Kent iemand Melody Ranch in Den Ham?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Kent iemand Melody Ranch in Den Ham?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-02 12:53

Ik kreeg een mailtje van m'n vriend dat ie nu iets leuks en avontuurlijks had gevonden voor onze vakantie; het zou helemaal iets zijn voor mij... Omdat ze er paarden hebben, en het er geweldig uitziet.
Ondertussen heb ik het ook even opgezocht ( http://www.melodyranch.nl/ ) en het ziet er wel heel goed uit allemaal, alleen vond ik het wel vreemd dat ik er nog nooit van gehoord had.
Het is allemaal nog wel heel nieuw, maar is er een Bokker die het kent toevallig?

Groetjes van Nadia

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)


Hobbelpony

Berichten: 184
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Liemers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 13:14

Wow, dat ziet er echt goed uit, net een Amerikaanse ranch, als je die luchtfoto ziet!
Zullen we er maar een keertje samen gaan kijken?
Misschien komt dan het plan met z'n viertjes op vakantie te gaan ook wel weer boven Haha! Cool Vingers aflikken
Als Peter wil tenminste... , ach met z'n broertje erbij is er toch wel kans?! *LOL*

hobbel-hobbel-hobbel

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 13:42

Ziet er inderdaad erg mooi uit, maar wat ik me afvraag: nergens wordt vermeld of het nou daadwerkelijk al klaar is. Als je de foto's bekijkt van mei 2002, zijn ze nog druk aan het bouwen.... Ook qua prijzen staat er nog niet zoveel op.

Misschien eerst eens informeren of het al af is? De eerste indruk van het geheel is in ieder geval goed, ze hebben er een mooie website van gemaakt....

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-02 13:48

Ja, ik had daar ook al even naar gezocht, maar als je bij activiteiten kijkt lijkt het allemaal al helemaal geregeld.
Maar is er niemand die daar in de buurt woont en er meer van weet?
Kan meteen iemand doorgeven dat Bokt de beste reclame is die er bestaat als ze waarmaken wat de site vermeld!

Oh, Natasha: ik denk dat we wel met z'n vieren op vakantie kunnen gaan hoor! En laten we hopen dat het naar die superranch is!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-02 11:59

Kent verder echt niemand dit?
Had ik gedacht met zoveel Bokkers, als je ziet hoe het er allemaal uitziet, dat er toch wel iemand meer van moest weten...

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 12:25

Het ziet er nog niet echt af uit. Zou even bellen als ik jou was. Ook hebben ze volgens de site zelf geen paarden maar organiseren ze arrangementen met de nabij gelegen manege.

"In samenwerking met een nabijgelegen manege kunnen er voor de ervaren ruiters onder u bostochten per paard worden gemaakt"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BlueStocking, Brittneyx, joyce83, Oehlala, xJolijn en 165 bezoekers