Hobbelfoto's van Kwal, westernleek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kwal
Berichten: 4440
Geregistreerd: 02-08-07

Hobbelfoto's van Kwal, westernleek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-13 22:29

Hoi allemaal :)

Ik ben mijn paardje sinds drie maanden aan het 'omscholen' van 'dressuur' naar 'western'. Veel haakjes he, haha, ik heb nooit wedstrijden gereden in de dressuur maar rijden thuis was eigenlijk altijd strijd. Ik had er helemaal geen lol meer in en Kwal ook niet. Western heeft me eigenlijk altijd wel getrokken maar nooit de stap durven nemen. Ik reed wel vaker boomloos, dus ook op zoek naar een boomloos westernzadel. Het is een Barefoot Arizona geworden :) Ik heb gewoon een simpel hoofdstelletje bij de westernshop weggehaald (die helaas nu weg is..) en gewoon een snaffle :)

Ik moet zeggen dat we nog niet echt western rijden natuurlijk, dat doe je niet zo van hun westernzadel en hoofdstel erop/erin en ik rijd western. Ik heb nog geen les, ben haar in stap en draf gewoon goed op mijn hulpen aan het maken. Ik heb nog geen les, maar ben dit wel van plan :) Zeer binnenkort ook :) Ohja en ik ben nog op zoek naar fenders! Dus wie nog heeft..

Maar goed, bij dezen de 'hobbelfoto's'.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

Ik ben me bewust van mijn gewicht.. Ik ben hard aan het proberen om af te vallen, al moet ik wel zeggen dat dit shirtje niet charmant staat...

Ohja, als het naar ITP moet, verplaats maar!

Wil je mijn schilderijen bekijken? Kijk dan op mijn Instagram


Kirrr

Berichten: 6193
Geregistreerd: 30-07-07

Re: Hobbelfoto's van Kwal, westernleek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 08:35

Leuke foto's best ontspannen.
Ik begrijp alleen niet waarom je denkt dat als je western serieus oppakt, daar geen strijd gaat zijn..
Uiteindelijk is de basis helemaal hetzelfde en in de beginfases wordt er evengoed met contact gereden.
Begrijp me niet verkeerd, fijn dat je wil omschakelen.
Maar zoek zo snel mogelijk een goede lesgever, zodat er niet dezelfde fouten insluipen.
Succes!

Horses are like shoes, you need one in every color!
[HTT] Volg de bouw van ons stalgebouw

Anoniem

Re: Hobbelfoto's van Kwal, westernleek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 08:44

Staat jullie hartstikke leuk, dat westernspul. Ik sluit me echter wel aan bij de post van Kirrr.
Daarnaast vraag ik me af of het zadel jou ook wel past. Je zadel zit best vol met jou er in. Zit dat wel lekker? (paard kan jouw gewicht makkelijk dragen hoor, dus daar gaat het in deze niet om. Maar jij bent een grote ruiter met lange benen, die hebben normaliter eigenlijk al standaard een maatje groter zadel nodig dan iemand met dezelfde kontmaat met wat kortere pootjes)

HANKS_WHITE
Berichten: 209
Geregistreerd: 28-08-07
Woonplaats: vlimmeren belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 19:54

leuke foto's zo in dat avond zonnetje :)
ik moet me wel aansluiten bij de rest dat je best zo nu en dan eens een lesje meepikt
zodat je werkpunten hebt waar je op verder kunt bouwen,aan jou de keus of je 3x per week les wilt rijden of eens in de 14 dagen.
ik rij 1x in de week les mee en heb dan de rest mijn handen wel vol aan de mijne om verder te werken.
je zadel ziet er idd ook beetje krap uit,maar dat moet je zelf weten is voor je eigen gemak.

HANKS WHITE 4-ever my beste friend... miss ya

CASH the new horse that PAINTs my day

Kwal
Berichten: 4440
Geregistreerd: 02-08-07

Re: Hobbelfoto's van Kwal, westernleek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-13 21:23

Zadel is een maat 2, groter past helaas niet op Kwal haar rug. Ik ben het met jullie eens dat les wel goed is, dus ik wilde inderdaad een keer in de twee weken gaan lessen bij huis! En daarop verder bouwen. Mijn financiƫle situatie liet dat deze maand niet toe maar komende week wel dus dan ga ik direct een les boeken!

Bedankt voor de reacties verder :)

Wil je mijn schilderijen bekijken? Kijk dan op mijn Instagram

dummylover

Berichten: 34
Geregistreerd: 01-11-12
Woonplaats: Arnhem

Re: Hobbelfoto's van Kwal, westernleek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 09:46

Ziet er echt leuk uit hoor! Veel plezier met die lessen!

Iejoor Latona Pluto Lolitha Finette Joram


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 bezoekers