Ervaring met de Mountain Horse Rimfrost?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Ervaring met de Mountain Horse Rimfrost?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-02 20:09

Ik ben helemaal verliefd op de schoenen van Mountain Horse Rimfrost ( volgens mij heten ze zo ?)
Het zijn een beetje van die stoere stappers! Kon helaas geen foto vinden op divoza.
Maar mijn vraag is nu wie er ervaring heeft met deze schoenen. En dan voornamelijk met de warmte ervan! En of ze waterdicht zijn! Ze staan wel in de catalogus van divoza maar niet op de site!!


Afbeelding Ze lijken een heeeel klein beetje hierop! Tenminste de onderkant. Alleen is dit de Mountain Horse Mountain Rider !

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 20:15

Afbeelding

De Rimfrost Paddock

Ik heb ze nu ruim een jaar...
de hielen waren er vrij snel uitgelopen, waardoor de schoen nu
iets blaargevoeliger is. Verder geen probleem,
ik vind ze alleen niet prettig om mee te rijden.
Wel zijn ze over het algemeen, warm, waterdicht en kunnen tegen een stootje.
Overigens vertelde Karin me, dat er nog iemand was die ook de hielen er uit had gelopen... (soort van gat in de stof in de hiel)

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-02 20:19

Jaah! dat zijn ze!!

Maar loop je de voering er dan uit ofzo ?
Zijn ze dan nog warm ?

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 20:28

ik heb ze ook en ik heb gelukkig nergens problemen mee , terwijl ze bij mij heel intensief gebruikt werden, ik heb er een half jaar een stal mee bijgehouden van 40 paarden, indie tijd ook les gegeven en gereden en ze zijn nog helemaal perfect
het enige wat er aan kapot is is een plek precies op het buigpunt van je voet naar je tenen , bovenop de schoen maar dat komt omdat ik zo helder was om de riek door mijn schoen heen ta prikken)blont' gelukkig heb ik mijn voet daarbij gemist

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 20:47

Moet je even aan Karin vragen, die heeft ze net gekocht en vind ze volgens mij geweldig Lachen

Pantharei7
Berichten: 712
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 20:54

Ik heb ze ook! Ik vind ze fijn en ze lopen lekker,. Ze zijn waterdicht en je houd er warme voeten in.
groetjes marlon

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 21:42

Oh nee ik heb de Rimfrost winterlaarzen.

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 21:43

orri schreef:
Afbeelding

De Rimfrost Paddock

Ik heb ze nu ruim een jaar...
de hielen waren er vrij snel uitgelopen, waardoor de schoen nu
iets blaargevoeliger is. Verder geen probleem,
ik vind ze alleen niet prettig om mee te rijden.
Wel zijn ze over het algemeen, warm, waterdicht en kunnen tegen een stootje.
Overigens vertelde Karin me, dat er nog iemand was die ook de hielen er uit had gelopen... (soort van gat in de stof in de hiel)


Ik heb deze ook. Had ze gekocht als stalschoenen maar kan er niet echt lekker op lopen. Ik rij er nu mee, vind ze heerlijk om mee te rijden, en heb echt geen koude voeten!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 21:45

#Ymke# schreef:
Jaah! dat zijn ze!!

Maar loop je de voering er dan uit ofzo ?
Zijn ze dan nog warm ?


De voering zit er bij mij nog prima in. Was ook erg blij met het mini-spoortje wat achterop zit, en de vlakken die lichtgeven in het donker als je er met licht op schijnt, voor als je buitenrijd.

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 22:08

En hoeveel kosten deze schoenen? Want nu ben ik toch eigenlijk ook wel very interested *LOL*

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 22:41

Ze kosten iets van 72 euro. Ik heb ze ook, heb er echt geen koude voeten in. Ze zijn idd wat lomp om mee te rijden, maar liever dat dan koude voeten Haha!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

siesti

Berichten: 3151
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 23:28

Ik heb ze ook!!
En ik heb ook nog nooit koude voeten gehad. Ik vind ze ook zeer lekker tijdens het rijden.

Siƫsti van de Rythpluim

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 00:58

Ze blijven warm... het is wrs zo dat maat 38 bij mij iets te ruim is en maat 37 net te precies past (passen geen dikke sokken).
Na een maand of 4 intensief gebruik sleten de hielen eruit.
Ik vind die dikke zool niet zo geweldig om mee te rijden, om te lopen juist weer wel als je er aan gewend bent.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 11:05

kayla schreef:
Moet je even aan Karin vragen, die heeft ze net gekocht en vind ze volgens mij geweldig Lachen


Ik kan nog niets zeggen over hoe ze rijden. Ik heb er namelijk nog niet mee gereden, dat ga ik vandaag voor het eerst doen. De temperatuur is er iig prima voor, net iets onder nul in het oosten. Ik probeer vanavond verslag te doen.

Op de grond zijn ze iig heerlijk warm. Ze schijnen veel verkocht te worden aan instructeurs/instructrices die tijdens het lesgeven uiteraard veel op koude grond staan. Ik weet niet of ze ook daadwerkelijk lekker lopen, heb er nog geen kilometers op gemaakt. Haha!

BTW ik heb ze puur gekocht voor de winter, tegen koude voeten en omdat ze waterdicht zijn. Mijn endurancewedstrijden blijf ik waarschijnlijk rijden met mijn oude nylon (niet-waterdichte) Globals, die zijn lichtgewicht en sowieso veel buigzamer. De Rimfrost lijkt me wat stug in het gebruik, maar goed, dat zal ik na dit weekend weten.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 20:59

*update*

Vanmiddag dus voor het eerst met m'n Rimfrosts gereden en het beviel goed! Na een uur stappen (en heel even draven) had ik alleen een beetje koude grote tenen, maar voor de rest had ik nergens last van. Toen ik weer op de grond stond waren ze binnen de kortste keren ook weer warm. Ze mogen dus blijven. Haha!

Overigens zijn ze vrij breed: je past er net mee in beugels maatje 11. Dus binnenkort ga ik die van ons maar eens inwisselen voor een maat 12, dat geeft net iets meer ruimte.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 09:21

Ik rijd hier al een jaar mee en ik kan jullie zeggen. ZE ZIJN WARM! Ik vind het echt heerlijke schoenen. Nadelen zijn idd dat de hak er zo uitgelopen is en dat de veters snel kapot schuren. Dus een reseve setje veters in de kast is geen overbodige luxe. Wat betreft de hak, daar ben ik mee terug gegaan. Ze hebben er een stuk kunstleer ingezet en ik heb nu ook geen last meer van blaren (eerst al na 100 meter lopen). Dus gewoon mee terug gaan en dan lossen ze dat in de fabriek wel op. Voor de rest zijn ze SUPER!

germie

Berichten: 25914
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 11:00

Geef mij maar wandelschoenen, vaak betere kwaliteit dan dat rijspul.
Ik rij dus heel af en toe met m'n wandelschoenen (salomon, type B of Mephisto type C). Die zolen zijn goed, houden je voeten warm en je hebt er behalve met rijden ook nog wat aan.

Margreet

Berichten: 18324
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 11:41

Ik gebruik altijd Timberlands. Ideaal!

Nulla tenaci invia est via

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 16:29

Kreeg net mail met aanbiedingen bij Divoza: ze zijn deze week met 10 euro korting te koop, dus voor 62 euro... Heb ik ze dus net een week te vroeg gekocht. Scheve mond

Nou ja, iig al een goed weekend profijt van gehad! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Rijsa en 87 bezoekers