Nieuwe zolen voor leren rijlaarzen...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-01 19:35

Wie weet hoe duur het ongeveer is om nieuwe zooltjes onder leren rijlaarzen te zetten?

En wie weet hoe duur verhoogde inlegzolen ongeveer kosten?

En hoe duur is het oprekken van de schacht?

Alvast bedankt!

Knuf Mayo

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 19:53

Ik geloof dat nieuwe zolen ongeveer tussen de 10,- en de 20,- kost.Maar dat weet ik niet zeker.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 21:16

nieuwe zolen van leer euhhhh 60 piek komt meer in de richting teminste ik had een rekening van 95 piek maar er moesten hier en daar ook weeeeeeeeeeeer wat stiksels vervangen worden dus heel precies weet ik niet maar ik schrok er wel van rubberen zolen zijn goedkoper.... pfff ze zijn net 2 jaar oud NOOOOOOOOOITT meer petrie's

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Twinkelbell

Berichten: 1187
Geregistreerd: 06-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 21:29

Hoi,

Ben de laatste keer 90 gld kwijt voor nieuwe plastieke zolen. Leer was even duur...alleen volgens de schoenmaker zou leer harder slijten.

Inlegzooltjes zijn er al v.a. een 10tje afhankelijk van wat je wilt, te kies en te keur evt. gel.(40 gld)

Succes! Lachen

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 21:39

ik denk dat het verzolen per schoenmaker verschillend kost. Bel eens een paar op, kijk wie het voordeligst is!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-01 22:45

Is het slim om het bij een rijlaarzenmaker te doen of kan het ook gewoon bij een schoenmaker?

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 08:45

Mayo, wat dat inlegzooltje betreft: ik heb hele goeie ervaringen met Versteeg op de Springweg in Utrecht. Een degelijke schoenmaker die echt de tijd voor je neemt (niet zo van: nu brengen, over een uurtje klaar). Echt aan te raden!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 09:35

Mayo zie mijn Email.

Gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 12:16

Ik heb ook andere zolen onder mijn cavallo's laten zetten, ik had hele gladde leren zolen. En nu heb ik op advies vd schoenmaker plasticzolen en die zitten super en glijden ook niet in de beugel. was rond de 100 gld maar dat is 1,5 jaar terug gedaan en ze zien er nog goed uit.

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 12:30

Ik heb meteen rubberen zolen onder mijn laarzen laten leggen toen ik ze nieuw kocht, dat wordt aangeraden. Die moesten vorige maand, na twee en een half jaar vervangen worden, stiksel was wat los. 60 gulden moest ik betalen. Verhoogde inlegzooltjes zullen niet zo duur zijn denk ik.

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 13:19

Bij ons is het niet zo duur.
Gewoon heel erg lief kijken...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Nezumichan en 44 bezoekers