De tweede tripple XL show, nog groter succes als nummer 1!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

De tweede tripple XL show, nog groter succes als nummer 1!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-17 12:26

Nadat we op de eerste tripple XL show al een eerste plek in de pleasure wisten te bemachtigen deden we gisteren mee aan de tweede show, met wat meer onderdelen!

Heerlijke dag gehad gisteren op de SWRN tweede tripple XL show in Woubrugge met Zip me a note en Footworkdunitgreat!

Even bij de fotograaf 3 foto's gespiekt die ik wil gaan bestellen :) Dus kwaliteit is nu nog bagger :Y)

Zip me a note heeft deze resultaten weten te behalen:
- Eerste in de showmanship L2
- Eerste in de in hand trail L2
- Eerste in de pleasure L2

Footworkdunitgreat ging ook goed, en behaalde deze resultaten:
- Gediskwalificeerd in de in hand trail L2 met Grace (je kan best over t balkje springen naar de jury terwijl we dat thuis -foutloos- geoefend hebben..)
- Vierde in de reining L2 met Grace

En dat betekende, 3 bekers, 4 linten, een first aid-tas, een armband en een bon voor een massage voor je paard :)

Afbeelding



Heerlijk dagje ondanks dat Grace gediskwalificeerd werd in de in hand trail toch erg trots op dr! Want zoveel doet ze dit nog niet en dan toch maar braaf dit pattern lopen :)

Om jullie een idee te geven, gisteren deed ik 4 onderdelen waarvan 1 zonder patten en 1 met twee paarden, dus dat betekend 3 onderdelen uit je hoofd leren, de patterns krijg je ongeveer een week van te voren en moeten uit je hoofd gelopen/gereden worden, fout lopen/aan de verkeerde kant van de pion staan of een andere overgang maken is diskwalificatie:
Afbeelding



Footworkdunitgreat over de brug, allemaal nog heel spannend, maar ze volgt zo braaf *\o/* :
Afbeelding

Vervolgens Zip me a note over de brug, die doet dit inmiddels met dr oogjes dicht geloof ik :Y) :
Afbeelding

En nog een beeld van Zip me a note in de pleasure die class in class werd gereden met het L1 (wel apart beoordeeld), jury vertelde achteraf dat ze me de beste vonden van beide klassen ( *\o/* *\o/* *\o/* ) :
Afbeelding




Ik hoop dat ik jullie op afstand heb mee kunnen laten genieten, mijn weekend kan in ieder geval al niet meer stuk! _/-\o_



xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-17 14:09

Irisx schreef:
Daar zijn de knappe paardjes van Wieneke weer! Gefeliciteerd :D Zo leuk om te zien hoe je van dressuurmuts naar cowboy bent gegaan! En hoe je daarin gegroeid bent.



Haha dankjewel! :D Ja da's inmiddels alweer een jaar of 4 geleden, geen idee wat ik nu van een dressuurzadel zou vinden :Y) :Y)

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: De tweede tripple XL show, nog groter succes als nummer 1!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-17 18:41

Bedankt allemaal :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 3 bezoekers