gezocht: Pepper

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

gezocht: Pepper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-02 19:43

Ik plaats deze advertentie voor een vriendin van mij!

Hallo ik ben larissa
Ik zoek een pony met de naam Pepper, kan nu anders heten!
Het is een ruin ,een schimmel hij heeft een grijze vlek op zijn kont, hij stond op de hoge devel en is verkocht aan een handelaar, Karel.
Als je wat weet stuur het dan naar larissarademaker@hotmail.com


co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 20:01

wij hebben sinds 1,5 maand een nieuwe pony op de manege. Hij is een ruin, appelschimmel, rond de 1.45m, erg lief, bubbeltje op zijn neus.

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 20:02

hij komt bij een handelaar vandaan..wete niet welke

Charaz

Berichten: 24252
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 20:14

Hey ik heb ook op de hoge devel in Zwijndrecht gereden en volgens mij was Pepper kleiner een c-pony ik kan via iemand wel aan een foto komen en die hier zetten. of misschien moet je haar even zelf mailen haar email is judithvoorbergen@hotmail.com ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat er met Pepper is gebeurt.

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Charaz

Berichten: 24252
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 20:16


Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Charaz

Berichten: 24252
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 20:21

Ik zal even wat meer over Pepper vertellen. Pepper was met rijden wel een lieve pony hij gooide alleen altijd zijn hoofd steeds in de lucht. Me opstappen probeerde hij je altijd te bijten of te trappen. Ik weet niet of dat veranderd is, want dat kwam (zeiden ze) doordat hij een maagzweer had. Daarvoor is hij een tijd de wei opgeweest en daarna verkocht aan de handelaar. Op stal probeerde Pepper ook vaak te bijten naar andere pony's en soms ook naar mensen. Aan aansingelen had hij een hekel, maar dat zou ook door die maagzweer kunnen komen. Ook al deed hij dit soort dingen het was toch een schat van een pony en niemand vond het volgens mij echt een rotpony. Het is een schimmel met grijs dus niet spierwit, maar ook niet veel grijs daar tussen in. En volgens mij is het een c-pony. Ik hoop dat iemand van jullie meer van Pepper weet.

p.s zal nog ff kijken voor de foto

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 20:40

Klopt, die pony die ik bedoel (heet nu Mickey) is ook lastig maat opstijgen en heet nog wel eens de neiging op te bijten als je hem wilt opzadelen..als je ene foto hebt graag, dan weet ik ong hoe hij eruit ziet. Nog ene vraagje, hoe oud was hij?


co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 22:16

Manege Hillegom

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 22:49

Afbeelding

Lijkt hij hierop? Deze foto is wat onduidelijk, als je twijfelt dan maak ik een duidelijkere want hij lijkt hier niet echt op.

Charaz

Berichten: 24252
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 08:37

Hoi, Dat lijkt idd Pepper wel. Heb je ook een wat duidelijkere foto van hem zodat ik het zeker weet. Ik heb hem al 5 jaar niet gezien, maar hij lijkt echt veel op pepper zoals ik hem me herrinner.

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Charaz

Berichten: 24252
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 08:37

Ik weet niet hoe oud hij was, maar ik denk tussen de 7 en 12 jaar voor een manege was het nog niet zo'n oude pony.

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

larie
Berichten: 20
Geregistreerd: 02-07-02
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 15:58

newforestlover schreef:
Ik weet niet hoe oud hij was, maar ik denk tussen de 7 en 12 jaar voor een manege was het nog niet zo'n oude pony.



het is pepper niet hoor hij had een veel bredere hoofd niet zo slank was hij en hij had een wit met een kleine beetje grijs er door heen zijn manen

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 19:09

larie schreef:
.... hij had een wit met een kleine beetje grijs er door heen zijn manen


De meeste schimmels worden witter naarmate ze ouder worden. Vooral op het hoofd dus zegt niets.. Frusty

