Bluf van een oude man...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
rainbow8

Berichten: 2407
Geregistreerd: 15-05-09
Woonplaats: Afgelegerije

Bluf van een oude man...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-14 17:27

Hallo bokkers,

Vorig jaar heb ik na een aantal niet te hebben geknolhold vanwege een bedrijfsongevalletje de draad weer opgepakt bij Marlies Maathuis. Mijn paps gaat wel een met me mee en sommige bokkers zullen hem wel kennen van de meetings waar ik ben geweest en hij mee ging als fotograaf. Met uitstappen zat hij er dan ook op in een vloek en een scheet. Dit stappen ging/gaat altijd wel goed :+. Daarmee heeft hij dus meer lef dan mijn lover ~~}> die overigens voor fotograaf speelt. De laatste keer dat mijn paps met me mee was, was hij z'n camera vergeten. En op de terugweg vroeg hij me waarom ik in de bak reed en niet buiten en/of ik niet liever een buitenrit zou maken. Dit leek hem ook wel wat, vooral in de zomer en dan in z'n zwembroek :+. Dus ik zei nog tegen hem dat het lang niet zo makkelijk is als het eruit ziet. Maar hij bleef erbij dat hij wel een buitenrit wilde maken in z'n zwembroek. Maar dan zou hij eerst een paar lessen moeten krijgen. Zo gezegd, zo gedaan. Dus de eerste les maar afgesproken voor afgelopen zaterdag 10 mei 2014.

Hier een stukje film dat gemaakt is door Bellatrix@bokt, ze was zo lief om te filmen. De camera van m'n paps werkte weer eens tegen.






Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
En hij zat :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Blijf je wel zitten oude man?? Of ben je nu al moe?? }>

Afbeelding

Afbeelding
Begin nu toch wel een beetje moe te worden...

Afbeelding

Dit waren een aantal foto's die er gemaakt zijn... Als jullie commentaar hebben... Hou in je achterhoofd dat we het hier hebben over een 70-jarige man die dit voor z'n 71e verjaardag krijgt. Deze verjaardag is 22 juni... dan hoop ik dat hij zover is dat hij een stapritje kan maken buiten.

Leven en laten leven, dat maakt het leven een stuk makkelijker.
[WN-ITP] Bluf van een oude man... [WN-ITP] Van afscheidsshoot naar aankoopshoot..


rainbow8

Berichten: 2407
Geregistreerd: 15-05-09
Woonplaats: Afgelegerije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-14 18:28

Bedankt dat jullie hem jonger schatten :D zal het aan hem doorgeven.

DewieDribbel:
Ik denk dat mijn paps ook helemaal in een deuk zou liggen als ik ernaast zou liggen...

Leven en laten leven, dat maakt het leven een stuk makkelijker.
[WN-ITP] Bluf van een oude man... [WN-ITP] Van afscheidsshoot naar aankoopshoot..

rainbow8

Berichten: 2407
Geregistreerd: 15-05-09
Woonplaats: Afgelegerije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-14 19:19

Thanks :D.

Broems:
Zal hem maar niet vertellen dat je hem stoer vindt.... Dan gaat hij naast z'n schoenen lopen en kan hij weer nieuwe sokken kopen :+.

Leven en laten leven, dat maakt het leven een stuk makkelijker.
[WN-ITP] Bluf van een oude man... [WN-ITP] Van afscheidsshoot naar aankoopshoot..


rainbow8

Berichten: 2407
Geregistreerd: 15-05-09
Woonplaats: Afgelegerije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-14 19:26

Evelien:
Yeps, hij was inderdaad te eigenwijs om die te gebruiken. Hij vond zichzelf daar nog niet oud genoeg voor }>

Leven en laten leven, dat maakt het leven een stuk makkelijker.
[WN-ITP] Bluf van een oude man... [WN-ITP] Van afscheidsshoot naar aankoopshoot..

rainbow8

Berichten: 2407
Geregistreerd: 15-05-09
Woonplaats: Afgelegerije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-14 19:32

Thanks.

Buitenzorg:
Je zal mij niet in zwembroek zien hoor :'). Hij was ook verbaasd toen hij zag dat ik het wel gebruikte :D

Leven en laten leven, dat maakt het leven een stuk makkelijker.
[WN-ITP] Bluf van een oude man... [WN-ITP] Van afscheidsshoot naar aankoopshoot..

rainbow8

Berichten: 2407
Geregistreerd: 15-05-09
Woonplaats: Afgelegerije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-14 20:30

Vond het echt super dat je er was +:)+. Ben ook echt wel een beetje trots op die oude man hoor :j <3. Het joggen ging idd super. nu het lichtrijden nog en een stukje galopperen en hij is er helemaal klaar voor. *\o/*

Leven en laten leven, dat maakt het leven een stuk makkelijker.
[WN-ITP] Bluf van een oude man... [WN-ITP] Van afscheidsshoot naar aankoopshoot..

rainbow8

Berichten: 2407
Geregistreerd: 15-05-09
Woonplaats: Afgelegerije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-14 08:26

Uitgelicht!!! *\o/* *\o/* *\o/*

Thanks voor alle leuke reactie's :D.

