Flathead River Rodeo, Montana

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Re: Flathead River Rodeo, Montana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 14:39

Ahh... mooi zeg! Ik hou van rodeo-foto's! Je hebt het goed vastgelegd!
Moet bekennen dat ik niet alle foto's in de links bekeken heb (iets met geen WiFi en beperkte internet hoeveelheid op telefoon) maar dat ga ik morgen op de WiFi van de baas zeker doen!
Het bijwonen van een rodeo staat al jaren op mijn verlanglijstje en nu de zomer eraan komt, gaan we daar zeker voor!

Might as well share, might as well smile, life goes on for a little bitty while ~ Alan Jackson


Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Re: Flathead River Rodeo, Montana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 00:50

Heb nu ook de foto's in de linkjes kunnen bekijken, supergaaf vastgelegd!!

Over de reactie op het aanraken van de flank; volgens mij komt dit voort uit het feit dat dat de enige plaats op het lichaam van een paard is waar de organen niet beschermd worden door bot (ribben). Dit is ook de plek waar een roofdier zal proberen het paard te grijpen. En wat doe je als paard wanneer die bergleeuw daar met zijn klauwen in je flank hangt? Juist: bokken en met je achterbenen naar hem slaan in de hoop dat hij loslaat en jij weg kunt rennen.

Might as well share, might as well smile, life goes on for a little bitty while ~ Alan Jackson

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Re: Flathead River Rodeo, Montana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 11:35

Graag gedaan! Heb zelf jaren een rodeo-onderdeel gereden (barrel race), maar dit heb ik geleerd op een cursus bij Annemarie vd Toorn, ik wist het ook niet! :)

Might as well share, might as well smile, life goes on for a little bitty while ~ Alan Jackson


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers