Help, waar vind ik toch een bijrijder, Western ervaren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Sunflower0
Berichten: 179
Geregistreerd: 05-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 15:58

Ook ik meld mij hier! Op zoek naar een bijrijdpaard omgeving Oosterhout :D.

Ischzjebel

Berichten: 7
Geregistreerd: 06-05-15
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 16:37

Ik zoek ook een western paard om bij te rijden, maar dan in het gebied waar ze niet bestaan ofzo :')

In Zeewolde staat wel het een en ander maar het duurt nog minstens een jaar voordat ik mijn rijbewijs heb, dus tot die tijd zit ik vastgeketend aan Almere.
Mocht ik na een tijdje niks gevonden hebben kan ik altijd nog overstappen op de 'normale' engels gereden paarden, maar wie niet waagt wie niet wint toch?

Stirrup

Berichten: 482
Geregistreerd: 12-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 12:45

Hier lijken ze ook niet te bestaan haha :') Maar mochten ze er toch zijn dan zou ik wel willen bijrijden in Bolsward e.o.

Tutti_Frutti

Berichten: 4024
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Den Haag

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 12:50

Ik meld mij ook hier als bijrijdpaard-zoekende :)

Ben rustig opzoek naar een paardje in omgeving Den Haag. Heb eerder een western gereden bijrijdpaardje gehad, maar over het algemeen reed ik vooral lekker buiten!

Desty

Berichten: 5721
Geregistreerd: 29-12-07
Woonplaats: Grave

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 13:33

Hier nog een! Omgeving Amersfoort (vathorst).

Heb vaker western gereden, maar ben meer uit op een goede samenwerkingsverband met paard te creëren. Vind de karakters van westernpaardjes heel fijn dat te bewerkstelligen.

troi
Berichten: 16999
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 13:58

Verhuis naar oost groningen! :P

Daar is geen bijrijder te vinden voor mijn lieve ruin..

Niet dat ik het heel hard nodig heb, red me prima, maar ik vind dat gewoon leuk :D

Emita

Berichten: 3242
Geregistreerd: 16-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 14:35

Desty schreef:
Hier nog een! Omgeving Amersfoort (vathorst).

Heb vaker western gereden, maar ben meer uit op een goede samenwerkingsverband met paard te creëren. Vind de karakters van westernpaardjes heel fijn dat te bewerkstelligen.


Stuur mij even een Pb, ik weet misschien wel wat voor je! :)

Throw me to the wolves and I will come back leading the pack

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 15:58

Wij in Ermelo, ook nooit iemand gevonden. We zoeken niet echt een bijrijder, maar iemand die af en toe samen een ritje wil maken en daar tegenover wat wil helpen met verzorging.

Mensen hebben toch wat eisen, dus dan is het wel lastig.


Iolanthe

Berichten: 4078
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Antwerpen (BE)

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 22:45

Na lange tijd nog eens op Bokt :+ Maar ik heb nu mijn werk- en woonsituatie eindelijk wat vast na een jaartje vanalles doen, dus ik wil ook graag meer gaan paardrijden terug :D Idealiter met een verzorg- of bijrijdpaardje.

Ik rij al een goede 9 jaar en heb begin dit jaar 3 maanden gewerkt op een ranch :) , ik rij liefst bitloos, ga graag wandelen, maar wil ook technisch bijleren dus zeker bereid om lessen te nemen (graag zelfs :D ). Ik woon in Antwerpen en heb geen auto, dus moet wel een beetje bereikbaar zijn met OV of niet ál te ver fietsen.

Stuur gerust PB als dat goed klinkt :o

~ The days belong to you ~

Ischzjebel

Berichten: 7
Geregistreerd: 06-05-15
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 12:54

Ik had wonder boven wonder een reactie op mijn advertentie, dus ik helemaal happy. Ben gaan kijken en klonk allemaal prima, helaas kreeg ik vandaag bericht dat ze er toch vanaf zag. Dus ik baal als een stekker |o . Ik wacht maar weer geduldig op nog een wonder en kijk zelf af en toe of er nog wat tussen staat, anders toch maar weer op zoek naar een engels gereden paardje...

Sirius_

Berichten: 10945
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 13:01

Ischzjebel schreef:
Ik had wonder boven wonder een reactie op mijn advertentie, dus ik helemaal happy. Ben gaan kijken en klonk allemaal prima, helaas kreeg ik vandaag bericht dat ze er toch vanaf zag. Dus ik baal als een stekker |o . Ik wacht maar weer geduldig op nog een wonder en kijk zelf af en toe of er nog wat tussen staat, anders toch maar weer op zoek naar een engels gereden paardje...

Ik hoop voor je dat je toch wat vindt. Alles staat toch net buiten Almere. Wij staan zelfs voorbij Amsterdam met die van ons, voornamelijk vanwege de instructie en bodem. Ik denk met mij veel anderen.

Ischzjebel

Berichten: 7
Geregistreerd: 06-05-15
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 17:24

Sirius_ schreef:
Ischzjebel schreef:
Ik had wonder boven wonder een reactie op mijn advertentie, dus ik helemaal happy. Ben gaan kijken en klonk allemaal prima, helaas kreeg ik vandaag bericht dat ze er toch vanaf zag. Dus ik baal als een stekker |o . Ik wacht maar weer geduldig op nog een wonder en kijk zelf af en toe of er nog wat tussen staat, anders toch maar weer op zoek naar een engels gereden paardje...

Ik hoop voor je dat je toch wat vindt. Alles staat toch net buiten Almere. Wij staan zelfs voorbij Amsterdam met die van ons, voornamelijk vanwege de instructie en bodem. Ik denk met mij veel anderen.