Suuskipje:
Leuk dat je Fandango herkend.

Neon:
Waar kan ik een roze zwembroek vinden?? Dan ga ik die zeker voor hem halem :+.

Leven en laten leven, dat maakt het leven een stuk makkelijker.
[WN-ITP] Bluf van een oude man... [WN-ITP] Van afscheidsshoot naar aankoopshoot..

rainbow8

Berichten: 2407
Geregistreerd: 15-05-09
Woonplaats: Afgelegerije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-14 13:57

Leuk dat Fandango <3 herkend wordt *\o/*

Neon:
Thanks :D. Had hem net aan de foon en hij zei dat hij die niet aan ging doen. Hij heeft gewoon geen keus. Hij in z'n zwembroek een buitenrit willen maken... dan zal hij ook in z'n zwembroek een buitenrit maken. Al zit die zwembroek maar over z'n gewone broek heen }> :').

Sees:
Hij vond zichzelf nogal stuiteren met draven }>. Maarja dit was ook de eerste keer dat hij het deed. En hij krijgt nog een paar lessen voordat we een buitenritje gaan maken, maar daarna gaat hij er jammer genoeg niet mee door -O-. Volgens Marlies heeft hij echt talent, want hij zit hartstikke stabiel. De spierpijn achteraf viel hem ook mee.

hwn:
Hij vond zichzelf niet oud genoeg voor het krukje :'). Mijn les kwam erachteraan en hij was zeer verbaasd dat ik wel het krukje gebruikte. Enne vaders pesten is mijn hobby }>.

Leven en laten leven, dat maakt het leven een stuk makkelijker.
[WN-ITP] Bluf van een oude man... [WN-ITP] Van afscheidsshoot naar aankoopshoot..

rainbow8

Berichten: 2407
Geregistreerd: 15-05-09
Woonplaats: Afgelegerije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-14 15:38

Sees:
Hij heeft het geld er niet voor over -O-.

Leven en laten leven, dat maakt het leven een stuk makkelijker.
[WN-ITP] Bluf van een oude man... [WN-ITP] Van afscheidsshoot naar aankoopshoot..

rainbow8

Berichten: 2407
Geregistreerd: 15-05-09
Woonplaats: Afgelegerije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-14 15:53

Haha, grapjas. Mijn moeder schijt letterlijk 7 kleuren stront als ze maar denkt dat ze een paard/pony ziet. Als er bij haar schuinvoor de schwartzwalder en shet in de wei wordt gezet of eruit wordt gehaald gaat ze zich verstoppen achter een auto. Lover vindt paarden ook helemaal niets. En kids kosten momenteel nog teveel... En daar komt bij... waar moet ik de tijd vandaan halen?? M'n vader zit 6 maanden op de camping... Leuk geprobeerd, maar gaat 'em niet worden helaas :D.

Leven en laten leven, dat maakt het leven een stuk makkelijker.
[WN-ITP] Bluf van een oude man... [WN-ITP] Van afscheidsshoot naar aankoopshoot..

rainbow8

Berichten: 2407
Geregistreerd: 15-05-09
Woonplaats: Afgelegerije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-14 17:10

Thanks voor de leuke reactie's *\o/*.

Sjolvir:
- Nu kon ik hem eindelijk een keer terugpakken voor alle geintjes die hij mij al heeft geflikt :+ }>

Leven en laten leven, dat maakt het leven een stuk makkelijker.
[WN-ITP] Bluf van een oude man... [WN-ITP] Van afscheidsshoot naar aankoopshoot..

rainbow8

Berichten: 2407
Geregistreerd: 15-05-09
Woonplaats: Afgelegerije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-14 19:29

Aanstaande zaterdag is z'n tweede les *\o/* *\%/*

hwn:
- Jammer dat je het niet gezien hebt... Lig hier al helemaal in een deuk (beelddenkster)

Leven en laten leven, dat maakt het leven een stuk makkelijker.
[WN-ITP] Bluf van een oude man... [WN-ITP] Van afscheidsshoot naar aankoopshoot..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 bezoekers