Equin Basic leather boots

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-01 10:55

Soepele echt lederen laarzen welke zijn voorzien van een speciale waterafstotende finish. Voorzien van een sterke kunststof zool. Binnenzijde geheel leder gevoerd.
NLG 349.96

Heeft iemand deze? Goede ervaringen mee?
Graag reacties.
Ik ga morgen deze denk ik passen bij divoza.
Groetjes Petra

:evaw:


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 12:23

Ik heb de Equin fieldlaars (die met vetertje en rits). Ik heb ze nu een jaar en ze ijn nog steeds heel mooi en rijden super! Ik heb met veter omdat ik nogal hoge wreven en smalle enkels heb.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-01 12:26

tnx. Ik heb een hele lage wreef (oftewel platvoeten Knipoog) dus erin en eruit komen hoeft voor mij geen probleem te zijn. Ik moet alleen ff kijken of ze ze ook in verschillende kuitmaten hebben.
Met rits is ook nog een optie.
Groetjes Petra

:evaw:

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 12:00

Veel mensen in mijn omgeving hebben deze laarzen. Je hebt er minder onderhoud aan dan "gewone leren laarzen" maar gaan niet zo lang mee als de gewone.
Een voordeel is wel dat ze sneller soepel zijn en heel lang mooi blijven.
Ik zit er zelf aan te denken om zulke laarzen te kopen en ze alleen voor wedstrijden te gebruiken.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-01 08:44

Ik ben ze dus wezen passen... Maar ik paste ze weereens niet. de bovenrand van de laars is in verhouding tot de laars heel smal. Ik moest kuitmaat 2 cm groter en dan had ik op mijn kuit weer ruimte over.
Ik paste wel in een paar petrie's maar die waren weer 5 cm tekort Boos! Dus toch weer maatwerk.
Ik denk dat ik maar een keer een reis naar huet in houten maak....
Groetjes petra

:evaw:

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 08:47

Kan ook, ik vind het wel een eikel maar hij heeft goed spul.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 09:19

Ja, huet kan natuurlijk ook. Zijn best goedkoop en toch goede laarzen. Die vent moet je maar op de koop toenemen Lachen
Je kan ook wachten tot er een paardenevenement is waar je heen gaat en ze daar aan laten meten, hij is op zo'n beetje alle grote paardenevenementen en dat scheelt je weer een extra tripje naar Houten want daar moet je ze ook ophalen natuurlijk. je kan er alleen met de auto heen trouens, er is geen ov naar toe.
Kan je wel meteen even langs bioj Prisca en de rest want Zilfia's Hoeve is in Houtn.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-01 09:35

Tja ik zou kunnen wachten op een groot paardenevenement... maar dat is (bijna) nooit bij ons in de buurt.
Als ik afgestudeerd ben kan ik wel een keer met de auto heen een weer.... (toch eindelijk leren laarzen...!!! Party!! )
Dan kan ik ook wel op de zilfia's hoeve langs maar dat overleggen we dan wel weer...
Groetjes petra

:evaw:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 24 bezoekers