Ik hoop het ook voor mezelf. :+
Als het goed is heb ik over ongeveer een jaar mijn rijbewijs dus dan zou zeewolde of muiderberg wel een optie kunnen zijn. Maar over een jaar ben ik ook klaar met de middelbare en vertrek waarschijnlijk naar Leeuwarden, dus dan heeft het niet veel nut.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101637
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 21:40

Ik ben ook weer op zoek...advertentie staat op de Bokt markt en in een FB groep...

❤️ Elizabeth Olsen ❤️ Scarlet Witch ❤️
KLIK --> Volg mijn verhuizing naar een nieuwbouw woning!
Bestelpagina Equiday 13 april 2024 --> https://marliestrapfotografie.pixieset. ... april2024/

xxmyrtheexx

Berichten: 868
Geregistreerd: 06-04-08
Woonplaats: De Steeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 11:45

Ik lees ook even mee, ben toch wel benieuwd wie er in de omgeving arnhem allemaal western rijdt. Sta er toch altijd weer versteld van hoe moeilijk het is om een verzorgpaard of bijrijder in western te vinden.

Daihyo

Berichten: 88034
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 12:03

Zoek je een bijrijder of een bijrijdpaard?

Er rijden weinig mensen hier western. Ik ben er nog niet zo heel veel tegengekomen in ieder geval :D

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Delaja

Berichten: 3552
Geregistreerd: 10-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 13:34

xxmyrtheexx schreef:
Ik lees ook even mee, ben toch wel benieuwd wie er in de omgeving arnhem allemaal western rijdt. Sta er toch altijd weer versteld van hoe moeilijk het is om een verzorgpaard of bijrijder in western te vinden.



Geen idee of dit nog in omgeving Arnhem valt maar wij gaan in oktober naar nieuw-Wehl verhuizen. Ik rij puur recreatief western, mijn vriend wat serieuzer maar hij is nog paardloos.

Anoniem

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 14:12

Mocht er iemand in de omgeving Den Bosch/Vught zijn die graag een bijrijdpaardje zou willen en ofwel al bekend is met western ofwel daar interesse in heeft, en daarnaast het liefst ook interesse of ervaring met grondwerk, stuur gerust een berichtje.

Jigger00
Berichten: 25
Geregistreerd: 28-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 16:11

Ik zoek voorzichtig iemand in Utrecht.

cissy

Berichten: 19820
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 18:09

Aangezien mijn paard even 'stuk' is en op rust moet de rest vd zomer, heb ik wat tijd over. Misschien iemand die tijdelijk een gevorderde westernruiter zoekt in de buurt van Vianen Utr?

Trailerladen en grondwerk les http://www.horse-assist.nl

troi
Berichten: 16999
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 18:33

In regio winschoten /oost-groningen ben ik ook nog aan het rondkijken naar een bijrijder

corine1981
stokpaard connaisseur

Berichten: 5300
Geregistreerd: 05-08-06
Woonplaats: Lekker centraal

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 21:16

Ik ben aan het twijfelen tussen helpen op een gehandicaptenmanege of zelf gaan bijrijden in de omgeving Soest/Soesterberg/Zeist... Mis het rijden verschrikkelijk en heb straks op dinsdag en vrijdagochtend wat tijd over ivm schoolgaande kids (en een gebrek aan motivatie voor het huishouden)...

Mocht er iemand opstaan en zeggen: tof, kom maar hier dan kunnen we allicht eens kennis maken.

Ik heb overigens lang 2 eigen paarden gehad en die western gereden.
Ben al wel even uit het zadel dus zal mijn draai weer moeten vinden qua conditie ;)

Koos paardloos :(

xxmyrtheexx

Berichten: 868
Geregistreerd: 06-04-08
Woonplaats: De Steeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 17:28

Amanda schreef:
Zoek je een bijrijder of een bijrijdpaard?

Er rijden weinig mensen hier western. Ik ben er nog niet zo heel veel tegengekomen in ieder geval :D


Sorry voor de late reactie, maar ik moest nog even wat dingen afronden met mijn vorige verzorgpaard. Dit liep helaas niet zoals ik gehoopt had (en dit lag niet aan het paard)...

Nu dus weer op zoek naar een leuk verzorgpaard in omgeving arnhem.

_Hedi

Berichten: 1690
Geregistreerd: 11-12-13
Woonplaats: Sterksel

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 08:36

Ik wil voorzichtig een oproepje plaatsen. Ik heb niet veel tijd (+- 1x per week), maar ik mis het rijden enorm!
Wat ik heel leuk zou vinden is een paardje om bij te mogen rijden in mijn omgeving (sterksel, ik heb een auto). Mijn hart ligt bij reining (aantal jaar les in gehad) maar ik zou vooral graag lessen willen volgen :)

Is hier misschien iemand uit de omgeving die wat hulp kan gebruiken? :D

Rennie89
Berichten: 37241
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 12:10

Nog steeds op zoek in den haag naar bijrijdpaard. Woon in zuid dus het liefst in omgeving monster .

Delaja

Berichten: 3552
Geregistreerd: 10-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 14:01

Waar ik eerst dacht dat ik na mijn verhuizing opzoek zou moeten naar een nieuwe bijrijder, moet ik nu zelf opzoek naar een bijrijdpaard omdat mijn eigen paardje per direct met pensioen gaat...

Ik heb 20 jaar rijervaring waarvan 11 jaar engels en de laatste 9 jaar western. Ik ben nu 10 jaar in het bezit van een eigen paard dus weet wat er bij komt kijken qua verzorging e.d. Ik ben wel echt een recreatieruiter en heb totaal geen wedstrijdambities. Ik ga ook niet heel actief op zoek maar als er een leuk paardje voorbij komt dan heb ik zeker interesse. Omgeving Wehl of Velp-Rheden, voor één of twee keer per week.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 bezoekers