mountain horse rijbroeken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marco_l
Berichten: 40
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Arnhem

mountain horse rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-02 13:07

vandaag ben ik naar de ruiterwinkel geweest voor een rijbroek
maar er was weinig
dus maar een broek besteld uit het mounain horse boekje
ik weet niet meer precies hoe die broek heet, maar het is een met bandplooien en volgens mij ook steekzakken
hoe duur hij is weet ik niet, wist die winkel ook niet
weten jullie in welke richting ik denken moet?
en hoe bevallen mountain horse rijbroeken?

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 14:22

Ik heb geen ervaring met Mountian horse rijbroeken helaas. De jassen van dat merk, en de schoenen van dat merk bevallen me echt perfect! Sterk, comfortabel en super in het gebruik. Ik ben wel benieuwd naar die broeken, dat lijkt mij ook wel wat... In welke winkel ben je geweest? Toevallig in Het Molenhuis in Loenen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 14:54

Ik heb er ooit een broek van gehad en die beviel echt heel slecht. heel raar want bij hun schoenen zweer ik en hun jassen vind ik ook geweldig. Misschein dat het het model was maar ook bij een kennis van me was de rijbroek binnen no-time helemaal versleten. Het was wel een prachtioge broek om te zien maar hij was echt snel op. Broeken zijn overigens niet geodkoop.

marco_l
Berichten: 40
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-02 21:35

en wat versta je dan onder niet goedkoop?
en zijn er meer mensen hier met ervaring met mountain horse broeken?

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 21:55

Nee geen ervaring met broeken, maar wel met veel mountain horse artikelen, jodphurs met chaps, stalschoenen, jassen.
En die bevallen allemaal geweldig!! Echt een super merk, hele goede kwaliteit, sterk en mooi spul!

Super dus!

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 21:59

Mijn MH stalschoenen waren na 3 maandjes al kaduk.... (ok ook wel zeer intensief gebruik maar dan nog... daar zijn ze toch voor gemaakt neem ik aan??)

verders geen ervaring met MH

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

mh schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 08:51

*Tequila* schreef:
Mijn MH stalschoenen waren na 3 maandjes al kaduk.... (ok ook wel zeer intensief gebruik maar dan nog... daar zijn ze toch voor gemaakt neem ik aan??)

verders geen ervaring met MH

Ik denk dat ik dezelfde schoenen heb gehad die waren ook binnen 2 maanden stuk. Ze zijn naar de fabriek teruggestuurd en kreeg mijn geld terug. Het paar daarvoor waren juist niet stuk te krijgen daar heb ik 2 jaar meegelopen. Het bont wat erin zat was helemaal plat gelopen en daardoor waren de schoenen te groot geworden zaten dus niet lekker meer. Heb nu ook een zomerjas van MH en die bevalt me ook goed. Heb trouwens nu weer andere MH schoenen zwarte die zitten perfect en zijn nog niet stuk. Denk dat die schoenen die zo snel stuk gingen van een slechte partij waren.

sonjas
Berichten: 154
Geregistreerd: 24-03-02
Woonplaats: andel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 15:22

mijn MH schoenen gaan nu ruim 1 jaar mee en zijn niet kapot te krijgen en ik heb ze 1 jaar lang echt heel erg intensief gebruikt
iedere week 36 stallen uitmesten paar uur lesgeven en iedere dag 1 tot twee uur rijden
groetjes sonja

Qiana

Berichten: 63
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Pellenberg (Leuven, Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 13:28

In Belgiƫ betaal je ze al snel 150-180 Euro als het met een lederen zit is. Hoop dat dit je een idee geeft vd prijs.
Joke