zijn er mensen lid van de aangaspannen haflinger??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

zijn er mensen lid van de aangaspannen haflinger??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-02 19:12

Dat wou ik graag weten en wat dat allemaal te bieden heeft!!
E nwat het kost uiteraard Knipoog

Ik zou graag lid willen worden maar wil er wel eerst even wat meer van weten!!

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 19:17

Ben zelf (nog Haha! ) geen lid, maar heb al 2 jaar het goede voornemen om weleens lig te worden Schijnheilig
Ik ben weleens meegeweest met iemand die wel lid is, hier in het Noorden zijn regelmatig wedstrijden, laatst was er een buitenrit hier in Onnen/Noordlaren, puzzeltocht etc.
Heb zelf dus nooit meegedaan, schijnt wel erg gezellig te zijn....

MirandaMax
Berichten: 172
Geregistreerd: 21-06-02
Woonplaats: Woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 19:21

Ben niet lid ervan, maar misschien kan je even op de site voor meer info kijken.
Weet niet meer het adres, maar op http://www.haflinger.beginthier.nl zal het ongetwijfeld staan!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-02 19:33

Oh ik heb het al even opgezocht en heb al een nummer gevonden. Het kost €28 per jaar en dan kan je meedoen aan verschillende activiteiten en krijg je 5 keer in het jaar een blaadje thuis gestuurd

siesti

Berichten: 3151
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 21:05

Ik ben lid van 'de Aangespannen Haflinger Club' !!!!
En ik vind het echt heel leuk en gezellig.
Ik weet niet waar je woont maar de club is in 4 delen gedeeld (Noord, Zuid enz).
Ik ben lid van afdeling Noord. En we hebben veel buitenritten en tochtjes en dat soort gezellige dingen. De ene keer in het bos en de andere keer langs het strand.
Ook hebben we elke jaar vast 2 wedstrijddagen (springen,dressuur en vaardigheid) en ook nog Landelijke wedstrijden een heel weekend lang. Wat echt cool is om zoveel mooie haflingers te zien!!

En het blaadje vind ik ook wel leuk, want er staan vaak boeiende onderwerpen in en nuttige informatie. Ook staan er verslagjes in van wedstrijden en buitenritten.

Kortom: Ik vind de club echt heel erg leuk en gezellig!!
Gr. Emma

ps. Als je nog vragen hebt over de club kun je me gewoon een mailtje sturen hoor!

Miran

Berichten: 4453
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 09:16

Ik ben net lid geworden, maar heb nog geen bevestiging gehad. Verder dus ook nog niet mee geweest ofzo, dus daar kan ik je niet verder mee helpen.