Meloen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 14:00

Mogen paarden een stukje Galia meloen eten? Ik heb Pablo gister een stukje gegeven en dat vond hij echt Kwijl Vingers aflikken . Maar voordat ik hem nog meer geef wil ik graag weten of het niet schadelijk is.


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 14:03

Meloen....
Ik zou niet weten. Ik vind het wel Vork mjammie Knipoog
Bij ons op de manege krijgen ze weleens komkommers daarvoor denderen ze allemaal voor over hun staldeuren.
hap hap schrok schrok Vork Vork Vork

:evaw:

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 14:14

Kan vast wel, zolang je ze niet teveel geeft. die knollies van mij eten zelfs sinaasappelen en mandarijnen!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 14:14

euhhhh vorig jaar op kootwijk had ik een soleroijsje gekocht ik nam een heel klein hapje en mijn vader zei wat dus ik draai me om en inees hap ijsje weg met stokje en al!!!!!!!!!en meneer zat er fijn op te kauwen na een tijdje kwam er een stokje vol kwijl weer naar buiten zetten maar die hoefde ik toen niet meer Verdrietig
En lottie maar kijken met z'n koppie half schuin en die oortjes erop van meeeeeerrr???
hier heeft ie niets van overgehouden dus moet een maloen ook te overleven zijn?
Lottie is trouwens ook dol op sinas....

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 14:16

bier weleens geprobeerd..... Vork
vinden ze ook lekkuh! Knipoog Niet teveel he.

:evaw:

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 14:18

En krentenbollen. Vork

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 14:23

Ach je kan die beesten bijna alles voeren, en anders jatten ze et wel!! Schijnheilig Mijn verzorgponys (ex) hebben wel een mijn cola omgegooid en opge ehhh likt.... vonden ze heel erg lekker!!! Haha! *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 14:24

Pablo is ook dol op sinaasappels, geweldig vindt hij dat, lekkerder dan appels en peren.
En hij krijgt af en toe een restje van mijn raket-ijsje: is ook erg jummie. Vorig jaar heeft hij zelfs waterijs met van die knetters er in gegeten, geen probleem hoor die knetters, wel komisch van die knetter geluiden uit zijn mond. Ik gaf hem eerst een klein stukje om te kijken of hij die knetters niet eng vond maar hij wou meteen meer.
Ik neem hem zo maar weer een stukje meloen mee. Oja, evergreen is ook lekker en hij eet ook van die liga met melkvulling (milkbreak?)

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-06-01 14:25 ]</font>

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 16:16

en bolussen, pizzabroodjes, hamkaascroissantjes, je kan het zo gek niet verzinnen of ze eten het. ik denk niet dat meloen kwaad kan hoor, gewoon lekker blijven voeren.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 16:21

Mysty komt ook altijd bij ons staan als we chips hebben! schooiertje! Meestal krijgt ze dan 1 klein chippie, maar ik kan me niet voorstellen dat het goed is dus meer krijgt ze nie Lachen

Groetjess Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

kim_oud1

Berichten: 818
Geregistreerd: 03-04-01
Woonplaats: Tussen de middeleeuwse stadmuren van Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 17:57

Mij arme arame paardje die doet het geoon op biks en gras en hooi. en heel afentoe wortelen als het winter is. Ben een slecht baasje voor mijn arme haflingetje. Heb trouwens wel vernomen dat degene die hem s'morgens voert die helemaal gek van hem is. Ook behoorlijk wat roep naar binnen krijgt gestouwt als het over is in de keuken dus ach eigelijk valt het wel mee. Oja wij hebben een paard op stal dat geen suiker lust. Vat een enge ziekte ofzo.
Kim

Vrijwilligers gezocht voor onderzoek!
info:http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=210362

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 19:02

Mijn paard eet zelfs banaan en vindt het nog lekker ook. Het blijkt ook goed voor hen te zijn, maar ik overdrijf er toch niet mee. Als ik er een eet als ik bij haar ben, krijgt ze een stukje.

Een paard zonder ruiter, blijft een paard.
Een ruiter zonder paard, is alleen maar... een mens

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 19:39

Hoi,

Ik kende ook een paard wat zelfs patat, frikadellen en kroketen met z'n bazinnetje mee at! Kwijl *LOL*
Mijn verzorgpony's zijn gek op dubbel frisss en op sinasappel limonade(het lieft uit een rietje! serieus!). Kwijl *LOL*

XXX
Ciska

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

carina

Berichten: 2783
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 19:40

al eens aardbeien geprobeerd? *LOL* Kwijl Tong uitsteken Vingers aflikken

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 20:09

Weet je waar ze ook gek op zijn? Pepernoten!!!! Ik ken geen enkel paard die dat niet lust!! *LOL*

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 20:09

Ik denk dat ik dan gewoon, net als Kim, een vaag paard heb....wat een moeite ik gedaan heb om haar te leren dat je een wortel echt kunt eten.....ofeh, pepermuntjes, vinden paarden meestal errug lekker maar de mijne spuugt alles d'rect weer uit...van die vage dingen voer ik haar sowieso liever niet.

Dingen als Liga etc. moet je volgens mij mee oppassen, dat plakt nogal lijkt me. Of je moet ook z'n tandjes gaan poetsen Haha! !

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 20:12

de fjord van de kinderboerderij waar ik werk, jat gewoon de frikandellen van kleine kindjes die voor hem gaan staan. kind kijkt even andere kant op, weg frikandel *LOL* okki lust gewoon echt bijna alles, papat frikandellen, ijs noem maar op *LOL* echt een maffe pony.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

gillian

Berichten: 4415
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 20:21

die van mij lust zelfs gevulde speculaas!!
bananen vind ie ook errug lekker.
watermeloen trouwens ook.
tja het is en blijft nu eenmaal een vreetmonster.
toedeledoki
gillian

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!

kian

Berichten: 80
Geregistreerd: 05-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 22:18

handig als je paard alles lust. Mijn 3-jarige lust niet eens wortels en appels. Ook die beloningsnoepjes spuugt ze gewoon weer uit. Alleen maar gras, brokken, haver en hooi voor haar.
Een paar jaar geleden hadden we een paard op stal en die was daarvoor van een groentman geweest, die at paprika's en dat soort dingen, maar geen brokken. Heeft lang geduurd voordat zijn eigenaar hem zo gek kreeg om die brokken te gaan eten.

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-01 12:17

Spot vreet alles, normale dingen,kroepoek Verward , sla enz enz. Is wel makkelijk,maar het is bij haar zo erg dat ik d'r regelmatig uit de asbak of vuilnisbak moet trekken... Misselijk *LOL* Dacht vorig jaar ook, ze lust alles en ze heeft last van vliegen,laat ik es knoflook voeren..maar dat was vies!ze heeft 5 minuten met haar tong uit haar mond met har hoofd stan schudden... *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, SentiBot en 130 bezoekers