prijzen op www.eventingshop.nl

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
germie

Berichten: 25888
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

prijzen op www.eventingshop.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-02 09:29

Goed, ik ben er dus nog steeds niet uit met de aanschaf van een bodyprotector.
Wie weet nog waar je die dingen betaalbaar kunt kopen?
Ik kan vanwege m'n firewall niet op www.eventingshop.nl komen. (heeft iets met active X control te maken, de paardendrogist.nl kan ik ook niet zien)
Staan daar ook prijzen op? Zo ja, welke?
Staan de maten er ook bij?
Ik wil dus een bodyprotector die voldoet aan beta3.
Iemand nog meer tips?

Ik heb een paar gepast, maar helaas warne die te groot (XL en L), ik heb S nodig denk ik, of M.
Wel erg vaag dat winkels ze gewoon niet op voorraad hebben en ook niet willen bestellen (ja, dan moet ik kopen, terwijl ik dan nog niet weet of de maat en pasvorm goed is).

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 09:33

E staan er verschillende

Air-O-Wear Reiver
bodyprotector Beta 3 verstelbaar met klitteband aan de voorkant makkelijk te dragen kleur Navy . A = Borstomvang B = taille C = over de schouder €160,-
Afbeelding


Air-O-wear Zippa plus 2000
de bodyprotector voor de veel eisende ruiter deze body- protector word speciaal voor u op uw maat en in uw kleuren gemaakt in de UK . deze is BETA 3 goedgekeurd en heeft geintergreerde schouder beschermers . zoekt u de maat die bij u past . A= borstomvang B= Taille C= over de schouder . In alle kleuren leverbaar en combinaties hiervan . €245,-
Afbeelding


Charles Owen

Bodyprotector van het merk Charles Owen is BETA 3 goedgekeurd
€169,00 maten S/M/L

Afbeelding

Flex Rider
Bodyprotector Beta 3 makkelijk te dragen type met ritssluiting aan de voorkant kleur Zwart . A = Borstomvang B = Taille C = Over de schouder. €113,50
Afbeelding


hoop dat je er iets aan hebt!
Laatst bijgewerkt door Renske_ op 28-11-02 09:42, in het totaal 2 keer bewerkt

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 09:38

Afbeelding

Bodyprotector
Een bodyprotector die voldoet aan niveau 3. De Imperial bodyprotector is gemaakt van lichtgewicht en ventilerend materiaal en trekt u het over uw hoofd aan. Goed op maat te maken met klittenband. Wasbaar materiaal, wordt in donkerblauw geleverd.
Informatie Bodyprotectors

--------------------------------------------------------------------------------
Omtrek borst Omtrek taille Prijs
59701 54-62 cm 52-64 cm Kind S 1 stuk € 89.00 Bestel
59702 62-70 cm 56-68 cm Kind M 1 stuk € 99.00 Bestel
59703 70-78 cm 64-76 cm Kind L 1 stuk € 110.00 Bestel
59704 78-86 cm 68-80 cm Kind XL 1 stuk € 120.00 Bestel
59705 86-94 cm 70-84 cm Volwassene S 1 stuk € 125.00 Bestel
59706 94-102 cm 80-94 cm Volwassene M 1 stuk € 135.00 Bestel
59707 102-110 cm 92-104 cm Volwassene L 1 stuk € 145.00 Bestel

Deze is van de paardendrogist
Laatst bijgewerkt door Billy op 28-11-02 09:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Goedgekeurd onderschrift :)

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 09:38

Afbeelding

Air-O-Wear Reiver
bodyprotector Beta 3 verstelbaar met klitteband aan de voorkant makkelijk te dragen kleur Navy . A = Borstomvang B = taille C = over de schouder (zie diagram)

EUR 160,00

Afbeelding

Air-O-wear Zippa plus 2000
de bodyprotector voor de veel eisende ruiter deze body- protector word speciaal voor u op uw maat en in uw kleuren gemaakt in de UK . deze is BETA 3 goedgekeurd en heeft geintergreerde schouder beschermers . zoekt u de maat die bij u past . A= borstomvang B= Taille C= over de schouder . In alle kleuren leverbaar en combinaties hiervan . LEVERTIJD ONGEVEER 3 WEKEN .

