paard loopt na paar passen kreupel,please help me

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
haf_jessie

Berichten: 2561
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: haarlem

paard loopt na paar passen kreupel,please help me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-05 22:21

Vanavond had ik les,en bij het van hand veranderen liep mijn paardje een aantal passen kreupel. Toen trok het wel wat bij maar de instructrise vond haar niet helemaal lekker lopen. Tis onbespierd paardje waar ik pas mee de duinen in ben geweest. (misschien te zwaar geweest? )IK kocht haar in mei en toen kwam ze niet door buigproef heen met 1 been. Toen 2 keer op mijn stal nog die proef gedaan en toen kwam ze er wel doorheen. Ben nu als de dood. Kan eht ook zijn door onzekerheid dat een paard raar gaat lopen met al zijn benen? Ze is erg groen nog al is ze 11. Ben pas begonnen met galopperen en ze ging ook aantal keer overkruist. please help groetjes eline

ChingYi_Dino

Berichten: 2871
Geregistreerd: 05-01-05
Woonplaats: Wessem

Re: paard loopt na paar passen kreupel,please help me

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 22:56

nou et kan inderdaad best zijn dat ze overbelast is na die rit door de duinen. Ik zou in ieder geval veel stappen over de harde weg en daarna het been ong. 10 minuten goed afkoelen met koud water.

veel suc-6 en ik hoop dat het gouw overgaat Haha! Knipoog Pling Tong uitsteken

mylano

Berichten: 93
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Twente

Re: paard loopt na paar passen kreupel,please help me

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 23:55

Jemig wat rot... Huilen Als het te lang duurt zou ik echt naar de DA gaan om foto's te maken, dan weet je tenminste wat je uit kunt sluiten of niet.....