bij zonneallergie beenkappen aandoen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Letizia

Berichten: 12145
Geregistreerd: 24-04-02

bij zonneallergie beenkappen aandoen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-02 16:17

een paard bij op stal heeft last van zonneallergie, na een flinke ontsteking hierdoor staat het paardje al bijna heel de zomer op stal om bij te komen en om uit de zon te blijven, de allergie zit op de witte delen van het lichaam, dus het hoofd en haar achterbenen, nu willen ze natuurlijk dit paardje volgend jaar weer gewoon op wei doen (begrijpelijk) ze willen het hoofd bedekken met zo'n kap van gaas (prima) maar nu wil dat meisje om de benen te beschermen die 3 in 1 pro active beschermers kopen van eskadron maar volgens mij is het niet verstandig om deze dag en nacht 24/7 aan te laten daar zijn ze niet voor bedoeld ik denk dat dit ook te kosten gaat van de pezen, ik heb bij de paardendrogist equi chaps gezien die ten eerste beter het been bedekken en ten tweede verder het been niet ondersteunen maar alleen beschermen tegen invloeden van buiten af ik heb ze nog niet laten zien aan dat meisje (is er nog niet van gekomen) alleen zijn ze wel erg prijzig € 86,50.
ik wil graag jullie mening hier over horen voordat ik naar dat meisje ga

Afbeelding
dit zijn die van ekadron
Afbeelding
en deze die van de paardendrogist



Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 18:40

Ik denk dat die equichaps inderdaad een beter idee zijn, maar ook die mag je niet 24 uur om dus eventueel overdag om in het land maar s´avonds zullen ze toch afmoeten... Is er ook niet de mogelijkheid om haar paard alleen s´nachts op het land te doen?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers