Wedstrijd debuut bij de NQHA!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Seyen94

Berichten: 57
Geregistreerd: 20-08-14
Woonplaats: Nijmegen

NHQA First Contest BoHollywoodsConclusion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-17 11:51

Wauw, wat een dag! Gisteren mijn eerste wedstrijd gehad met mijn topper Bo! Ik heb Bo nu twee jaar in mijn bezit. Onze band wordt met de dag sterker en sterker. Twee jaar lang getraind, zijn lichaam uit de knoop, de onrust uit zijn hoofd en lichaam gehaald en her opgevoed... maar gister was het zover.

Onwijs zenuwachtig, maar vol goede moed vertrokken wij om 05:45 richting Someren NQHA First Contest. Helaas kwamen we niet veel verder 30 minuten stil te staan met de trailer. Hierdoor hadden we maar 15 min om ons helemaal klaar te maken voor de halter. Mijn zenuwen waren tot over mijn oren gestegen en Bo pakte dit door mij ook op. Door mijn zenuwen een paar beginnersfoutjes in de ochtend, hierdoor een 6e plek in Showmanship at halter en een 5e plek in de Pleasure. Vervolgens moesten wij tot 16:30 wachten voor de laatste twee onderdelen. Wij hebben ons in de middag volledig herpakt en de eerste (!) plek weten te pakken in de Horsemanship! Later is Bo nog eerste geworden in de Leadline. Ik ben zo onwijs trots op mijn lieve paardje! Hij is van zo ver gekomen,en nu hebben we succesvol onze eerste wedstrijd gereden. Het was een geweldige ervaring en we kunnen niet wachten om weer aan de start te staan!


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Bedankt voor het kijken! *\o/*


Seyen94

Berichten: 57
Geregistreerd: 20-08-14
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-17 13:30

xxwienekexx schreef:
Gefeliciteerd! *\o/*

En wat leuk, ik heb me toevallig afgelopen week ingeschreven bij de NQHA, is er wel een leuke uitdaging bij denk ik :) Dus wie weet tot volgende keer!


Dankjewel! Wat leuk, het was een super dag, met 270 starts! Organisatie was ook top, alleen de reiningbak was minder. Veel succes en misschien treffen we elkaar een keertje ;)!

Seyen94

Berichten: 57
Geregistreerd: 20-08-14
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-17 13:34

xxwienekexx schreef:
Ja dat zag ik inderdaad voorbij komen, jammer van de reining bodem, de bakken zagen er in zn geheel wel super uit moet ik zeggen :D


Het was echt een prachtig complex :j ! Had het graag in mijn achtertuin gehad haha. Ze gaan met de bak aan de slag!

Seyen94

Berichten: 57
Geregistreerd: 20-08-14
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-17 16:56

Sicayes schreef:
Gefeliciteerd met je prestatie! Moet toch een goed gevoel geven :D gaat goedkomen met jullie!
Prachtige showblousjes heb je ook <3


NadjaNadja schreef:
Ik heb niet zo veel verstand van western, maar ik wilde wel even opmerken dat ik je kleding echt prachtig vind!


Dank jullie wel! Ik zit nog steeds op een wolk! Ben ook erg blij met de outfits <3 !

Seyen94

Berichten: 57
Geregistreerd: 20-08-14
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-17 17:07

xDenies schreef:
Gefeliciteerd!

Wat een gave set heb jij zelf aan zeg :) De blouse en chaps etc.


Dankjewel, ben er ook erg blij mee! ;) *\o/*


Seyen94

Berichten: 57
Geregistreerd: 20-08-14
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-17 17:59

Emita schreef:
Gefeliciteerd!!

Wat een prachtige showblouse heb je :o waar heb je die vandaan?


De gekleurde blouse is van Lisa Nelle, de zwart met paars/blauw en de zwart/goud/bruin is van Showtime Show clothing. Ze komen vanuit Amerika :D

Seyen94

Berichten: 57
Geregistreerd: 20-08-14
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-17 21:31

faxa schreef:
Mooie combi zijn jullie! Veel succes en plezier verder

chriske schreef:
Wauw wat een gaaf team zijn jullie, mooie kleding ook :) Gefeliciflap met de prijzen!


Lief, leuk om te horen! Dank jullie wel!

Seyen94

Berichten: 57
Geregistreerd: 20-08-14
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-17 07:09

emil01 schreef:
Seyenna; zag je foto's ook al op fb voorbij komen, maar wat een super leuke dag heb je gehad, en wat een mooie prestatie voor je eerste wedstrijd! Jij en Bo zagen er prachtig uit in ieder geval!


Wat leuk om te horen! Ik heb echt enorm genoten van de hele dag, ben enorm trots op mijn kleine spierbundel! Dankje!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers