Genoeg tijd voor 2 pony`s?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-02 12:15

Ik ga het gewoon proberen
Ik heb altijd m`n nichtje en m`n zusje nog.

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 12:18

ik rijd 2 van de 6 paarden!
ik ben tot conclusie gekomen dat dit bijna niet te trekken valt als je met je school zit!
maar ja ik h eb ze nou eenmaal was de bedoeling om met de arabier te starten maar toch maar met de kwpner!

ik rijd de paarden omde dag.
de ene keer annabel en de andere dag parouscha en als ik dus een dag over heb rijd ik men shetlander der bij

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 15:09

Ik heb maar een paard, maar zou genoeg tijd hebben voor een tweede. En nee, dan gebeurt alles niet gehaast Haha! Maargoed, helaas laat onze portomonnee dat niet toe...ooit Schijnheilig

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 15:15

Ik heb 2 shetlandpony's die nu dag en nacht buiten staan. Als ik weinig of geen tijd heb voor ze is het enige wat ik doe het land poepvrij maken, water vullen en de meiden nakijken op wondjes e.d.
Ze staan toch de hele tijd buiten, dus dat ze dan niet onnder het zadel, voor de wagen, aan de longeerlijn of what ever komen is imo geen ramp.

Ik ben op zoek naar een Haflinger erbij (ook winterhard, dus veel het land op) en daar zal hetzelfde voor gaan gelden als nu voor de meiden. Tijd om ze elke dag intensief te trainen heb ik dan niet.. maar dat is ook keuzes maken, bovendien ben ik een recreatie ruiter! Haha!

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 18:27

uhm: over het rijden: ik doe een paard per uur, da's inclusief paarden molen en wei.. Dus dan ben ik vijf uur bezig. gewoon andere dingen ervoor laten..

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-02 22:44

oke
tnx