Meyendel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Meyendel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-02 15:58

Ik wil in de herfstvakantie met mijn zusje en onze paarden een buitenrit gaan maken (en daarna wegzakken in het pannekoekenhuis..). Hebben mensen ervaringen voor buitenritten in deze omgeving en welke dag is beter qua drukte zaterdag of zondag en van hoe laat tot hoe laat mogen we daar buitenrijden?????
Groetjes,

Linda.

DubbelFun

Berichten: 88673
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 16:04

Het is al jaren geleden dat ik daar geweest ben.
In de herfst mag je op het strand komen, daarbuiten alleen bepaalde uren maar.

Het strand is natuurlijk heerlijk om te galopperen, maar de duinen zijn daar niet zo breed (niet bijzonder). Daarvoor kun je beter naar Noordwijkerhout gaan.

Wel heel gezellig in het Pannekoekenhuis, lekker in het midden bij het haardvuur. Haha!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 16:45

Het is heerlijk daar te rijden en dan pannekoeken te gaan eten. Let er wel op dat je paard samen met andere paarden daar staat he. Ik denk dat je Jenna even moet PB'en voor leuke routes want die kent alles daar nog veel beter dan ik!

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 19:13

Hoi hoi!

Je ken eigelijk het beste door de weeks gaan...dan kom je haast niemand tegen.Zondags is het meestal erg druk zaterdag ook wel maar weer iets minder.
Je mag trouwens 24 per dag daar rijden als je daar zin in hebt.
De boerderij is ook elke dag open.
Maar het is echt aan te raden.Het is hartstikke leuk om er te rijden.
Veel plezier en als je vragen hebt pb maar!

Groetjes
Janneke

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 00:43

Daar ben ik ook heel vaak geweest, meestal zondachtend vroeg en dan lekker appeltaart met slagroom eten Tong uitsteken

Vroeg op de zondag was het goed te doen maar de rest van de zondag is het er meestal erg druk. Zaterdag is wel een rustiger dag.

Ik weet niet of het nog zo is maar de halsters waren niet veel waard vroeger. Ik nam altijd mijn eigen halster mee.

Tot 1 oktober mag je tot 19.00 uur niet op het strand, daar moet je wel even rekening mee houden. Verder zijn de routes goed aangegeven en is verdwalen vrijwel onmogelijk.

LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-02 08:03

Dus je kunt je paard aan een halster in stal zetten? Dat lijkt me wat minder, dat is mijn paard niet gewend...

Kaar

Berichten: 129
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 08:37

Het is één grote stal waar de paarden naast elkaar kunnen staan. Als je dus een halster en een touwtje mee neemt kun je je paard vast zetten, en zelf even lekken gaan eten!
Verder is het rijden altijd heel erg leuk daar en natuurlijk altijd even naar het strand!