Wat vinden jullie van melkmuilen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 15:23

De huid onder witte aftekeningen is niet gepigmenteerd en verbrandt dus veel sneller. Bij een gewone bles zal dat niet zo'n vaart lopen omdat daar de huid wordt beschermd door het haar, maar bij een melkmuil is ook de neus blank en daar groeit maar weinig haar op.

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-02 17:18

Ja, ik hou toch meer van kleine aftekeningen, of helemaal geen Haha!
Maar ik wou het even aan jullie vragen.
Maar de meesten zijn het er dus overeens, dat het dus bij het paard moet passen....

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 17:34

Meestal ligt het er aan wat voor paard het is. Maar ik vindt het ook niet echt lelijk. meestal vind ik het zo raar dat ik het mooi vind.
Wel vind ik aftekeningen zoals ee (brede/onderbroken/smalle/etc) bles, kolletje, sterretje, etc altijd wel lief. Dat geeft het paard altijd weer wat extra's.
Wat ik ook altijd heel leuk vind zijn gelaarsde benen.. vooral bij hele elegante paardjes.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 00:15

Ge-wel-dig!!! Lovers
Ben helemaal weg van melkmuilen, en dan vooral met 2 maanogen! Helemaal super! Een hele witte kop met donkere oortjes!

Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 02:05

De aftekening moet dan wel symetrisch zijn. Niet dat het ene gedeelte van het hoofd wit is en de andere kant niet.

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 17:18

ik vind paarden mety een dunne bles wel mooi maar van die bede.......niet iets voior mij,net een tuigers hoofd vind ik.
maar een melk muiltje vind ik wel mooi,wij hebben er zelf een op stal.