Gezocht!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
blancatje

Berichten: 575
Geregistreerd: 12-11-02

Gezocht!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-03 21:30

Help!!!!

Ik heb gedurende twee jaar een witte D-pony verzorgt, genaamd Polly! Hij is ooit provinciaal kampioen Dressuur geweest in Antwerpen. Daarna heeft dat meisje hem aan Bart verkocht. In Kalmthout-Achterbroek. Na een tijdje ging hij alleen nog maar voetballen en liet hij die arme pony staan,...toen heb ik die mensen leren kennen dankzij mijn tante. Ik ben hem toen beginnen te verzorgen en berijden. Na zo'n twee jaar gingen ze hem verkopen. Mijn moeder vond hem te oud, en te klein voor mij,...dus kreeg ik hem niet,...

Hij werd verkocht voor 620euro, naar het schijnt zou hij terecht gekomen zijn bij een tweeling, twee meisjes van ong 12 jaar oud die in Alkmaar (Nederland) zouden wonen,...is hij nu van jou (geweest) of heb je hem nog gezien,...gelieve dan iets te laten weten aan mij,...ik wil gewoon weten waar hij nu is, en hoe het met hem gaat,...dus aub,...als je iets, ook maar iets over hem weet,...gelieve dan te reageren,...alvast heel erg bedankt!!!

joli
Berichten: 109
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 23:24

heb je misschien ook foto's? Wij hebben nog niet zo lang geleden namelijk ook een D-pony uit alkmaar op stal gekregen! Kan super dressuur lopen. Is het een merrie?