deken repareren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

deken repareren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-02 14:53

ik heb een dikke deken liggen maar de kruissingel is stuk met welk materiaal kan ik dat herstellen want het ontbreken de stukje singel is kwijt. Dus nu heb ik niets aan die deken maar hij is verder nog wel goed.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


germie

Berichten: 25918
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 15:28

Gewoon naar een goede schoenmaker brengen. Die hebben vaak de juiste extra sterke/zware machines.
En anders bij de Hornbach enkele meters van datzelfde materiaal kopen als waar de kruissingels van gemaakt zijn. Dat is ook niet echt overdreven duur.
Ik zou het niet met touw ofzo gaan doen.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

germie

Berichten: 25918
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 15:28

ps, is je paard nu al zo'n sloper Haha!

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-02 15:35

Nee hoor gemrie deze deken kreeg ik erbij en hij was al stuk.
Wat is de hornbach?

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

germie

Berichten: 25918
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 16:09

Hornbach is een Oostenrijkse winkelketen die sinds kort in Groningen zit, is vergelijkbaar met de praxis/gamma/bricorama enz, maar veel goedkoper. Ze verkopen dus ook van die stukken nylon waar halsters e.d. van gemaakt worden per meter. Het is enorme megawinkel met ook planten e.d. Ook met dierenvoer per kg, gewoon zelf scheppen, is ecth stukken goedkoper.
http://www.hornbach.com/2000/home/nl/html/fs_home.html

MMM, ik zie net dat ze niet overal in Nederland zitten. Tja, dan is het lastig. Ik heb er al touw vandaan om een touwhalster te knopen, en verder dus karabijnhaken. Dat scheelt namelijk op die grote 1 euro per stuk met de ruitersportzaak.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 176 bezoekers