haarnetje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

haarnetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-02 15:27

Mijn oude haarnetje is zo'n strik met een netje eraan, zo'n traditioneel ponyclubdingetje. Nu heb ik heel dik haar en nu het steeds langer wordt, past het niet meer in m'n netje Haha! . De klip kan bijna niet meer dicht en het netje barst bijna.

Ik moet dus een nieuwe kopen, maar wat voor eentje?


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 15:35

geen....

Een mooie, strakke vlecht vind ik vaak mooier en netter dan een gefrot knotje wat niet onder een cap past.

Toos paardloos

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 15:44

imker schreef:
geen....

Een mooie, strakke vlecht vind ik vaak mooier en netter dan een gefrot knotje wat niet onder een cap past.


Totaal mee eens, zo'n netje ziet er vaak/meestal zo tuttig uit, nix vlots aan en het geeft altijd zo'n pinnige uitstraling!
Idd een mooie vlecht, een meisje bij ons op stal heeft ook lang en dik haar en zij heeft altijd met wedstrijden een vlecht in haar haar!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-02 15:51

Het is wel voor dressuurwedstijden, dan moet je haar toch opgestoken zijn?

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 15:54

Manon schreef:
Het is wel voor dressuurwedstijden, dan moet je haar toch opgestoken zijn?


Niet dat ik weet, zij rijdt ook dressuurwedstrijden en wordt steeds 1ste......en ze heeft nooit commentaar over haar haar Knipoog

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 16:04

Nee hoor, in de dressuur moet je netjes zijn. Een of andere kwiebus heeft verzonnen dat haarnetjes wel cool zijn (not) maar daar hou ik mij niet aan. Ik vind een vlecht veel sjieker.

Toos paardloos

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 16:23

je kunt je haar vlechten, de vlecht draaien tot een knot.
en dan zo`n netje eroverheen met van die kleine pareltjes in de draad.
en dan gewoon met wat schuifspelden vastzetten.
Het is 10 x netter dan zomaar een vlecht en dit kan je wel doen met dik haar, ik vind het netje vaak ook tuttig met zo`n stik, maar de methode die ik nu opschrijf is heel mooi hoor, vooral bij iemand met dik haar.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 16:27

Die netjes met van die pareltjes erop zijn om te Misselijk Misselijk Misselijk (in meervoud)
Gatver, wat een kak- en protsgedoe....
Denk je nou echt dat die jury ziet dat je een netje in hebt met pareltjes, ik denk het niet, hoor!

Toos paardloos

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 16:31

dan zonder pareltjes, die heb je ook gewoon hoor, maar met pareltjes dat heeft gewoon iets.... Maar als ik het goed begrijp rijd jij met een vlecht, die gewoon onder je cap uit bungelt ?

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 16:41

Ja, een nette vlecht of een dubbelgevouwen vlecht. Nu heb ik mijn haar iets korter en in lagen geknipt en is mijn vlecht niet zo mooi (plukjes hangen eruit) en daarom heb ik nu uit noodzaak een haarnetje van de DA-drogist gekocht, en die zie je niet als je die omdoet. (doorzichtig)

Toos paardloos

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 16:58

Mijn haar is te dik voor de clip, maar past nog wel in het netje. Ik doe mijn haar altijd in een staartje en dan steek ik de clip boven het elastiekje erdoor, dan zit hij nog maar om de helft van m'n haar zodat het past zonder m'n haar compleet af te knellen, maar blijft wel hangen op het elastiekje.

Nulla tenaci invia est via

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 17:52

Bah, sorry dat ik het zeg maar een vlecht vind ik dus echt niet mooi.
Ikzelf heb 2 netjes, 1 met grijze kraaltjes (zon netje als sando het over heeft denk ik) en 1 zon witte met een strik. Ik vind die grijze veel mooier, maar ik geloof dat ik die met de strik verplicht om moet bij de ponyclub.. Weet eigenlijk niet meer. Verward

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 18:18

Mmmmm, ben ik ff blij met m'n korte haar, ik heb dat dilemma niet Haha! Vindt het trouwens ook echt niet staan zo'n netje, ik had er vroeger als kind zijnde al een hekel aan, maargoed dat ik het heb af laten knippen Haha!

yorin

Berichten: 2279
Geregistreerd: 06-02-02
Woonplaats: Almelo :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 18:43

ja ik vindt het rijden met een netje veel netter staan maar goed ik denk dat het voor de jury geen ruk uitmaakt of je nou nmet een netje rijd of met een vlecht ja dat kan ik fout hebben hoor? zal best hihhi ok mijn nicht rijd ook altijd met een netje ik vindt het haar wel staan mar mijn andere nicht niet die heeft dan zon netje met zon donders dik ding erin dan vind ik een vlecht met een wit lintje er door ook nog wel mooi en tegelijkertijd ook nog een beetje netjes

- en - is + uit iets negatiefs kun je altijd iets positiefs halen! :)
Nieuwe aanwinst! :D

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 20:21

wat ik nou nooit snap van alleen zo'n netje; doe je dan gewoon dat netje om je hoofd heen, verder niets, en dan cap op????? lijkt me vreemd?>????

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-02 18:30

Ik denk dat ik ook maar zo'n "netje met pareltjes'' (maar dan zonder pareltjes Haha! ) ga kopen. Ik heb m'n haar ook iets in laagjes, dus dan krijg je zo'n sprietvlecht, lijkt me ook niet zo mooi.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 130 bezoekers