Mickey (die pony v.d. foto) verzorg ik nu in de vakantie. Hij lijkt niet echt op de foto dus hij is wel wat onduidelijk. Verder heeft hij nu ook idd meer grijs op zijn hoofd. Tenzij je echt nog bepaalde aftekeningen weet die nooit verdwijen. Nu heeft hij bijv. een litteken op zijn neus maar dit zou later gebeurt kunnen zijn. Toen hij trouwens op de manege kwam was hij best mager. (de foto is best oud) Hij is nu ook al veel dikker!

larie
Berichten: 20
Geregistreerd: 02-07-02
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 20:40

Kyralovertje"]
[quote="larie schreef:
.... hij had een wit met een kleine beetje grijs er door heen zijn manen


De meeste schimmels worden witter naarmate ze ouder worden. Vooral op het hoofd dus zegt niets.. Frusty

Mickey (die pony v.d. foto) verzorg ik nu in de vakantie. Hij lijkt niet echt op de foto dus hij is wel wat onduidelijk. Verder heeft hij nu ook idd meer grijs op zijn hoofd. Tenzij je echt nog bepaalde aftekeningen weet die nooit verdwijen. Nu heeft hij bijv. een litteken op zijn neus maar dit zou later gebeurt kunnen zijn. Toen hij trouwens op de manege kwam was hij best mager. (de foto is best oud) Hij is nu ook al veel dikker!
[/quote]

ja dat kan maar toen pepper weg ging was hij flink hij had een stevige kont en had bijna allemaal grijze voeten maar ik zou het echt nie weten of hij het is

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 16:50

Klopt, hij heeft nog wel een kontje Haha! en idd grijze benen, nouja, niet zo hele erg grijs maar donkerder dan de rest. Luisterde hij trouwens naar de naam Pepper? Hij reageert namelijk wel op die naam maar dat kan ook wel komen omdat hij weet dat ie een snoepje krijgt...Haha!

larie
Berichten: 20
Geregistreerd: 02-07-02
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 14:28

Kyralovertje schreef:
Klopt, hij heeft nog wel een kontje Haha! en idd grijze benen, nouja, niet zo hele erg grijs maar donkerder dan de rest. Luisterde hij trouwens naar de naam Pepper? Hij reageert namelijk wel op die naam maar dat kan ook wel komen omdat hij weet dat ie een snoepje krijgt...Haha!


hahahha dan moet je um een keer geen snoepje geven en zijn naam pepper ook nog eens roepen kijken hoe hij dan reageer Haha! hahah maar ik hoop wel dat hij het is want ik mis hem heel erg

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 21:00

nou, hij luisterd wel naar de naam pepper maar dat is nou niet echt ene kenmerk om zo'n pony te herkennen. Mijn verzorgpaard Kyra luitserd ook naar de naam Toeter omdat ik haar soms wel eens zo noem Haha!
Mickey verzorg ik nu ook al een tijdje en die luisterd naar Moppie...haha dat was een keer een grapje en nu reageert ie steeds..wel schattig!!
Maare, goed nieuws!! We hebben vandaag nog een foto van zijn hoofd gemaakt. Ik hoop dat die ene beetje gelukt is. Binnenkort maak ik meer foto's maar ik was vergeten een nieuw rolletje erin te doen Haha!:D:D blond..blond...blond

larie
Berichten: 20
Geregistreerd: 02-07-02
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 15:34

Kyralovertje schreef:
nou, hij luisterd wel naar de naam pepper maar dat is nou niet echt ene kenmerk om zo'n pony te herkennen. Mijn verzorgpaard Kyra luitserd ook naar de naam Toeter omdat ik haar soms wel eens zo noem Haha!
Mickey verzorg ik nu ook al een tijdje en die luisterd naar Moppie...haha dat was een keer een grapje en nu reageert ie steeds..wel schattig!!
Maare, goed nieuws!! We hebben vandaag nog een foto van zijn hoofd gemaakt. Ik hoop dat die ene beetje gelukt is. Binnenkort maak ik meer foto's maar ik was vergeten een nieuw rolletje erin te doen Haha!:D:D blond..blond...blond


hahahah zekers ahah wel zonde maar wil je dan dioe foto er ook op zetten dan kan ik het weten en als ik iemand kan vinden met een scanner zet ik mijn foto er ook op Party!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers