Paardenpaspoort invullen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 08:08

Eindelijk heb ik Pablo's paspoort ontvangen van de NHS. Ik had het half december al aangevraagd en betaald maar nooit meer wat van gehoord. Tig mailtjes gestuurd, zelfs de NKB heeft voor mij gemaild en never nooit antwoord gekregen. Een keer gebeld, nooit meer wat gehoord. Van de week weer gebeld en nu lag het opeens in de bus. Volgens mij zijn ze pablo's paspoort gewoon kwijtgeraakt want dit paspoort heeft als datum 19-06-2001.
Maar ik heb het iig.
Er staat alleen maar in dat Pablo een rijpaard is, vos en geboren op 24-04-1994. En het chipnummer.
Mag je de rest zelf invullen of moet de DA dat doen? En Pablo is geen stamboekpaard maar ik weet wel hoe zijn ouders heten, mag je dat dan toch invullen? En als je het zelf mag invullen, wil iemand mij dan helpen met de aftekeningen want daar ben ik heel slecht in.


ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 08:27

ik heb eigenlijk geen idee, mn entingsboekje mocht ik zelf invullen maar er moets wel de handtekening van een veearts onder, als bewijs. ik wil je eventueel best met de tekeningen helpen, maar ik woon een beetje ver weg Haha!, is het niet zo dat je dat paspoort op een keuring moet laten invullen ofzo?

gillian

Berichten: 4399
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 10:04

volgens mij mag je dit niet zelf invullen.
als je het zeker wilt weten kun je dit navragen bij de nhs.
toedeledoki
gillian

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 11:27

Nee, ook namen van de ouders mag je niet zelf invullen, krijg je alleen maar gedonder mee.
Ik zou het gewoon zo laten als ik jou was, wat heb je er verder aan?
Ik heb ook zo'n halfleeg paspoort en het nut van die dingen ontgaat me volledig.
Ik heb nog niet één écht ingevuld paspoort gezien volgens mij.....

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Irisje
Berichten: 49
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: Geleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 11:28

Wat goed, eindelijk het paspoort. Het heeft wel veel moeite gekost, geloof ik. En dan staat er eigenlijk nog niets in.
Ik geloof ook dat je zelf niets in het paspoort mag veranderen of aanvullen, moeten zij doen. (dan kunnen ze het paspoort tenminste weer eens kwijtraken).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 15:28

Nee, je mag zelf onder geen beding iets invullen in het paspoort. Veranderingen moeten voorzien worden van stempel en handtekening ve NHS medewerker. Als Pablo geen stamboekpaard is, worden de namen vd ouders toch al nooit vermeldt, die staan dan ook niet op je startkaart zul je gemerkt hebben, daar is dan namelijk officieel niets over bekend. Die lichaamsschets en zwilwratten hoeven alleen ingevuld als je internationaal start, daar komt een speciaal iemand voor, schijnt soms wel 4 uur te duren, zo precies moet dat.

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 15:31

Ik had een compleet ingevuld paspoort ooit, maar ja, dit is ook wel heel erg banketstaaf van het NHS! Nou ja, zie ja maar weer instanties helpen je nooooooooooit! MAAR BOKT WEL! Knipoog

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 16:47

nee mag idd niet bij mij is toen ook helemaal iemand komen schetsen enzo daarna is ie gebrandmerkt.
dat was voor het stamboek dus ik had 6 jaar geleden al helemaal een compleet paspoort

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 20:21

Ik vraag me echt af wat nou precies het nut is van dat hele paspoort. Dat transpondernummer hadden ze toch ook zo op de startkaart oid kunnen zetten?

Lucky Jim is geïmporteerd en heeft dus wel een volledig paspoort (wel afwijkend natuurlijk, allees in het engels en wat minder uitgebreid), dat vind ik dan wel weer nuttig. Dan heb je ook wat zeg maar.

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 21:12

Nou ja, in feite hebben we nu allemaal een FEI-paspoort, alleen hoeft het oor basis/nationaal startende paarden niet zo uitgebreid ingevuld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 07:36

Okee, bedankt voor de antwoorden. Ik dacht al dat ik niets mocht invullen maar ik vind het wel stom, zo'n leeg paspoort. Heb je echt veel aan Verward


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 2 bezoekers