eens wat het van origine betekent.


nee idd ik had het wel eens gezien....tot jij de betekenis deelde, wist ik het echt niet!
Maar leuke paarden en mooie foto's!!!

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-18 10:54

mvermeulen1 schreef:
Geweldig!! Ik heb altijd al hele grote stevige paarden leuk gevonden.. Hier zelf een uit de kluit gewassen KWPN van 1,85. De jongste wordt denk wel groter dan Dex?

Ik hoop het! :D Hoe groter hoe beter haha.
Maar als het niet zo is, dan is dat ook prima :)
Dexter is 1m80 nu en Duke is bijna 21 maanden oud en 1m62 dus dat komt wel goed! Voor het dubbelspan is 10cm verschil aanvaardbaar, nu afwachten of het dus 1m70 of 1m90 wordt :') Alles daar tussenin vind ik goed, maar ik denk wel dat hij de 170 snel voorbij zal zijn.

Geduld is alleen niet mijn sterkste punt :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 12:47

wauw wat zijn het toch prachtige paarden die clydesdales <3 staat hem eigenlijk wel goed dat westernoutfit!

shaddy82

Berichten: 1846
Geregistreerd: 19-02-09
Woonplaats: Hardinxveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 12:47

Gave foto's !

Marielllee

Berichten: 64
Geregistreerd: 15-01-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 14:01

Wauw wat een knappe vriendelijke reus! En wat staat die western outfit hem stoer 8-)

sanne1992
Berichten: 2036
Geregistreerd: 04-09-09

Re: Carrièreswitch voor Dexter, yeehaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 14:35

Staat h'm stoer hoor zo'n western outfit (ook al lijkt het zadel nog steeds ienieminie op hem.

Qua vlag voor een dekje, kan je ook de vlag van isle of man doen (als is die denk ik al helemaal niet te vinden. Isle of man valt namelijk niet onder Schotland. Dan zit je dichterbij de vlag van het Verenigd Koninkrijk, ook al valt het daar ook niet onder, maar de koningin is de staatshoofd (lord of mann).

Anyway, ik hou wel van de grote jongens in een western outfitje :)

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Carrièreswitch voor Dexter, yeehaw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-18 14:43

Die is inderdaad nog moeilijker te vinden plus dat ik die vlag eigenlijk niet zo mooi vindt :o :D

Ik vind het ook niet slecht staan :D Maar zo'n zadel 1m80 omhoog heisen is toch geen pretje haha, werd bijna bedolven onder een lawine van zadel en pad

sanne1992
Berichten: 2036
Geregistreerd: 04-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 14:46

Granoek schreef:
Die is inderdaad nog moeilijker te vinden plus dat ik die vlag eigenlijk niet zo mooi vindt :o :D

Ik vind het ook niet slecht staan :D Maar zo'n zadel 1m80 omhoog heisen is toch geen pretje haha, werd bijna bedolven onder een lawine van zadel en pad


Ik ken het, als is mijn paard niet zo groot (1.66m), maar ikzelf wel kleiner (1.62m). En dan een zadel van 20 kilo over je eigen lengte tillen is lastig. Ik leg hem altijd met de zitting op mijn hoofd, en rol hem dan zeg maar over zijn rug (beetje lastig uit te leggen).

Ik vindt de vlag inderdaad ook niet mooi, maar je zou de Engelse vlag wel kunnen doen

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Carrièreswitch voor Dexter, yeehaw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-18 14:52

Jaaaa Engels hebben we! *\o/*
Heb wel geen foto op Dexter maar op Duke (die is daar wél geboren dus makes sense :P )
Grappige foto om terug te zoeken voor mij trouwens, is een half jaar geleden en hier lijkt Duke niet eens meer op nu :')
Afbeelding

En als beelddenker is dit ook wel erg grappig _O-
Ik leg hem altijd met de zitting op mijn hoofd, en rol hem dan zeg maar over zijn rug (beetje lastig uit te leggen).

sanne1992
Berichten: 2036
Geregistreerd: 04-09-09

Re: Carrièreswitch voor Dexter, yeehaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 14:54

Staat hem goed.

En ja, het lijkt inderdaad ook heel grappig :+ . Maar het lukt mij anders echt niet

Rivano

Berichten: 2285
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Brazilië

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 15:00

Hele leuke fotos! Vind de westernoutfit lekker stoer staan. Lasso erbij, alle seizoenen 'Heartland' kijken, en dan een vriendin-op-de-fiets gaan vangen. }>
Wat een heerlijke paarden. En moddersokken zijn erg populair nu hoor, een echte seizoens-accessoire.

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-18 15:06

Hahaha hier moest ik hardop om lachen :D
Hij is wel gewassen nu, zondag moet hij op de foto <3

Afbeelding

Voor de foto nog mijn geheime wapen uithalen en dan zijn die sokken hagelwit :D


Afbeelding