wat moet ik aan?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-01 10:40

ik ga van de zomer dus een kur rijden met honey, bij ada.
Nu hebben we dan alles blauw, en ik wilde een lange blauwe rok, maar die kan ik niet vinden.
Ik heb een zwarte en een bordeaux rijbroek, wat moet ik zelf aan??
Heb dus hoofdstel met blauw, blau schabrak, en blauwe bandages.


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-01 10:44

Euhm kun je geen blauwe rijbroek van iemand lenen?

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-01 10:46

kan je niet zelf een rok maken. het hoeft niet echt een supermooie kwaliteits rok te zijn. maar als je er in kan rijden is t toch al goed?

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-01 11:02

Toen je over die rok begon vermoedde ik dat er achter Stef nog -anie kwam en heb dat maar even gechekt in je profiel... Bloos hè, en ik vond het nou net zo leuk dat ook mannen leuk met pony's konden zijn Bloos Haha!

Ik heb eens een show gezien met dames op Friezen, en die hadden rokken die aan de voorkant open waren (want ze reden niet alle in dameszadel) en die lagen dus helemaal over de kont van het paard, echt heel gaaf. Dan moet je wel behoorlijk zware stof gebruiken, anders blijft het niet liggen denk ik, maar je zou dat wel zelf kunnen maken denk ik (of een handige moeder/oma/tante/buurvrouw?)

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 13:02

Is Honey gewend aan een rok?
Eventueel kun je een soort wikkelrok maken met aan de voorkant open of zo, dus een vierkante lap (zo lang als je de rok wilt hebben) en aan de bovenkant met touwtjes die er aangenaaid zijn vastbinden of iets dergelijks.
Je kunt ook bij je zwarte rijbroek iets er overheen doen, blauwe stof over je benen, banden er omheen bijv. Of een strook om je middel/borsten, als een topje, en dan met een drukknoopje vast of iets.
Je kunt ook een grote vierkante lap nemen, in het midden een opening waar je hoofd door kan, dan maak je een soort poncho (kweenie of je het woord kent), eventueel ook nog met openingen waar je armen doorheen gaan, en een extra lap achteraan genaaid die nog over het zadel en Honey's kontje ligt...
Of wat dacht je van een blauwe sluier *LOL* *LOL* *LOL* ? Kun je meteen gaan trouwen, grijnz.
Veel succes er mee in elk geval, lijkt me moeilijk om iets te maken waar je ook mee kunt rijden.
Groetjes, Dorine.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 15:52

Hahahaha, dat zou dan het 'hernieuwen van de geloftes' zijn Dorrie... *LOL*

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mattice, su72 en 96 bezoekers