singels wassen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
gillian

Berichten: 4412
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-01 20:23

hoe wassen jullie singels, gewoon in de wasmachine??
ik doe ze altijd in een emmer sop maar das zo'n gedoe.
als je ze in de wasmachine doet, doe je dan iets om die gespen ofzo?
toedeledoki
gillian

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 20:33

Ja ik gooi mijn singel gewoon in de wasmachine. Ik klap hem dubbel met de gespen tegen elkaar, daar doe ik een washandje om, daar weer een sportsok overheen en dat afbinden met een elastiekje. Zo beschadigen de gespen de trommel niet en wordt je singel supermooi schoon.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 21:08

Ik heb een neopreen singel dus ik haal er gewoon een sponsje over heen. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 22:01

Ik pletter alles gewoon in de wasmachine en ik bind niks af. Maar ik denk dat m'n moeder dat niet echt leuk had gevonden vroeger, dus 't ligt er effe aan of de machine van jezelf is of niet.... *LOL*

Nu heb ik een neopreen singel, en die doe je gewoon af met een natte spons, hartstikke handig!

Sonja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 10:26

hoi
ik stopte een singel altijd in een kussensloop die ik dicht bond met een elastiek.
Nu heb ik een leren singel en daar doe ik van die vloeibare zadelzeep over en klaar is kees.

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 10:54

Wij doe er altijd een washandje omheen.Vastbinden met een elastiekje en je kan het er zo ingooien. Lachen

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 11:01

De singel van mijn veelzijdigheidszadel wordt in een emmer met een sopje gewassen met een hard borsteltje. De singel van mijn dressuurzadel is van Wintec, dus kunststof die kan ik gewoon met een nat sponsje schoonmaken. Lekker handig!

Een paard zonder ruiter, blijft een paard.
Een ruiter zonder paard, is alleen maar... een mens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 12:10

Toen mijn moeder een nieuwe wasmachine kocht, hebben we de oude gewoon laten staan, daar gaan nu dus alle paardenspullen in. Ideaal! Je kunt alles er gewoon ingooien namelijk, dekjes, dekens, halster, singels... Daarvoor deden we het in een kussensloop. Je kunt ook zonder wassen, en dan daarna de wasmachine een keer laten spoelen, zijn alle haren ook weg, maar dat kost wel water.
Mijn singels zijn van leer, dus die maak ik elke keer na het rijden schoon met een beetje zadelzeep.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 15:53

Ik knoop ook een washandje met elastiekjes om de singelgespen en gooi de singel dan in de wasmachine. Werkt super! Veel beter dan in een emmer met sop inderdaad, daar is bijna geen beginnen aan...
Groetjes Ilona.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Tess1, YandexBot en 84 bezoekers