trailer-vraagje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rocco

Berichten: 830
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Utrecht

trailer-vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-02 07:54

Ik mag een trailer kopen van mijn ouders en zij betalen een groot deel mee. Maar ik heb nog wat vraagjes, weten jullie hier misschien antwoord op? Het gaat trouwens over een tweepaards trailer.

- Kan je het beste een nieuwe kopen of tweedehands?
- Is het erg als hij niet binnen staat?
- Wat is beter, hout of polyester? En wat is het verschil tussen deze twee?
- Welke merken zijn betrouwbaar, en welke minder?

Ieder moment dat ruiter en paard samen zijn hoort voor beide een genoegen te zijn.


My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 08:59

ehm ik heb niet veel antwoorden
maar ik denk dat als je em niet binnen zet dat je dan beter polyester kunt nemen
suc6 met zoeken!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 09:13

Een goede tweedehands is voordeliger dan een nieuwe...maar het vinden van een goede tweedehandstrailer kan nogal wat moeite kosten *LOL*
Het is op zich niet erg als je trailer buiten staat alleen hij zal misschien iets sneller 'lelijk' worden. Maar dat zal in Utrecht ook wel langzamer gaan dan hier bij de zee! Een trailer van polyester is wel het prettigste als hij buitenstaat.
Van merken heb ik niet zoveel verstand dus daar zeg ik maar niets over Party!! Wij hebben een henra en die bevalt goed.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 11:46

Als je een nieuwe koopt moet je er zelf nog veel aan doen, de grond enzo. Als je even goed zoekt kan je ook zo een goeie tweedehandse tegen komen.
Die van ons staat ook niet binnen, maar het is natuurlijk wel fijner als die binnen staat maar kwaad kan het niet hoor.
Het maakt niet zoveel uit, maar van ons is hout, is verder goed hoor.
Er zijn zoveel merken. Wij hebben een Waco trailer maar er zijn echt super veel trailer merken!

ikke

Berichten: 37526
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 17:21

Goede trailer? Westfalia. Ik heb een lijk van 1984 die was zo gaar als een klontje boter met vier rotte banden eronder en de rest niet veel beter maar zelfs die reed als een zonnetje, je voelde gewoon niet dat ie achter de auto hing.
Had vorige week een Böckmann achter de Disco, dat was een stuk minder, die voelde je af en toe stoten en trekken aan de wagen.
Persoonlijk ga ik voor een houten trailer, als ze daar ooit door een wand trappen, dan zet je er zo weer een nieuwe in, moet je bij polyester eens proberen.

It will never be perfect. Make it work. --Live--

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 18:17

Ik heb vorig jaar een ATEC gekocht en ben er heel tevreden over. De trailer was nog geen anderhalf jaar oud en ik betaalde er maar vijfduizend gulden voor. (Echt een koopje dus, want het was nog onder de cataloguswaarde).
Die van mij staat ook altijd buiten en bij veel regen en blad dat valt, trek ik er een flink stuk zeil over n blijft de trailer toch mooi.

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 21:39

Een houten trailer kun je bij evt. schade aan de wanden (trappen enzo) nog bijwerken met een likje verf. dat kan bij een polyester dus niet.
Daarom hebben wij ook een met houten wanden genomen ipv polyester.
Wij hebben een nieuwe Bockmann esprit duo (2 paards dus) grijs.
Super fijne trailer hoor, wil geen andere meer!!!!

Rocco

Berichten: 830
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-02 19:53

Thanx allemaal!

Ieder moment dat ruiter en paard samen zijn hoort voor beide een genoegen te zijn.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 136 bezoekers