weleens gezien?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-01 18:48

ik vraag me af of iemand weleens een zwarte shetlander met een bles heeft gezien. Er staat er hier wel een met een grote sneb (soort merlkmuil idee) maar gewoon zwartbles heb ik nog nooit gezien.
Als iemand hier een foto van heeft zou ik dat erg leuk vinden

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 19:24

Ik heb er wel eens eentje gezien, maar of ik daar een foto van heb, durf ik niet te zeggen. Mocht ik er eentje hebben, ben je de eerste die hoort.

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 20:30

Volgens mij zijn er sowieso vrij weinig Shetten met een aftekening aan het hoofd. Bij mij in de buurt weet ik er van een stuk of twintig maar 2 met wit op het hoofd terwijl ik laatst een boekje over Haflingers doorkeek waarbij op een na alle Haffies een bles hadden! Het zal wel aan het ras liggen.

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 07:56

Ik heb ze wel eens gezien maar ik heb er ook geen foto van. Ik kom wel eens bij een kudde van 40 shetten en daar staan ook een paar zwarte tussen en daar heeft er 1 twee witte voetjes. Maar er is net ook een zwart veulen geboren uit een zwartbonte merrie en een bruinbonte hengst, beetje vaag maar dat kan dus ook.
Groetjes
Dennis

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 13:46

NU ik daar over na denk ( kan ik wel )...dat heb ik inderdaad ook nog nooit gezien..
Wel vosjes met aftekeningen op het hoofd, maar geen zwarte....... Clown

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23434
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 11:12

Mijn shetje heeft hiervoor ook bij een aantal shets gestaan maar inderdaad, de zwarte hadden geen aftekeningen. Er stond wel een vosje met een hele mooie bles en mijn eigen shet heeft een snebje maar ja tis een vos. Nou ik zal ook wel een beetje kijken als ik er een zie maak ik er een foto van.

Renee