EUR 245,00

Afbeelding

Air-O-Wear Zippa plus 2000 junior
de BETA 3 goedgekeurde bodyprotector met geintergreerde schouder stukken gemaakt in de kleur die u maar wilt of een combinatie hiervan LEVERTIJD ONGEVEER 3 WEKEN .

EUR 212,50

[img]http://www.eventingshop.nl/modules/shop/produkten/images/2002152.jpg
[/img]

Charles Owen Charles Owen
Bodyprotector van het merk Charles Owen is BETA 3 goedgekeurd

EUR 169,00

Afbeelding

Flex Rider Flex Rider
Bodyprotector Beta 3 makkelijk te dragen type met ritssluiting aan de voorkant kleur Zwart . A = Borstomvang B = Taille C = Over de schouder

EUR 113,50



Maten staan er ook bij, als je die wilt weten moet je maar zeggen, kan ik ff voor je kijken (pull down menu is slecht te kopieren)

:evaw:

germie

Berichten: 25888
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-02 09:46

bedankt.

Versturen ze vanaf eventingshop.nl?

Staat er ook een maattabel bij? Taile is bij mij 70-73 ofzo, borsomvang gok ik op 93-95 en over de schouder is bij mij lang, ik gok 1.15 ???????

Weet toevallig iemand nog wat te zeggeno ver de pasvorm? Of kan ik net zo goed de goedkoopste nemen?
Daar lijkt wel zo'n lang kontstuk aan te zitten, of valt dat mee?

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 10:33

Kom je heel toevallig zaterdag ook naar de Snuffelmarkt in Mantinge? De Eventing Shop zit daar nl. vlakbij, in Schoonoord. Ik moet er zelf ook nog eventjes langs voor het een en ander, dus je kunt zo met me mee!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 10:40

van de goedkoopste zou je dan mt. 38 nodig hebben. alleen is C geen 1.15

Afbeelding

:evaw:

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 10:42

Een bodyprotector is zoiets essentieels en tegelijkertijd persoonlijks, net als een goede veiligheidscap. Die kun je eigenlijk niet kopen zonder dat je ze hebt gepast. Ik zou je toch aanraden om zoiets niet op de gok te kopen.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

germie

Berichten: 25888
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-02 10:45

Dat bedoel ik dus. Ik heb een lange rug, lange benen, ja ik ben lang.
Dus die maten wordt lastig denk ik. GRRRRR. Maat 38 kan best eens kloppen, pas ik qua blouses ook in (broeken niet).
Versturen ze ook? en hoe zit het met ruilen?

Ik kom dus niet in Mantinge.

Die bovenste vind ik er mooi slank uitzien zo. Ik wil dat ding namelijk wel onder m'n jas of trui kunnen verstoppen. En die onderste staat mij qua prijs het meest aan.
Die van de paardendrogist heb ik in de folder uitgebreid bestudeerd, maar ik vind dat ding er zo grof uitzien.

NOg iets, is er een kans dat men binnen een paar jaar een nog hogere standaard gaat eisen op wedstrijden? Want dan zit ik dus met een duur ding dat niet meer mag.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Lielle

Berichten: 66253
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 13:09

Karin, ik ga wel even mee kijken dan Haha!

Aline

Berichten: 293
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 13:47

germie schreef:
Dat bedoel ik dus. Ik heb een lange rug, lange benen, ja ik ben lang.
Dus die maten wordt lastig denk ik. GRRRRR. Maat 38 kan best eens kloppen, pas ik qua blouses ook in (broeken niet).
Versturen ze ook? en hoe zit het met ruilen?

Ik kom dus niet in Mantinge.


Hoi hoi!

Ze versturen wel dacht ik, maar je kunt ze natuurlijk het beste gewoon even bellen! Ze hebben niet altijd alles op voorraad maar kunnen het dan wel gewoon bestellen. Ik kom er regelmatig, haal daar namelijk mijn voer.

Groetjes,
Aline

germie

Berichten: 25888
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-02 08:05

Heeft nog iemand het adres en telefoonnummer?
Ik kan ze niet vinden.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Aline

Berichten: 293
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 12:01

Tramstraat 23
Schoonoord
0591-382949


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers