Zip me a note en Footworkdunitgreat op wedstrijd!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Zip me a note en Footworkdunitgreat op wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-16 19:52

Hii Allemaal,

Daar ben ik weer *\o/* worden jullie langzaam al een beetje gek van alle foto's? :P

Afgelopen zondag, 10 juli had ik weer wedstrijd met mijn 2 paarden, even wat achtergrondinfo voor degene die deze 2 dames nog niet kennen:

Zip me a note (aka. Mea), quarter horse merrie, koffievos met bles, 18 jaar jong.
Footworkdunitgreat (aka. Grace), quarter horse merrie, hele donkere koffievos stekelharig, 7 jaar jong.

Grace is inmiddels bijna driekwart jaar in mijn bezit en wat heb ik al een plezier met haar.
Afgelopen wedstrijd in Ermelo was Grace wat te vrolijk, ze was niet meer onder me op mijn run-downs en dat voelde voor mij niet prettig.
Dus we zijn gaan lessen, en lessen, en na een paar lessen hebben we afgelopen weekend buiten mededinging meegedaan. Voor het eerst ook in de pleasure met Grace, om te leren dat we niet altijd maar hard en snel hoeven in de wedstrijdring.

En wat ging het buiten verwachting goed, de jury vroeg zich af waarom we niet gewoon meededen en zou haar graag nog wat langer en lager in de hals zien en wil wat meer reactie op het aanleggen van mn teugels (zijn we beide op aan het trainen dus was leuk om dit teruggekoppeld te krijgen).
Daarna in de reining ook een superproef gereden, ze bleef bij me en we konden elkaar hierdoor vertrouwen geven.
Ook hier vroeg de jury zich af waarom ik niet voor 't echie mee deed want ik had op 2 -0,5 na alleen maar 0 en +jes gescoord, en dan een score van bijna 70 halen, ik kon niet trotser zijn.

Daarna zat ik even in een dip, ik heb het afgelopen jaar nogal wat meegemaakt (vader verloren, auto ongeluk, en ga zo maar even door) en die momenten kwamen allemaal gezellig even buurten.
Daardoor besloten de horsemanship voor 't echie.. met Mea niet te starten, Mea spiegelt mij gigantisch dus als ik mijzelf zo voel kan ik er beter niet op gaan zitten. :Y)

Een uurtje later ging het wel weer wat beter, ik voelde me weer goed en kon mijn emoties aan de kant zetten.
Dusss, opgezadeld, losgereden en de pleasure meegereden.
Deze werd samen met het L1 (topklasse WRAN Nederland) verreden, ik sleepte hier een derde plek binnen.

Het ging helemaal super, tot we in de rechtergalop op de lange kant zaten, ik denk dat Mea toch nog wat aan me voelde want ik kreeg opeens 4 changementjes om de pas om mn oren. En natuurlijk keek de jury toe. :') _/-\o_
Wat dus wat minpunten opleverde, anders waren we eerste geworden, de jury kwam achteraf naar ons toe en baalde van de minpunten, hij vond ons de leukste combinatie en favoriet van de dag. *\o/*


Nou genoeg verslag gedaan, geniet van de plaatjes :)

Zip me a note / Mea

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En mn puppy: Footworkdunitgreat / Grace

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Liefs en tot de volgende keer +:)+

Mondy

Berichten: 11826
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Zip me a note en Footworkdunitgreat op wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 19:54

Dat ziet er super fijn uit zeg ! Blijf maar komen met je foto's :j

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: Zip me a note en Footworkdunitgreat op wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-16 18:13

Dankjewel :D Nou dat gaan we zeker doen dan :P

Achterom
Berichten: 23029
Geregistreerd: 28-09-04

Re: Zip me a note en Footworkdunitgreat op wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 18:24

Wat heb je vooral Mea ontzettend fijn aan het lopen zeg! Heel fijn plaatje! Dit soort foto's zie ik graag :)

troi
Berichten: 17005
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Re: Zip me a note en Footworkdunitgreat op wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 18:32

Gave foto's!

Sicayes

Berichten: 3540
Geregistreerd: 08-07-13
Woonplaats: Naaldwijk

Re: Zip me a note en Footworkdunitgreat op wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 12:27

Ziet er goed uit Wieneke! Vooral die zwart/wit foto is gaaf!

xjuulsz
Berichten: 59
Geregistreerd: 04-06-13

Re: Zip me a note en Footworkdunitgreat op wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 20:22

Gaaf!!