fleece deken genoeg om in/uit te stappen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

fleece deken genoeg om in/uit te stappen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-03 13:47

hey
het is hier nu ook net beginnen sneeuwen en ze voorspellen nog kouder weer Scheve mond Mijn paard is geschoren en staat nu onder 2 staldekens. Als we gaan rijden op de manege, moeten we wel een kleine 10 minuten stappen. Is een fleece deken dan genoeg om tot daar te stappen, of is dat te koud?
Welke dekens leggen jullie op buiten? (bij het rijden)
xxx


maaikysammy
Berichten: 765
Geregistreerd: 13-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 13:59

ik heb zelf nu een waterafstotende uitstapdeken, lekker dik gevoerd, maar mijn paardje is niet geschoren.

bij mij op stal staat iemand die dr paard wel is geschoren, die rijdt met fleece deken en daarover dezelfde uitstapdeken als die ik heb. wil je het merk weten pb me dan ff, dan zoek ik het ff op, want ik weet het niet uit mn hoofd

greetz maaik

Voor al uw fotoshoots!!!
https://www.facebook.com/macphotonl/

pmarena

Berichten: 47931
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 14:00

De mijne staat dag en nacht onder haar ik dacht 300 grams Pagony Outdoor . Als ik haar uit de wei haal om te gaan rijden dan haal ik de deken eraf en leg er even een fleeceje op terwijl ik al m'n spullen opzoek.
Met poetsen even bloot , snel het zadel erop.
Rijden doe ik zonder dekentje , dus ook de eerste minuten stappen.
Als we dan weer terug zijn op stal krijgt ze eerst weer even het fleeceje op en daarna haar Pagony.
Ze kan dit goed hebben.

In jouw geval , met een geschoren beestje , zou ik er een wollen deken opleggen omdat die iets warmer is dan fleece.
Maar een fleeceje is toch ook wel genoeg zeker ?

Als je ziet dat je paard het koud heeft is het niet genoeg , dus denk dat je gewoon even moet proberen..zie je het vanzelf.

Zilly
Berichten: 3037
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: ZTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 20:10

weetje hoe je kan merken of je paard het koud heeft, je moet net achter de oren voelen of het warm of koud aanvoelt, je raad het al voelt het warm aan dan is er niets aan de hand, maar als het koud aanvoelt dan heeft je paard het koud.
(stond in Bit)
Groetjes Zilly


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 bezoekers